Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2017, 21:56
AnoniemeJongenR
AnoniemeJongenR is offline
Ik ben een jongen van 17 jaar en vraag mij al heel de tijd af waarom geen enkel meisje mij aantrekkelijk vind. Komt het door mijn huidskleur (licht bruin Aziatisch getint) ? Of gewoon omdat ik half Aziatisch ben? Ik heb niet het uitzicht van een chinees of Indiër maar eerder "Thais/Filipijns". Ik word vaak afgewezen en meestal komt deze gedachten op bij mij van " het komt weer door mijn huidskleur" etc. Ligt het echt aan de huidkleur? Vallen we meeste meisjes niet op iets getinte jongens?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2017, 22:03
Elin3
Elin3 is offline
Ik zou het persoonlijk geen bezwaar vinden. Drie vriendinnen van me hebben zelfs al jaren een relatie met jongens met (ongeveer) dezelfde huidskleur als jij. Voor hun was dat dus ook geen bewaar

Vergeet niet: Jij bent veel meer dan alleen je huidskleur! Er zijn veel andere dingen (innerlijk, uiterlijk, interesses, gedrag) waardoor mensen je aantrekkelijk kunnen vinden
Oud 30-05-2017, 22:46
AnoniemeJongenR
Ik word toch vaak afgewezen hoor... dat denk ik toch
Met citaat reageren
Oud 30-05-2017, 22:50
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik word toch vaak afgewezen hoor... dat denk ik toch
Misschien dat sommige meiden er wel een probleem mee hebben/ zich minder snel aangetrokken voelen tot een bepaalde afkomst, maar zo zijn er ook altijd weer mensen die een bepaalde afkomst juist weer extra interessant vinden. Hoe dan ook, jij kunt er weinig aan veranderen...
Oud 31-05-2017, 10:27
xDiamondAim
xDiamondAim is offline
Ik zou me niet zo druk maken als een meisje iets met je wilt gaat ze meer voor je persoonlijkheid en niet perse om je uiterlijk dat vind ik dan,als de meeste meisjes je gaat afwijzen om je uiterlijk zijn ze het niet waard iedereen is mooi en knap op zijn eigen manier
Met citaat reageren
Oud 31-05-2017, 11:19
Darrell
Darrell is offline
Hey,
Ik ben zelf ook niet blank maar herken je probleem niet! Zou me daar dus geen zorgen over maken en zoeken naar andere redenen waarom je wordt afgewezen.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2017, 15:03
Mark52
Mark52 is offline
Ik denk dat voor 90% van de meiden huidskleur geen reden is om een jongen af te wijzen. Ik denk dus ook dat je het probleem ergens anders moet zoeken.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2017, 18:45
AnoniemeJongenR
Is het raar dat dit mij depressief maakt?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2017, 21:35
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is het raar dat dit mij depressief maakt?
Depressief of gewoon een beetje verdrietig/ onzeker?
Oud 31-05-2017, 22:51
AnoniemeJongenR
Citaat:
Depressief of gewoon een beetje verdrietig/ onzeker?
Eerder echt depressief en onzeker
Met citaat reageren
Oud 02-06-2017, 08:27
Pluis
Pluis is offline
Aangezien dit over aantrekkelijk zijn gaat, past dit beter op liefde en relatie.

Ik ben ik blank meisje en ik had tot ik een jaar of 16 was ook nooit het gevoel dat iemand me aantrekkelijk vond. Uiteindelijk had ik gewoon nooit de juiste jongen ontmoet. Dat kwam pas later.
Reageren

Regels voor berichten