Advertentie | |
|
![]() |
|
verandering is meestal vooruitgang.....
hier zul je niet veel aan hebben, omdat het proces van verandering altijd vooraf wordt gegaan door: zlfmedleijden depressiviteit, somberheid etc maar uiteindelijk zie je dat alles toch wel weer op zijn pootjes terecht komt... ( dit leer je na een paar relaties wel te zien)
||
Citaat:
Ik zou ook gaan voor gun elkaar even tijd en neem in die tussentijd ff met niemand anders. Jaloezie is een vervelende eigenschap, die moeilijk tegen te gaan is. |
![]() |
|
![]() |
Het is weer goed gekomen. Op het moment dat hij binnenkwam riep hij al dat hij dom bezig was geweest. Hij wil mij ook niet kwijt.
We hebben een uur in elkaar armen gelegen, beetje praten over alles. Ik heb hem beloofd er hard aan te werken, en hij heeft mij beloofd mij te helpen en af en toe rekening met mij te houden als hij bepaalde dingen wil doen, de schat ![]() Hij hield al wel rekening met me, sinds hij terug is van vakantie krijgt hij de hele tijd smsjes en wordt gebeld door een of ander mens dat verliefd op hem is. Zij weet van mij("death to the slut who touches my man" ![]() Hij heeft het me alleen niet verteld omdat hij wist dat ik overstuur zou raken. Niet dat ik nu geen paniek voelde, ik werdt lijkwit. Ik schrok me echt kapot, want ze schreef dingen als "ik mis je" enzo. Maar ik geloof hem als hij zegt dat hij alleen mij wil. Ik heb hem gevraagd of hij de volgende keer wil zeggen of zij hem niet meer wil smsen of bellen(ik denk dat ik daar wel moeite mee ga hebben als ze dat blijft doen ![]() ![]() Maar in ieder geval, het is goedgemaakt en onze relatie is wat sterker geworden. Ik ben echt blij dat hij het niet heeft uitgemaakt, ik zou echt niet weten wat ik zonder hem zou moeten. Klinkt misschien cliché en ik ben misschien nog jong, maar ik hou echt van hem |
![]() |
|
ik vindt het wel altijd jammer dat relaties meestal op zulke dingen stuklopen, meestal kan je het weer goed praten met elkaar door met elkaar rekening te houden en elkaar te verdragen en te accepteren, maar bij bij was dat niet zo, ik kreeg nog geeneens een kans meer ik was exrtreem jaloers , ik heb brieven geschreven enzo en er echt alles ana gedaan en ik kreeg niet eens een kans
![]()
|
Gelukkig dat het weer goe dis. Jullie moeten idd rekening houden met elkaar. Jij dat je niet om niks jaloers wordt, hij dat hij je niet onzeker maakt. Zo kunnen zulke misverstanden en ongeregelheden voor een groot deel voorkomen worden.
Ik had een tijdje terug ook het idee dat mijn vriend me ontliep omdat hij ontzettend veel werkte. Ik was bang dat hij het niet aankon dat ik zo met mezelf zit te vechten. Uiteindelijk hield ik het niet meer vol dat ik hem amper zag en nooit iets leuks met hem kon doen terwijl het vakantie is. Ik heb hem ermee geconfronteerd en we hebben het uitgepraat. Bleek dat mijn gedachten niet klopten en hij niet doorhad dat ik er zo mee zat. Dus nu is alles weer goed en houd hij er rekening mee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het nog een kans geven? Bookloverano | 6 | 27-06-2016 11:04 | |
Liefde & Relatie |
hij heeft het uitgemaakt MAAR.....komt het weer goed? HelpMePlease | 107 | 08-01-2016 16:16 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan xjuliette | 11 | 01-01-2013 13:51 | |
Liefde & Relatie |
me vriend had het uitgemaakt nu twee weken later heeft ie alweer een ander **~yvie~** | 24 | 15-03-2004 11:58 | |
Liefde & Relatie |
Uit geput Internationalist | 20 | 02-04-2002 20:26 | |
Liefde & Relatie |
Het is uit!!!!!!!!!!!!!!! wanhopig meisje | 7 | 27-03-2002 18:17 |