Advertentie | |
|
![]() |
||||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Je vent gaat niet praten, hij gaat smoezen maken en dan je een weekje in de watten leggen, en dan gaat t weer overnieuw, praat eens met je oma ofzo, of iemand anders die al 30 jaar relaties achter de rug heeft, alle relaties gaan zo, daarom hebben de meeste ook altijd ruzie, of zo'n legkip vriendin
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je bovendien meerdere langdurige relaties hebt gehad en ze zijn allemaal stukgelopen, zou ik eens naar je eigen aanpak kijken. |
![]() |
||
Citaat:
Je hebt weinig idee van hun situatie, we weten niet eens hoe oud deze mensen zijn en of het druk zijn van deze jongen "gerechtvaardigd" is (misschien is hij veel tijd kwijt aan werk of studie?). Wat belangrijk is, is dat dit meisje haar probleem bespreekbaar leert maken met haar vriend. Misschien is hij zich niet eens zo bewust van zijn gedrag of zit er juist veel meer achter. Daar samen over praten geeft meer inzicht en duidelijkheid.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet het even niet meer.. Mariekje* | 15 | 13-09-2005 17:05 | |
Psychologie |
ik zie het ook niet meer zitten:S PhoenixX | 17 | 16-06-2004 09:18 | |
Liefde & Relatie |
verdriet door het verleden..moet ik het vergeten?ik kan het niet... Lieverd17 | 7 | 17-01-2003 20:09 | |
Psychologie |
Weet niet waar te beginnen slisje | 4 | 24-09-2002 19:52 | |
Liefde & Relatie |
ik weet het niet meer.... browneyes | 8 | 25-03-2002 10:09 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet niet of ik hem nog leuk vind! abygail | 3 | 01-03-2002 23:13 |