Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dont say that!
We are all thinking it! Maar wie weet houd die contact! Geef em dan nog een goeie tip, zoals dat hij via haar facebook der hobbies kan leren kennen, of via haar groeps in contact kan komen met haar vrienden, of dat hij kan proberen meer met 20 jarige om kan gaan om de gedrags codes te lereb! |
![]() |
|
![]() |
Nee dat duurt me veel te lang. ik heb het allang gevraagd en ze heeft nee gezegd. Het maakt niet echt uit, want ik had het toch wel verwacht en ze zei het heel lief. Ik denk dat het gewoon komt door het leeftijdsverschil. Ze weet namelijk dat ik betrouwbaar ben, omdat ik haar portemonnee heb teruggebracht en ik heb het aan een vriendin van me gevraagd of ze niet een beetje uit mn klasse is zeg maar. Maar dat was niet zo zei ze. Ik hoop dat het hier niet bij blijft en dat ze me later misschien wel een kans geeft en anders komt er heus wel een moment waarop ik nog eens zo iemand vind. Bedankt allemaal en als ik nog iets hoor van haar laat ik het jullie weten. Voor alle anderen die op een ouder meisje verliefd zijn. Geef niet op, omdat ze ouder is. Ja of nee, je leert er altijd iets van.
Fijne vakantie nog allemaal! Mvg, E2001 |
![]() |
|
Het is niet (puur) het leeftijdsverschil. Het is dat jij op basis van iemands haardracht besloten hebt dat je met 'r uit wil.
Je kon haar beter gewoon leren kennen, praten over die gedeelde interesses, een band opbouwen, en wie weet zou daaruit iets kunnen ontstaan. Maar nu kom je gewoon een beetje wanhopig/stalkerig over. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ze kennen elkaar eigenlijk niet, maar hij weet al wel dat alles aan haar perfect is. Dan lijkt het er sterk op dat hij vooral de oppervlakkige dingen aan haar leuk en aantrekkelijk vindt. Zij kent hem niet, hij is een stuk jonger en hij wil met haar uit. Daar zou ik misschien zelf ook niet zo op zitten te wachten
![]()
|
![]() |
Ze heeft me verteld dat het door de leeftijden kwam en was super vriendelijk tegen me. Ik weet dat ze 'perfect' is, omdat een aantal privé-eigenschappen met elkaar overeenkomen die echt bij bijna niemand hetzelfde zijn. Zelfs mijn voorkeur voor het uiterlijk van een meisje. Ze voelde zich niet gedwongen of wat dan ook en zoals ik al zei heeft ze alles super vriendelijk verteld en ik weet het zeker dat als ik met haar nog contact blijf houden dat ik er minimaal een goede vriendschap aan over houd.
Mvg, E2001 |
![]() |
||||
Citaat:
Maar 'uitvragen' is iets heel anders dan 'leren kennen'. Hij kwam niet over alsof hij haar wil leren kennen, want hij heeft al een perfecte persoonlijkheid bij haar bedacht, en daarom wilde hij met haar op date. Natuurlijk zegt ze dan nee. Ook zonder leeftijdsverschil maak je dan geen kans. En ik weet dat, omdat ik een vrouw ben. Denk je dat hij de eerste is die zonder met haar te praten een toenaderingspoging doet? Als ik een euro kreeg voor iedere onbekende vent die mij 'perfect' vond omdat ik een Portal-referentie deed en m'n haar in een vlechtje had, dan konden mijn vriend en ik lekker uit eten. Denk er zelf eens over na: als je regelmatig onbekende mannen kreeg die tegen jou zouden zeggen van: "Hey, Mark, volgens mij houden we allebei van het getal 52. Je bent voor mij een perfecte vriend. Zullen we afspreken?" Grote kans dat je daar geen zin in hebt. Praat gewoon met mensen die je leuk vindt, als het klikt merk je dat snel genoeg. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Wauw deze reactie heeft me 'echt' geholpen! Bedankt uche! De rest wel hoor, maar dit slaat gewoon nergens op ze heeft me super lief gezegd dat het door haar leeftijd komt. Zoals ik al heb vermeld. Een aantal keer. Ze vondt het niet raar dat ik haar uit vroeg en snapte het ook wel waarom ik het vroeg.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik zou vooral contact houden, mensen met wie je veel gemeen hebt zijn zeldzaam. ![]() |
![]() |
|
Geen probleem hoor! Je voelde je slecht door mijn reactie, dat is begrijpelijk en oké.
Ik hoop dat jullie een mooie vriendschap krijgen. Ook als 't met haar niets wordt is dat waardevol, en misschien leer je via haar wel je toekomstige vriendinnetje kennen. Zolang je mensen benadert als mens komt het wel goed. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Misschien een hele rare vraag.... Nederlander1999 | 18 | 21-11-2014 21:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Misschien. Fayelinde. | 11 | 27-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Misschien Avalon_Mae | 4 | 08-09-2004 19:36 | |
Verhalen & Gedichten |
misschien morgen FIEloSOOF | 8 | 21-06-2004 07:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Heb jij mijn boek gezien misschien? Gleipnur | 9 | 21-09-2002 09:09 | |
Psychologie |
nie meer naar school kunnen door de depressie (misschien wel meer) dreamster1987 | 13 | 19-09-2002 13:28 |