Advertentie | |
|
![]() |
|
Hmmmm vertellen de meeste mensen niet pas dat ze zwanger zijn na de eerste 3 maanden?
![]() Pretty little liars! Een enorme wijvenserie over een groepje vriendinnen die willen weten wie een van hun vriendinnetjes heeft vermoord, maar in een hele hoop meer drama terecht komen. Ik dacht altijd dat er maar 2 of 3 seizoenen waren maar er zijn er ondertussen al 6 ![]() ![]()
|
Hmmmm, ik zou juist hier misschien nog wel langer m'n snufferd houden. Maar ik ben dan ook niet zo anoniem meer als jij.
en jaaa ik vind het een aanrader. Maar ik ben nog niet beland op het punt waarop het mysterie ontrafelt is (na seizoen 5 ofzo) en sommigen zeggen dat het nogal een deceptie is.
|
Haha nee dat denk ik idd ook niet. Niemand kent me hier echt! (Oei niet dat ik hele rare geheimen heb ofzo) maar als ik ooit al een foto heb laten zien of naam heb gezegd, dan weet ik 100%zeker dat ik niet eerlijk ben geweest haha.. Juist omdat ik anoniem wilde zijn en blijven.
En t is ook wel bijna 12 weken ![]() Ja dat is vaker zo met series, helaas.
|
Ik meen alleen te weten dat je het zusje van een andere ex-forummer bent. Maar daar weet ik verder ook niets over
![]() Hmmmm er zijn maar weinig series die ik helemaal heb afgekeken die een deceptie zijn. Maar ik ben dan ook bij oa Lost en Gossip Girl halverwege afgehaakt.
||
Citaat:
Ik vond prison break, Dexter en uhmmm nog wat(die ik ben vergeten ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
ARTistiek |
eens verliefd, altijd verliefd... Chloe Siere | 6 | 03-09-2001 20:53 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |