Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2016, 03:32
diodeals
diodeals is offline
Jongen 16

Ik heb dus net met een jongen afgesproken om hem te pijpen, ik wist eerst niet of ik wel zin had aangezien het 3 uur snachts was en ik al in bed lag, hij kon wel snel met de auto komen dus ben ik uit huis geglipt om hem te pijpen.

Is dat slecht en ben ik nu een slet?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 06:45
Verwijderd
Vond je het leuk?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 09:47
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ligt eraan of jij die persoon kende. Als jij bij een wildvreemde in de auto stapt midden in de nacht om welke reden dan ook (zonder het aan iemand te laten weten ook nog), dan ben je behoorlijk onverstandig.

Verder: als je geen zin hebt, blijf dan gewoon in je bed liggen. Als hij jeuk aan z'n zak heeft hoef jij niet meteen op te springen om het te bevredigen.
Oud 29-03-2016, 09:52
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Het feit dat je iemand hebt gepijpt maakt je geen 'slet'. Je had je dat waarschijnlijk ook niet afgevraagd als hij overdag had gebeld. Waar het hem vooral in zit is dat jij eigenlijk geen zin had maar toch bent gegaan. Dat heeft niets met een slet zijn te maken, maar met iemand die blijkbaar verlegen zit om aandacht/genegenheid.
Oud 29-03-2016, 12:09
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Citaat:
Jongen 16

Ik heb dus net met een jongen afgesproken om hem te pijpen, ik wist eerst niet of ik wel zin had aangezien het 3 uur snachts was en ik al in bed lag, hij kon wel snel met de auto komen dus ben ik uit huis geglipt om hem te pijpen.

Is dat slecht en ben ik nu een slet?
Nee, gewoon doen waar je zin in hebt.
Maar eh, heeft hij je ook gepijpt?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 12:13
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
Waarom is dat precies relevant?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 15:20
bloodyb
bloodyb is offline
Dan zijn ze allebei slecht en slet.
Oud 29-03-2016, 18:06
diodeals
diodeals is offline
Citaat:
Ligt eraan of jij die persoon kende. Als jij bij een wildvreemde in de auto stapt midden in de nacht om welke reden dan ook (zonder het aan iemand te laten weten ook nog), dan ben je behoorlijk onverstandig.

Verder: als je geen zin hebt, blijf dan gewoon in je bed liggen. Als hij jeuk aan z'n zak heeft hoef jij niet meteen op te springen om het te bevredigen.
Naja ik ken hem een soort van, niet zeer goed ofzo maar het was ook niet dat ik geen zin had meer de zin om uit bed te gaan en me kleren aan te doen en dan nog moeite doen om uit huis te glippen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 18:10
diodeals
diodeals is offline
Citaat:
Nee ik heb alleen hem gepijpt
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 19:15
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee ik heb alleen hem gepijpt
Vind je dit heel leuk om te doen? Wilde je hem vooral plezieren? Of zou je er ook graag wat "voor terug" willen?
Oud 29-03-2016, 20:13
bierkoning
bierkoning is offline
Als jij dat fijn vindt moet jij dat doen.
Ik denk dat iedereen in zijn of haar jeugd wel opzoek is naar spannende ervaringen. En ook op wat oudere leeftijd natuurlijk. Dan zoek je wat spanning op. Dat is niet gek of slecht.

Maar als je hem nauwelijks kent heb je het wel veilig gedaan?
Oud 29-03-2016, 21:06
diodeals
diodeals is offline
Citaat:
Vind je dit heel leuk om te doen? Wilde je hem vooral plezieren? Of zou je er ook graag wat "voor terug" willen?
Jaa ik vond het wel leuk, ik hoef niet persé iets voor terug, ik vind het zelf wel lekker om het bij iemand te doen dus maakte voor mij niks uit
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 21:07
diodeals
diodeals is offline
Citaat:
Als jij dat fijn vindt moet jij dat doen.
Ik denk dat iedereen in zijn of haar jeugd wel opzoek is naar spannende ervaringen. En ook op wat oudere leeftijd natuurlijk. Dan zoek je wat spanning op. Dat is niet gek of slecht.

Maar als je hem nauwelijks kent heb je het wel veilig gedaan?
Nee het was niet veilig, ik had wel gevraagd of hij clean was en hij zei dat ie dat was
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 21:15
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee het was niet veilig, ik had wel gevraagd of hij clean was en hij zei dat ie dat was
Je weet nooit 100% of deze persoon eerlijk is. Zorg dat je het altijd veilig doet!
Oud 29-03-2016, 21:16
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je weet nooit 100% of deze persoon eerlijk is. Zorg dat je het altijd veilig doet!
Of pas onveilig doet als je degene echt kent. En bijvoorbeeld allebei een test heb gedaan.
Oud 29-03-2016, 21:32
diodeals
diodeals is offline
Hebben jullie ook ooit zoiets gedaan wat zeg maar beetje sneaky was?
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 21:59
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Tenzij hij gister de uitslag van een SOA test heeft gekregen, weet hij helemaal niet of hij clean is en jij al helemaal niet. Sommige mensen zeggen dat alleen maar omdat ze het zonder condoom fijner vinden.
Oud 29-03-2016, 22:05
diodeals
diodeals is offline
Citaat:
Tenzij hij gister de uitslag van een SOA test heeft gekregen, weet hij helemaal niet of hij clean is en jij al helemaal niet. Sommige mensen zeggen dat alleen maar omdat ze het zonder condoom fijner vinden.
Ik heb alleen hem gepijpt en me ex en me ex had zowiezo geen SOA dus ik denk dat ik gewoon clean ben
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 22:16
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb alleen hem gepijpt en me ex en me ex had zowiezo geen SOA dus ik denk dat ik gewoon clean ben
Ze bedoelde te zeggen dat hij en jij niet weten of hij clean is
Oud 29-03-2016, 22:34
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Precies, je kan alleen van jezelf uitgaan.
Oud 29-03-2016, 22:59
bikinigek
bikinigek is offline
en van pijpen kun je ook soa's krijgen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2016, 23:19
diodeals
diodeals is offline
Citaat:
en van pijpen kun je ook soa's krijgen
Ja dat wist ik wel
Met citaat reageren
Oud 30-03-2016, 14:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Geen probleem verder maar laat even een test doen voor je iemand anders zonder condoom wil doen
Met citaat reageren
Oud 02-04-2016, 00:29
diodeals
diodeals is offline
Citaat:
Geen probleem verder maar laat even een test doen voor je iemand anders zonder condoom wil doen
kan je zo een test doen zonder dat je ouders ervan komen te weten en kost dat geld?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2016, 01:02
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ja, anoniem zelfs kan. Gewoon even zoeken naar een soa poli in je buurt en een afspraak maken. Via een sms krijg je een code waarmee je inlogt in je eigen dossier waar na 1 tot 2 weken de uitslag in staat.
Oud 02-04-2016, 21:48
diodeals
diodeals is offline
Citaat:
Ja, anoniem zelfs kan. Gewoon even zoeken naar een soa poli in je buurt en een afspraak maken. Via een sms krijg je een code waarmee je inlogt in je eigen dossier waar na 1 tot 2 weken de uitslag in staat.
kost dat ook geld?
Met citaat reageren
Oud 02-04-2016, 22:14
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Citaat:
Hebben jullie ook ooit zoiets gedaan wat zeg maar beetje sneaky was?
Ja, ik heb min of meer hetzelfde gedaan als jij. Een paar jaar geleden.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 01:10
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
kost dat ook geld?
Nee
Oud 14-05-2017, 13:46
Zina16
Zina16 is offline
Gaat erom dat je fun heb gehad toch(en hij ook natuurlijk)
Ik ben zelf een meid en ben Marokkaans en zoals je weet is het taboe bij ons onder de meiden dan om zo vrij te zijn qua sex.
Herken mezelf wel terug in jou situatie en ja sommige mensen zullen je een slet vinden maar uiteindelijk gaat het erom dat je doet waar je je goed bij voelt toch?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten