Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Ik woon nu achter dat park waar we n tijd hebben gezeten en we een foto hebben gemaakt met Little Phoebes Tokio Hotel dvd. Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb het even voor je opgezocht:
Nou, het begon al dat de ontmoeting een deceptie was. Dit klinkt heel oppervlakkig, maar op de plaatjes was hij heel knap en in het echt ook, maar hij bleek zo'n ei! En hij had zo'n lelijk accent! Maar goed, dat is tot daar aan toe. Hij werkt als productieleider in de film- en televisieindustrie en ons werk heeft wel wat raakvlakken. Maar hij dacht echt enorm common ground gevonden te hebben en praatte vervolgens alleen maar over werk. Hij was ook niet van dat onderwerp af te krijgen. Maar goed, dat is nog tot daar aan toe. Het ging al een beetje fout, toen hij zei: "Ik vind je heel aantrekkelijk en sexy en ik vind erotiek heel belangrijk in een relatie". Uhmmmmm EROTIEK?!?! Wie zegt dat nou? Erotiek! Maar goed, dat is nog tot daar aan toe. Het eskaleerde definitief toen hij me voor de tigste keer in de reden viel, omdat hij me zo goed dacht te begrijpen, dat hij mijn zinnen af kon maken. En toen heb ik op een vol terras heel hard "DAT WILDE IK VERDOMME NIET ZEGGEN, SUKKEL!!" geroepen.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |