![]() |
|
![]() |
Ik snap dat je met sex en alles wil beginnen, super spannend natuurlijk! Maar zou het niet veel leuker zijn als je 1e keer iets spontaans is? En niet iets wat jij ziet als iets wat maar even snel moet gebeuren. Je zei dat je al iemand hebt die je wel leuk vind, leer haar eerst eens goed kennen. Als zij het zelfde denkt dan komt dat vanzelf wel.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zou eerst proberen uit te zoeken wat voor aantrekkelijke kwaliteiten je bezit, en daar verder aan werken zodat meisjes je zien staan. Tegelijkertijd ook zorgen dat je je onzekere, onaantrekkelijke kanten verminderd of op zijn minst verstopt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
Waarom zal ze gelijk raar doen als je een berichtje stuurt? Je kunt toch voorzichtig contact opbouwen. Hoogstens spreekt ze jou keer op school aan en heb je gelijk face to face contact. Ik snap dat lastig is om een gesprek te beginnen maar als je gewoon standaard begint. Bijv. Hoi, hoe gaat met je? En vervolgens vraagt na haar hobbies en daar dieper op in gaat door vragen te stellen, daar is toch niets mis mee lijkt me. Zo toon je gelijk diepgang bij haar.
|
![]() |
||
Citaat:
Tegelijkertijd: veel meisjes zijn jouw aandacht en positive kwaliteiten niet waard. Dus vooral niet de poes op een pedestaal plaatsen. Als je meisjes als mensen ziet (met al hun gebreken) gaat het in je hoofd een stuk makkelijker.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Meisjes Thew | 5 | 09-01-2012 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Het meisje dat mij haat. Fayelinde. | 4 | 31-07-2006 15:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Kleine Meisje I C U | 5 | 20-11-2004 13:31 | |
Verhalen & Gedichten |