Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2002, 09:12
tiktoktak
tiktoktak is offline
Ik ben jaloers, niet extreem maar ik wil wel altijd weten wie dat meisje is enzo. Mijn vriend gaat hier kapot aan. Ik werk eraan, maar het is moeilijk.

Sinds hij terug is van vakantie zijn we geen een keer meer echt alleen geweest, daarom wil ik soms aandacht van hem als we met zn allen zijn. Gewoon ff zoenen en knuffelen. Ik denk dat er daarom ook wat spanning was tussen ons, ik miste hem gewoon te veel en hij vatte dat verkeerd op.

Gister wou ik hem ff zoenen, maar hij wou niet. We zijn ergens gaan praten en het hoge woord kwam eruit. Hij wou afstand, hij wou het uitmaken. Ik stortte compleet in, begon te janken en wou weg. Ik heb veel tegen hem gezegd, ook dat het me spijt dat ik jaloers was en dat het kwam omdat ik zo onzeker was. De eerste 2 jongens wouden liever een ander meisje dan mij, hij is de eerste die mij wel wou. Ik denk dat het daarom zo moeilijk is en dat ik daarom zo bang ben. Hij wou het ook niet uitmaken, maar hij gaat er gewoon kapot aan. Ik wil eraan werken maar dat duurt gewoon even. Hij moet dus voor nu even leren leven met het feit dat ik jaloers ben.

Terug naar huis heeft hij ook gehuild, hij wil me niet kwijt maar gaat kapot. Vanavond komt hij bij mij en gaan we praten, voor het eerst sinds tijden weer echt alleen. Ik wil hem zoveel zeggen, dat het me spijt, dat ik eraan wil werken maar ook dat hij me daarbij moet helpen. Ik kan niet alleen van die onzekerheid afkomen. Ik hoop dat ik hem niet kwijt raak, ik zou niet weten wat ik dan moet. Ik ben erg bang voor verandering en ik hou teveel van hem om het kwijt te raken. Ik ben zo bang...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2002, 09:28
Saartje*
Saartje* is offline
Kijk meiske... Ik heb dus juist hetzelfde meegemaakt enkele dagen terug. *Topic staat hier ook op forum*
Hetgeen dat wij gedaan hebben was vrij makkelijk. Gewoon elkaar effe niet meer zien. Een weekje ofzow. Ik was ook mega-jaloers en mega-egoistisch... En ik had daar ook spijt van... Maar we zijn effe uit elkaar gegaan, en nu, 14 dagen later, zijn we terug hoe het hoort. Ik heb hem echt verschrikkelijk gemist en weet nu wat hij voor mij betekend, en geloof me, ik geef em nooit meer af

Kan hard klinken als ik zeg van geef elkaar wat ruimte, en de eerste vijf dagen zijn verschrikkelijk. Maar amuseer je wat, doe wat leuke dingen... En probeer niet de hele tijd op elkaars kap te zitten, misschien lukt het bij jullie ook zo !

*knuf*
mega-gelukkig-saartje-dat-sinds-gisteren-haar-liefje-terug-heeft
Oud 25-08-2002, 10:46
tiktoktak
tiktoktak is offline
ff afstand nemen is denk ik ook het beste. Alleen weet ik niet of ik dat wel kan. Ik ben zo gek op hem
Maar hij met aankomende week waarschijnlijk naar de introductieweek van zijn school dus ik zie hem waarschijnlijk dan niet. En de week daarop heb ik een introductiekamp. Als ik dat maar uithou..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 10:47
tiktoktak
tiktoktak is offline
Ow en trouwens gefeli dat je je schatje weer terug hebt
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 11:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
ik werd gek van mijn vriend en ging kapot omdat ik onzeker was. eigenlijk een beetje het tegenovergestelde. ik wou hem echt niet kwijt, maar kon er gewoon niet meer tegen. uiteindelijk deed dit hem ook veel pijn doordat ik er niet zeker van was en heb ik het dus maar uitgemaakt. we zijn nog steeds goede vrienden en gaan beiden gewoon weer door, ik heb een nieuwe vriend, hij heeft een meisje op t oog.

praat gewoon eerst met hem en kijk wat er uit dat gesprek komt. maar probeer jezelf iets terug te dringen. als je die jaloezie voelt, hoef je dat niet altijd te zeggen. denk het alleen maar, maar hou het voor je. af en toe zeggen dat je je onzeker voelt kan wel, maar zolang je weet dat hij er niks aan kan doen, maakt juist hem dat alleen maar onzeker. en dat schaadt.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 11:37
Saartje*
Saartje* is offline
Citaat:
tiktoktak schreef:
ff afstand nemen is denk ik ook het beste. Alleen weet ik niet of ik dat wel kan. Ik ben zo gek op hem
Maar hij met aankomende week waarschijnlijk naar de introductieweek van zijn school dus ik zie hem waarschijnlijk dan niet. En de week daarop heb ik een introductiekamp. Als ik dat maar uithou..
Mmz, gewoon er altijd aan denken da hij jou graag ziet en da jij hem ook graag ziet. En dan lukt dat allemaal
Oud 25-08-2002, 11:37
Saartje*
Saartje* is offline
Citaat:
tiktoktak schreef:
Ow en trouwens gefeli dat je je schatje weer terug hebt
Dankje
Oud 25-08-2002, 18:25
Optima
Optima is offline
verandering is meestal vooruitgang.....

hier zul je niet veel aan hebben, omdat het proces van verandering altijd vooraf wordt gegaan door: zlfmedleijden depressiviteit, somberheid etc

maar uiteindelijk zie je dat alles toch wel weer op zijn pootjes terecht komt...

( dit leer je na een paar relaties wel te zien)
Oud 25-08-2002, 18:42
Q
Q is offline
Citaat:
Optima schreef:
verandering is meestal vooruitgang.....

hier zul je niet veel aan hebben, omdat het proces van verandering altijd vooraf wordt gegaan door: zlfmedleijden depressiviteit, somberheid etc

maar uiteindelijk zie je dat alles toch wel weer op zijn pootjes terecht komt...

( dit leer je na een paar relaties wel te zien)
Vat me niet verkeerd op, ik "aandbid" je gedachtes... maar dit is een zeer negatieve gedachte opzich. Natuurlijk komt alles goed (al zijn er in Nederland meer zelfmoorden dan verkeersongelukken).

Ik zou ook gaan voor gun elkaar even tijd en neem in die tussentijd ff met niemand anders. Jaloezie is een vervelende eigenschap, die moeilijk tegen te gaan is.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:57
tiktoktak
tiktoktak is offline
Het is weer goed gekomen. Op het moment dat hij binnenkwam riep hij al dat hij dom bezig was geweest. Hij wil mij ook niet kwijt.

We hebben een uur in elkaar armen gelegen, beetje praten over alles. Ik heb hem beloofd er hard aan te werken, en hij heeft mij beloofd mij te helpen en af en toe rekening met mij te houden als hij bepaalde dingen wil doen, de schat

Hij hield al wel rekening met me, sinds hij terug is van vakantie krijgt hij de hele tijd smsjes en wordt gebeld door een of ander mens dat verliefd op hem is. Zij weet van mij("death to the slut who touches my man" ) en hij neemt al vaak niet op als zij belt.
Hij heeft het me alleen niet verteld omdat hij wist dat ik overstuur zou raken. Niet dat ik nu geen paniek voelde, ik werdt lijkwit. Ik schrok me echt kapot, want ze schreef dingen als "ik mis je" enzo. Maar ik geloof hem als hij zegt dat hij alleen mij wil. Ik heb hem gevraagd of hij de volgende keer wil zeggen of zij hem niet meer wil smsen of bellen(ik denk dat ik daar wel moeite mee ga hebben als ze dat blijft doen ) en dat zou hij doen. En anders bel ik haar wel persoonlijk op om te zeggen dat hij niet in haar geinterreseerd is

Maar in ieder geval, het is goedgemaakt en onze relatie is wat sterker geworden. Ik ben echt blij dat hij het niet heeft uitgemaakt, ik zou echt niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Klinkt misschien cliché en ik ben misschien nog jong, maar ik hou echt van hem
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 17:43
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik vindt het wel altijd jammer dat relaties meestal op zulke dingen stuklopen, meestal kan je het weer goed praten met elkaar door met elkaar rekening te houden en elkaar te verdragen en te accepteren, maar bij bij was dat niet zo, ik kreeg nog geeneens een kans meer ik was exrtreem jaloers , ik heb brieven geschreven enzo en er echt alles ana gedaan en ik kreeg niet eens een kans voilgens mij moet je wel heel veel om iemand geven om zoiets goed te praten wnat bij mij lukte dat niet, vvolgens mij gaf mijn ex-vriend dan nooit genoeg om mij..
Oud 26-08-2002, 18:01
Mystique
Mystique is offline
Gelukkig dat het weer goe dis. Jullie moeten idd rekening houden met elkaar. Jij dat je niet om niks jaloers wordt, hij dat hij je niet onzeker maakt. Zo kunnen zulke misverstanden en ongeregelheden voor een groot deel voorkomen worden.
Ik had een tijdje terug ook het idee dat mijn vriend me ontliep omdat hij ontzettend veel werkte. Ik was bang dat hij het niet aankon dat ik zo met mezelf zit te vechten. Uiteindelijk hield ik het niet meer vol dat ik hem amper zag en nooit iets leuks met hem kon doen terwijl het vakantie is. Ik heb hem ermee geconfronteerd en we hebben het uitgepraat. Bleek dat mijn gedachten niet klopten en hij niet doorhad dat ik er zo mee zat. Dus nu is alles weer goed en houd hij er rekening mee.
Reageren

Regels voor berichten