Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2016, 21:20
Theguy69
Theguy69 is offline
Hey iedereen ik ben 12 jaar, ben een jongen en zit net op het voortgezet onderwijs. Mijn probleem met meisjes is dat niemand me echt leuk lijkt te vinden, de meisjes uit me nieuwe en oude klas zien me meer als vriend dan echt leuk leuk. Op wie ik verliefd ben praat met me als een soort vriend maar ze lijkt me niet echt leuk leuk te vinden. Weet iemand wat ik kan doen of is dit probleem gewoon normaal en vinden meisjes me misschien stiekem wel leuk?

Alvast bedankt voor een antwoord.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2016, 21:22
Elin3
Elin3 is offline
Het is vaak zo dat niet alle meisje je leuk vinden, of dat op een bepaald moment zelfs helemaal niemand je leuk vindt. Dat is helemaal niet zo erg. Laat jij dat meisje waar je verliefd op ben wel merken dat je haar ziet als meer dan gewoon een vriendin?
Oud 17-09-2016, 21:30
Theguy69
Theguy69 is offline
Ik doe wel zo aardig mogelijk en als ze iets vergeten is ofzo leen ik het haar maar ik laat het niet echt zien, Ik durf dat eigenlijk niet echt.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2016, 21:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik doe wel zo aardig mogelijk en als ze iets vergeten is ofzo leen ik het haar maar ik laat het niet echt zien, Ik durf dat eigenlijk niet echt.
Misschien zijn er ook wel meiden die jou leuk vinden die daar ook zo mee omgaan, had je daar al wel eens over nagedacht?
Oud 17-09-2016, 21:39
Theguy69
Theguy69 is offline
Citaat:
Misschien zijn er ook wel meiden die jou leuk vinden die daar ook zo mee omgaan, had je daar al wel eens over nagedacht?
In me basisschool klas heb ik daar wel eens over nagedacht maar in mijn nieuwe klas ken ik alle meisjes nog niet echt alleen het meisje dat ik leuk vind ken ik een beetje dus ik denk dat de meiden uit mijn klas daar ook nog niet echt aan denken maar dat weet ik niet zeker (Ik snap meisjes niet dus je weet maar nooit wat ze denken )

Ow en ik zit pas 2 weken met haar in de klas dus ik weet nog niet zeker of ik haar wel leuk vind.

Laatst gewijzigd op 17-09-2016 om 21:58.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2016, 23:11
Mark52
Mark52 is offline
Het probleen met altijd alleen aardig zijn is dat je makkelijk in de "friendzone" terecht komt. Je moet ze een beetje uitdagen door ze soms te plagen en hints geven dat je ze leuk vindt (flirten) en vervolgens weer geen interesse in ze tonen. Dat spelletje even volhouden en dan gaan ze vaak over je nadenken als "boyfriend material".
Met citaat reageren
Oud 18-09-2016, 08:08
Theguy69
Theguy69 is offline
Citaat:
Het probleen met altijd alleen aardig zijn is dat je makkelijk in de "friendzone" terecht komt. Je moet ze een beetje uitdagen door ze soms te plagen en hints geven dat je ze leuk vindt (flirten) en vervolgens weer geen interesse in ze tonen. Dat spelletje even volhouden en dan gaan ze vaak over je nadenken als "boyfriend material".
Ik heb nooit echt gedurft te flirten en weet dus ook eigenlijk niet echt hoe ik dat zou moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 11:51
Gewoonikkuh
Gewoonikkuh is offline
Citaat:
Onzin, friendzone is helemaal niet slecht. Je moet haar toch leren kennen? Als je een loverboy wil zijn en heel veel meisjes wilt krijgen, dan zou je misschien zoiets doen, maar ik denk niet dat iedere jongen zo is. Als je voor een meisje gaat, wil je haar leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2016, 14:42
Anonymous John
Anonymous John is offline
lol
Oud 15-10-2016, 18:57
OurLordAndSavio
OurLordAndSavio is offline
Als je niet flirt gaat het je ook niet lukken. De meisjes komen niet als stromend water uit de kraan. En bovendien, je bent 12 jaar oud dus je hebt nog genoeg te leren
Oud 19-10-2016, 06:52
E2001
E2001 is offline
Eigenlijk wordt vrijwel iedere jongen van jouw leeftijd verliefd op een meisje uit de klas, of zelfs meerdere. Dat weinig meisjes je niet leuk vinden dat is echt geen probleem er komt heus wel iemand die jou leuk vindt en jij haar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten