Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2017, 10:05
Verwijderd
Hey allemaal,

ik zit nu in de tweede en ben 13. Ik heb best goede banden met mijn klasgenoten zowel jongens als meisjes. Maar toch valt me iets op. Ik heb best wel een goede klik met heel veel jongens uit mijn klas en we zijn dan ook beste vrienden enz. En ik ben wel eens verliefd geweest op een van die jongens. Maar andersom heb ik dat nooit gevoeld. Al waren we best close samen. Nu mijn vraagje aan vooral jongens:

Hoe zien jullie zo'n meisje dan gewoon als vriendin of meer??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-01-2017, 10:10
Elin3
Elin3 is offline
Dit klinkt heel herkenbaar! Op die leeftijd maakte ik zelf ook makkelijk vrienden met jongens, terwijl het nooit meer werd dan dat. Mijn beste vriendin had juist het tegenovergestelde, alle jongens leken haar leuk te vinden maar gewoon vrienden zijn met een jongen lukte haar nooit. Toen we het er later nog eens over hadden moesten we allebei toegeven dat we allebei eigenlijk jaloers waren op de ander. Nu kunnen we er hartelijk om lachen, maar toen leek dat oprecht heel belangrijk. Maar van zowel die vriendschappen als van die relaties is nu (ik ben 21) weinig meer over.
Oud 03-01-2017, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Mijn beste vriendin had juist het tegenovergestelde, alle jongens leken haar leuk te vinden maar gewoon vrienden zijn met een jongen lukte haar nooit.
Mijn vriendin ook hahah
Met citaat reageren
Oud 03-01-2017, 10:48
bierkoning
bierkoning is offline
Tja. Je kan natuurlijk ook op Den duur meer dan vriendschap gaan voelen. En soms heb je meteen die klik vanaf het begin. En ja ook blijft het wel eens gewoon bij vrienden. Je bent nog jong. Het komt allemaal goed.
Oud 03-01-2017, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Tja. Je kan natuurlijk ook op Den duur meer dan vriendschap gaan voelen. En soms heb je meteen die klik vanaf het begin. En ja ook blijft het wel eens gewoon bij vrienden. Je bent nog jong. Het komt allemaal goed.
Bedankt voor je bericht
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 13:18
bikinigek
bikinigek is offline
Heb veel vrouwelijke vrienden. En ja zie ze als vrienden. Ook al ben ik close. (slapen, samen omkleden enz)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2017, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Heb veel vrouwelijke vrienden. En ja zie ze als vrienden. Ook al ben ik close. (slapen, samen omkleden enz)
Ja dat bedoel ik niet met close
Met citaat reageren
Oud 05-01-2017, 00:12
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ja dat bedoel ik niet met close
Nou deel zowat alles (ook mentaal) Wat ik vaak bij mijn mannen vrienden niet doe.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2017, 09:46
Verwijderd
okey dankjewel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten