Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij vriendin is hij wel echt heel dom dus ik stel me zo voor dat het niet veel beter is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://nos.nl/artikel/2150573-ouders...kon-staan.html
Over randdebielen die een kind op de wereld zetten gesproken.. |
![]() |
||
Citaat:
Dat is wel next level, mijn schoonvader beschermt zijn dochter met zijn leven. Hij zou haar nooit mishandelen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ik denk niet dat het zinloos is. Zulke mensen zijn juist alleen 'bereikbaar' voor directe familie en vrienden. En ik kan me voorstellen dat je gevoel inslikken/je mond houden ook niet goed is voor je mentale gesteldheid, dus wat dat betreft heeft het ook een nut.
Go Fizzle. ![]() Wel heel kut, daar niet van. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik weet dat je trollt en dat ik niet help het beeld van de zwaarheid van mijn werk op dit forum te vergroten, het is ook niet zwaar. Maar als je niet om de zoveel tijd even rust pakt (en in mijn geval ga ik dan meestal internetten) is het niet te doen. Ik ben juist productiever als ik af en toe even forum. Volgens mij blijkt overigens uit genoeg onderzoeken dat af en toe even afleiding zoeken voor heel veel banen productiever werkt. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en ik heb nooit gezegd dat het zinloos is om de discussie aan te gaan. Mark52 legt me woorden in de mond. Ik zei dat het zinloos is om je er over op te winden. En met zinloos bedoelde ik meer dat het zonde is, je hebt alleen je zelf er mee. Dat is heel wat anders.
Ik kan zelf zelden mijn mond houden als ik ergens mee zit/het ergens niet mee eens ben, dus ik zou het zeker tegen die kerel gezegd hebben. Al was het alleen maar om het van mijn hart te hebben. |
![]() |
||
Citaat:
Overigens is mijn schoonvader niet westeuropees ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu vind ik wel dat ik serieus genoeg hier op ingegaan ben. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
https://www.washingtonpost.com/news/...=.4f6493b5ffec ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
berzeker records veroordeeld je$u$ crust | 82 | 12-03-2004 18:45 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
dag des oordeels metallica | 83 | 29-02-2004 23:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Stelling: De gemiddelde Pim F. stemmer heeft een lagere dan gemiddelde inteligentie. Internationalist | 141 | 24-05-2002 15:11 | |
Algemene schoolzaken |
Studentenvereniging mausi | 12 | 05-05-2002 12:11 |