Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2017, 09:37
vers14
vers14 is offline
Hallo ik ben een meisje van 16, ik zou graag een stapje verder gaan met mn vriend (hij is 17) en ik had een paar vraagjes. Hoe krijgen jullie je vriend(in) geil? Hebben jullie tips? Wat vinden jullie opwindend?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 13:57
bierkoning
bierkoning is offline
Ga met hem zoenen en streel hem. Waarschijnlijk is dat al genoeg om hem geilheid te krijgen. .... Maar iedereen is anders. Vraag het hem en praat er misschien eerst even samen over. Zijn jullie er klaar voor? Is er een condooms aanwezig? Ben jij aan de pil?
Oud 13-01-2017, 20:09
Anonymous John
Anonymous John is offline
Comfortabele/veilige omgeving helpt enorm. Als in, niet te warm of te koud, geen andere mensen in de buurt, goede belichting, open vibe, je weet zelf.
Oud 13-01-2017, 20:46
Boii
Boii is offline
ga inderdaad ergens comfortabel liggen of zo en jha wat kussen en wat stoeien en zie dat je een spannen de broef of legging aan hebt of zo dat zal hem wel zo ver krijgen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 21:17
Dekaloog
Dekaloog is offline
Goeie tips, hierboven! 👌

Hoe gaat het nu als jullie samen zijn? Bijvoorbeeld als jullie zoenen? Waarom gaat de opwinding niet vanzelf, denk je?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 21:26
Mark52
Mark52 is offline
Ik vind het wel leuk om er echt de tijd voor te nemen. Dus eerst al ruim van tevoren met elkaar flirten, spannende berichten naar elkaar sturen enz. Daarna als je bij elkaar bent elkaar masseren, strelen, zoenen. Een beetje plagen door hem net rondom zijn penis te strelen en te zoenen. Waarschijnlijk kan hij dan niet meer wachten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2017, 21:34
vers14
vers14 is offline
Citaat:
Goeie tips, hierboven! 👌

Hoe gaat het nu als jullie samen zijn? Bijvoorbeeld als jullie zoenen? Waarom gaat de opwinding niet vanzelf, denk je?
Nu is het wat stoeien, kussen, voelen en we hebben al aan droogneuken gedaan. We zijn beiden opgewonden maar ik wil hem nog net een stapje verder krijgen. Alvast bedankt voor de reacties!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2017, 00:52
Gewone jonge
Gewone jonge is offline
Als jullie allebei heel geil zijn, zou jij de eerste stap kunnen zetten (door bijv. ze riem ofzo los te maken). En dan gwn op een geile manier vragen of die verder wil (bijv: vind je het lekker als ik dit doe?).
Is gewoon een voorbeeldje van de duizende dingen die je kan doen.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten