Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-10-2016, 16:39
MalibuCassis
MalibuCassis is offline
Hee!

Na heel erg lang twijfelen maak ik dan toch maar een topic aan. Ik ben een meid van 17 en heb zeg maar 0,0 ervaring met jongens (ja ze bestaan nog xp).

Nou heb ik in de vakantie een jongen ontmoet waar ik goed mee overweg kon, hij at bij ons en we gingen met z'n allen uit, super gezellig. Er werd wat heen en weer geflirt, tijdens het stappen gooide hij ineens ijsklontjes achter mn shirt omdat ik toch echt wel even af moest koelen, gewoon een beetje heen en weer kloten. De laatste avond, super gezellig met z'n allen voor de tent mijn vriendinnen wouden slapen dus hij vroeg of ik met hem mee ging of in de tent sliep. Die vriendinnen speelden al snel voor cockblock 'als je met hem mee gaat kom je de tent niet meer in', ik ben dus maar in de tent gaan slapen.

Hij weet dat ik geen ervaring heb maar volgensmij vond hij dat juist wel leuk, terwijl iedere andere jongen hier het juist een turnoff vind.

Nu is het dus zo dat ik helemaal klaar ben met het maagd zijn en ben nogal toe aan sex..😊. Na de vakantie heb ik nog wat met hem geappt.

Mijn vraag is wat jullie zouden doen als jullie die jongen waren en ik jullie een appje zou sturen dat ik graag dingen wil leren en of hij mij dat wil leren?

Die laatste zin loopt nogal raar, maar daar kan ik even niks anders op bedenken hihi

Groetjess
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 16:51
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Ik zou je alles leren, en misschien is hij zelf ook niet zo ervaren en gaan jullie samen gewoon leren . Voor mij zou dat helemaal geen turn-off zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 16:52
bierkoning
bierkoning is offline
Als jij een goede klik hebt met die jongen en hij appt gezellig met je....Dan lijkt het mij dat hij wel meer met je zou willen. Ik denk dat je dat niet eens zo hoeft te zeggen.

Ga gewoon eens met hem afspreken en als het weer gezellig is zoen je met hem. Als dat goed voelt kun je zelf bepalen of je verder wilt gaan. Ga wel aan de pil en gebruik een condoom als hij al wel ervaring heeft.
Oud 29-10-2016, 17:22
Obelise
Obelise is offline
Gozer rent zo naar je toe met ze onderbroek op ze knieen over straat, geen zorge >_>

Maar juist daarom hoop ik dat je wel een goeie kiest, want je wil helemaal niet beginnen met een jongen die je later toch aan de kant gooit

Edit: en ik denk dat je iets te snel zoekt
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 17:38
MalibuCassis
MalibuCassis is offline
Citaat:
Gozer rent zo naar je toe met ze onderbroek op ze knieen over straat, geen zorge >_>

Maar juist daarom hoop ik dat je wel een goeie kiest, want je wil helemaal niet beginnen met een jongen die je later toch aan de kant gooit

Edit: en ik denk dat je iets te snel zoekt
Wat bedoel je met 'te snel zoeken'?
Ik verwacht echt geen relatie..
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 18:57
Obelise
Obelise is offline
Daarom, zijn zat leuke jongens die je kan vinden waar je heel leuk mee kan experimenteren, en dat kan heel leuk zijn voor de relatie!

Anders laat je die gozer allemaal rare dingen met je doen, en moet je later van ze vrienden horen hoe leuk je dat vond

En dat gaat gebeuren
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 19:29
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Hee!

Na heel erg lang twijfelen maak ik dan toch maar een topic aan. Ik ben een meid van 17 en heb zeg maar 0,0 ervaring met jongens (ja ze bestaan nog xp).

Nou heb ik in de vakantie een jongen ontmoet waar ik goed mee overweg kon, hij at bij ons en we gingen met z'n allen uit, super gezellig. Er werd wat heen en weer geflirt, tijdens het stappen gooide hij ineens ijsklontjes achter mn shirt omdat ik toch echt wel even af moest koelen, gewoon een beetje heen en weer kloten. De laatste avond, super gezellig met z'n allen voor de tent mijn vriendinnen wouden slapen dus hij vroeg of ik met hem mee ging of in de tent sliep. Die vriendinnen speelden al snel voor cockblock 'als je met hem mee gaat kom je de tent niet meer in', ik ben dus maar in de tent gaan slapen.

Hij weet dat ik geen ervaring heb maar volgensmij vond hij dat juist wel leuk, terwijl iedere andere jongen hier het juist een turnoff vind.

Nu is het dus zo dat ik helemaal klaar ben met het maagd zijn en ben nogal toe aan sex..😊. Na de vakantie heb ik nog wat met hem geappt.

Mijn vraag is wat jullie zouden doen als jullie die jongen waren en ik jullie een appje zou sturen dat ik graag dingen wil leren en of hij mij dat wil leren?

Die laatste zin loopt nogal raar, maar daar kan ik even niks anders op bedenken hihi

Groetjess
Als hij het leuk vind dat je geen ervaring hebt denk ik dat hij echt van je houdt omdat hij het blijkbaar niet erg vind. Hij denkt niet alleen maar aan seks. Hij houd van je en wilt bij je zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 19:40
Obelise
Obelise is offline
Meiden zonder ervaring zijn heel gemakkelijk en naiev, eb makkelijk te beinvloeden
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 19:42
patrick1495
patrick1495 is offline
Citaat:
Als hij het leuk vind dat je geen ervaring hebt denk ik dat hij echt van je houdt omdat hij het blijkbaar niet erg vind. Hij denkt niet alleen maar aan seks. Hij houd van je en wilt bij je zijn.
dat hoeft het niet perse te betekenen, er zijn ook genoeg mensen die erop ''kicken'' om een jongen/meisje dingen te leren/ontmaagden. MAAR dat kan natuurlijk wel wat je zegt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 19:47
patrick1495
patrick1495 is offline
Citaat:
Hee!

Groetjess
maar mijn advies is (als je dat al niet gedaan hebt) , begin niet gelijk met seks maar gewoon rustig aan beginnen.

en probeer er eerst eens achter te komen of die wel te vertrouwen is, want zoals ik hierboven zei:
Citaat:
''er zijn ook genoeg mensen die erop ''kicken'' om een jongen/meisje dingen te leren/ontmaagden''
en niet dat die je alleen gebruikt, of dingen gaat doen die je niet bevallen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 19:47
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
dat hoeft het niet perse te betekenen, er zijn ook genoeg mensen die erop ''kicken'' om een jongen/meisje dingen te leren/ontmaagden. MAAR dat kan natuurlijk wel wat je zegt.
Ja je moet altijd wel oppassen
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 19:51
Obelise
Obelise is offline
Je kan ook heel leuk oefenen met een vriendin in t begin

Edit: snap je ook wat veel gozers fout doen!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 19:57
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Zoek ook op internet tips hoe je een man kunt vermaken en natuurlijk jezelf
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 19:58
Obelise
Obelise is offline
Haha, want veel zijn er zoals dit soort mannetjes!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2016, 09:21
Pluis
Pluis is offline
17 is helemaal niet laat of raar. En je hoeft ook niet gelijk seks te hebben met zo'n jongen he? Eerst zoenen en wat strelen is ook super tof. Dus wat dacht je van gewoon afspreken met die leuke jongen? Zonder afspraken te maken over wat er dan gebeurt.
Oud 30-10-2016, 15:12
Dekaloog
Dekaloog is offline
Afspraken maken vind ik eigenlijk juist heel slim. Ik bespreek met nieuwe sekspartners altijd wat we gaan doen. Daarna kun je reflecteren en eventueel steeds een paar stapjes verder gaan. In mijn ervaring vinden mensen (M/V/anders) het prettig om te weten waar ze aan toe zijn, en het helpt ook voorkomen dat er dingen gebeuren die je niet wilt. Dus ja, die jongen contacteren voor vrijblijvend flikflooien en dan goede afspraken maken over hoe ver je wil gaan lijkt me helemaal oké.

Je klinkt echter onzeker over je eigen onervarenheid. Dat is gevaarlijk; je gaat dan al snel 'pleasen' of je gedragen naar wat volgens jou 'hoort'. Beter kun je gewoon naar jezelf luisteren.

Ook gevaarlijk is dat je het hebt over 'leren'. Seks leren is een sexy en veilig idee, en het kán goed gaan, maar je moet je goed beseffen dat het ook een scheve machtsverhouding is: die van docent en leerling. Het is een egotrip voor de 'onderwijzende' partij, een excuus voor de student om niet zelf na te denken over waar ze comfortabel mee zijn, een kweekvijver voor onzekefheid, en laat zodoende heel veel ruimte vrij voor misverstanden en narigheid.

Als je het echt wil brengen als 'kun je mij dingen leren' dan zou ik opletten hoe hij reageert. Vraagt hij wat je dan zoal wil weten? Laat hij jou het tempo bepalen? Is hij open over wat hij je wil leren, maar voel je je tegelijkertijd 100% fijn bij 'nee' zeggen? Of sprint hij inderdaad naar je toe met z'n ondergoed op z'n knieën, alsof je geen mens bent maar een buitenkansje voor zijn penis? Waarna hij jou gaat uitleggen hoe het allemaal moet en jij het maar te slikken hebt?

Bovendien: er is niet maar één ideale manier waarop het kan. De technieken die jij fijn vindt om te doen moet je uiteindelijk ook gewoon zelf verkennen. Eventueel kun je wel aan hem vragen of hij oefenmateriaal wil zijn, maar ja, dat plaatst jou weer in een 'hogere' positie, dus dat blijft extra risico's met zich meebrengen.

Kortom - spreek gerust met hem af, maar doe dat niet vanuit onzekerheid of het idee dat je iets niet weet/kan. Als je iets wil leren of oefenen kun je dat zeggen, dat zijn namelijk best leuke spelletjes, maar communiceer erover en let (samen!) extra goed op. En voel je voor de rest niet té onzeker - ik snap dat het eng is maar jouw leeftijd en ervaring zijn minder relevant dan het nu voor jou voelt. Er bestaat niet zoiets als 'te oud om maagd te zijn'. Als je het vergelijkt met andere plezierige fysieke en emotionele dingen zie dat gelijk: 17 is immers ook niet te oud voor taart eten, films kijken of samen met een goede vriend een berg beklimmen.

Zolang jij het leuk hebt, is alles goed.

O, en tot slot nog: staar je niet blind op dat 'seks' alleen penetratie is. Dat is best een achterhaald idee, alles wat je opwindend vindt valt onder seks. Je hoeft niet (per se) gelijk uit de kleren; doe gewoon waar jij en je partner een goed gevoel bij hebben.

Zo. Veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2016, 17:01
Obelise
Obelise is offline

Edit: sticky dekaloogs reactie voor mensen die vragen hebben over eerste ervaringen en sexvragen!

Laatst gewijzigd op 30-10-2016 om 17:04. Reden: Has to be sticky'd!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2016, 19:14
Boii
Boii is offline
als je het graag doet en je denk dat hij een goei kerel is wrm zou je het niet doen ?
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 12:08
bikinigek
bikinigek is offline
Heb nog geen app ontvangen ghehe
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten