Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2002, 15:30
TMLWKY
TMLWKY is offline
Er is een meisje die ik alleen via internet ken, en ik vind haar echt erg leuk ("Verliefd" is een groot woord, maar het komt er erg dicht in de buurt...). Maar ik heb haar dus nog nooit in het echt gezien, heb geen foto van haar (maar die krijg ik morgen of overmorgen met de post), maar qua karakter enzo gaat het volgens mij helemaal goed, we praten heel veel via MSN en we hebben gister voor het eerst gebeld en dat ging ook gelijk goed, terwijl ik normaal aan de telefoon erg stil ben...

Maargoed, we hebben nu (min of meer) afgesproken dat we 7 september afspreken in Zwolle (dat ligt ongeveer in het midden van waar zij en ik wonen) om naar de bioscoop te gaan, en elkaar gewoon te ontmoeten...

Maar daar maak ik me nu dus al hartstikke zenuwachtig over... Ze zegt dat ze mij ook leuk vind, maar meent ze dit wel serieus? En hoe gaat t in het echt, hebben we elkaar dan wel iets te zeggen of niet???

Wat moet ik doen om te zorgen dat ik wat minder zenuwachtig overkom? En zou zij mij nou ook echt leuk vinden of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2002, 15:35
PardonMe
PardonMe is offline
gewoon daar heen gaan en ontmoeten is natuurlijk de beste manier om er achter te komen of ze wat ze zegt ook oprecht meent..
Zo valt moeilijk te zeggen of ze het meent of niet en wat ze van jou vindt.. Jij hebt al die tijd met haar gechat..
ik kan me enigzins wel voorstellen dat je iemand leuk gaat vinden waar je eigenlijk alleen mee gechat hebt.. je kan met iemand gewoon leuk en goed praten over bepaalde dingen en je voelt je tot haar aangetrokken.. En voor je zelf vorm je een beeld van haar...
Bedenk wel dat het ook heel erg kan tegenvallen...
maar ga haar gewoon ontmoeten en zie gewoon vanzelf wat er gebeurd..

en om minder zenuwachtig te worden? weet ik ook niet zo..
Ga er gewoon heen met de gedachte dat je gewoon samen een gezellige dag willen hebben en ben gewoon lekker jezelf..

succes
Oud 18-08-2002, 15:36
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:

Maar daar maak ik me nu dus al hartstikke zenuwachtig over... Ze zegt dat ze mij ook leuk vind, maar meent ze dit wel serieus? En hoe gaat t in het echt, hebben we elkaar dan wel iets te zeggen of niet???

Wat moet ik doen om te zorgen dat ik wat minder zenuwachtig overkom? En zou zij mij nou ook echt leuk vinden of niet?
ontmoeten is goed, voor je nog meer verliefd wordt op een beeld wat je van der hebt en dus niet haar echte ik.
je weet pas of zij het serieus meent als je echt met der hebt afgesproken, denk ik.

ik denk dat je moet proberen zo min mogelijk na te denken over hoe het zal gaan en er maar gewoon voor moet gaan. je ziet het wel, misschien klikt het en misschien niet...

Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:41
Verwijderd
Sja, misschien is het beter om niet eerst een foto te krijgen...? Dan ga je jezelf vantevoren teveel vastpinnen op één bepaald beeld, terwijl een foto slechts een momentopname is. Dan kan het natuurlijk IRl meevallen, maar ook tegenvallen.

Je moet je iig vantevoren geen zorgen maken over het feit dat je al dan niet iets weet te zeggen...als je er gewoon ontspannen en met een open instelling naar toe gaat, kan het alleen maar meevallen En je moet niet bang zijn om een stilte te laten vallen...een stilte is alleen pijnlijk in je eigen beleving, als jij het krampachtige gevoel hebt dat je iets móet zeggen...dat moet dus niet

Veel succes iig
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:48
Verwijderd
het klinkt heel stom.. maar het is eigenlijk gewoon afwachten geblazen. natuurolijk klikt het al heel erg tussen jullie, dus een afknapper zal het niet worden... maar lichamelijke aantrekkingskracht is wat anders dan het goed met elkaar kunnen vinden

ik hoop dat het iig leuk word
succes

kusje *smak*

pixie
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 17:00
Verwijderd
Hmm, internet is iets geniepigs. Je baseert je hele voorstelling van haar op geschreven woorden, waarmee de kans erg groot is dat deze niet met de werkelijkheid overeenkomt.

Ik vind het dan ook niet zo slim om met de gedachte van een relatie cq. verliefdheid te ontmoeten. Het bouwt een onnodige spanning op en verwachtingen waaraan beiden waarschijnlijk niet kunnen voldoen.

Het beste is met een open mind te ontmoeten. Gewoon voor de lol; om een leuke middag te hebben en er verder niet teveel van te verwachten.

Ik heb dit zelf ook gedaan. Ging gewoon voor de lol ontmoeten en praatte de hele middag met haar, terwijl we een beetje door de stad liepen. Was leuk

Blijf vooral zoveel mogelijk jezelf

Succes iig.

Inmiddels heeft het me overigens toch te pakken. Na de ontmoeting bleef ik maar aan haar denken en tot nu toe schijnt ze dat niet erg te vinden
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 17:27
girl18
girl18 is offline
gelukkig ben je zelf niet naiief genoeg om het echte verliefd te noemen.. maar het is niet gek hoor dat je zenuwachtig bent. en je hoeft je ook niet anders te gedragen want de meeste meiden vallen op zenuwachtige jongens..
Oud 18-08-2002, 17:47
TMLWKY
TMLWKY is offline
Afspraak verschoven naar morgen
Ze is morgen onverwacht vrij
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 18:49
girl18
girl18 is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Afspraak verschoven naar morgen
Ze is morgen onverwacht vrij
cool... veel sux6 .. wil je melden hoe alles ging over morgen..
Oud 18-08-2002, 18:54
TMLWKY
TMLWKY is offline
Nou kreeg ik net n SMSje van haar: "Erg slecht nieuws. Mijn moeder belde net of dat ik niet vergeet dat mijn oma morgen jarig is... DUs ik kan niet sorry sorry. Vind het echt heel erg!"

Wat moet ik hier nou weer van denken???
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:00
girl18
girl18 is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Nou kreeg ik net n SMSje van haar: "Erg slecht nieuws. Mijn moeder belde net of dat ik niet vergeet dat mijn oma morgen jarig is... DUs ik kan niet sorry sorry. Vind het echt heel erg!"

Wat moet ik hier nou weer van denken???
tja dat is inderdaad klote want je kent net zo goed ff s morgens naar je oma gaan en daarnaar richting zwolle..

of je moet geloven weet ik niet het kan een smoesje zijn omdat ze mischien zelf ook bang is het kan weet je
Oud 18-08-2002, 19:15
Snuf
Snuf is offline
Ik heb dus hetzelfde problemen, 1 september ga ik 'hem' dus ook ontmoeten. Weet ook helemaal nog niet wat we gaan doen en wat moet ik ooit tegen hem zeggen. Je hebt toch wel een bepaalde verwachting van elkaar en het kan dus ook wel tegenvallen. En ik vind ook dat alles wat je op msn doet positief is, je praat [bijna] alleen maar over leuke dingen eigenlijk waardoor het toch wel snel leuk is. Maar veel succes met je date
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 19:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je moet er niet te veel bij nadenken. zeker niet of zij je wel echt leuk vindt. ze wil je toch niet voor niets ontmoeten?! probeer er zo min mogelijk aan te denken, pas de dag daarvoor moet je je een beetje "zorgen" maken.

k heb ook 2 keer gemeet met iemand, en beide keren viel het reuze mee.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 21:08
PardonMe
PardonMe is offline
je moet er gewoon nuchter naar toe gaan en je er niet te veel van voorstelling, maar gewoon met de gedachte 'ik ga er een gezellige dag van maken' ga jezelf niet onnodig opfokken en je dagenlang zenuwachtig zitten maken...
Probeer gewoon niet van te voren te 'plannen' hoe het zal gaan, maar laat het gewoon over je heen komen...
iig heel veel plezier als je dat meisje gaat ontmoeten..
Oud 19-08-2002, 10:01
moenbase
moenbase is offline
Probeer van uit te gaan dat het allemaal goed komt, dat jullie het gewoon leuk gaan hebben samen.
Oud 19-08-2002, 10:04
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, internet is iets geniepigs. Je baseert je hele voorstelling van haar op geschreven woorden, waarmee de kans erg groot is dat deze niet met de werkelijkheid overeenkomt.

Ik vind het dan ook niet zo slim om met de gedachte van een relatie cq. verliefdheid te ontmoeten. Het bouwt een onnodige spanning op en verwachtingen waaraan beiden waarschijnlijk niet kunnen voldoen.

Het beste is met een open mind te ontmoeten. Gewoon voor de lol; om een leuke middag te hebben en er verder niet teveel van te verwachten.

Ik heb dit zelf ook gedaan. Ging gewoon voor de lol ontmoeten en praatte de hele middag met haar, terwijl we een beetje door de stad liepen. Was leuk

Blijf vooral zoveel mogelijk jezelf

Succes iig.

Inmiddels heeft het me overigens toch te pakken. Na de ontmoeting bleef ik maar aan haar denken en tot nu toe schijnt ze dat niet erg te vinden

Humz, precies zo'n idee heb ik er ook over eigenlijk. Je moet elkaar niet ontmoeten om als doel te hebben om verkering te krijgen, maar gewoon om er een heel leuke dag van te maken.
Dat deden 'wij' toen ook, en we hebben het erg naar ons zin gehad. Duurt waarschijnlijk wel weer een paar maanden voor we weer meeten, maar dat heeft een andere reden.
Oud 19-08-2002, 10:06
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Snuf schreef:
Je hebt toch wel een bepaalde verwachting van elkaar en het kan dus ook wel tegenvallen.
Het enige dat je zou moeten verwachten is dat ze net zoals op de MSN is, alleen ja, het blijft anders
Oud 20-08-2002, 08:19
nickee
nickee is offline
hallo iedereen!

ik heb mijn vriend leren kennen via internet. Ik moet zeggen toen ik voor de eerste x wat afsprak had ik er niet echt hoge verw8tingen van omdat ik d8 dat het toch nix zou worden maar het bleek heeel erg goed te klikken en we voelden ons meteen bij elkaar op ons gemak. Mijn ouders vonden hem ook helemaal geweldig en sindsdien zijn we al 8.5 maanden bij elkaar. Dus als ik jou was zou ik er gewoon naartoe ggaan en kijken wat eruit komt. veel plezier

groetjes moi
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 14:16
casey
casey is offline
wat nickee net schreef, zou ik ook kunnen schrijven.
M'n vriend leerde ik ook kennen op't net en dit weekend zullen we anderhalf jaar samen zijn. Het klikte al vanop de eerste afspraak.
Ik had wel al ervoor afgesproken met jongens, maar die vielen serieus tegen. Ik weet niet, klinkt oppervlakkig, maar een foto doet soms veel hoor. Ook al was de eerste foto van m'n huidige vriend ook niet super.
En we zijn eerst samen wat gaan drinken en daarna uitgegaan met een koppel vrienden van hem. Dat breekt 't een beetje hé. Er vallen minder van die nare stiltes.
Oud 20-08-2002, 14:18
casey
casey is offline
Nog iets: je gaat naar de bisocoop.. dus heel erg veel praten zal er eerst niet gebeuren. Achteraf heb je al een gespreksonderwerp: de film. Leuk om de praat te raken.
En ervoor: tja, gewoon op haar afgaan en zien wat het wordt. Ik kan je daarbij ook niet helpen. Het kan tegenvallen, het kan ook zijn dat je je meteen op je gemak voelt.
Laat ons weten wat ervan wordt.
Oud 20-08-2002, 14:26
TMLWKY
TMLWKY is offline
We gaan 7 september naar de bioscoop... Voor die tijd krijg ik nog een foto van haar, via de gewone post... Die foto krijg ik als het goed is morgen of overmorgen
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 18:22
fraiser
fraiser is offline
Ik heb mijn vriendje ook ontmoet op internet ...eergisteren zijn we gaan zwemmen...dat was heel leuk en ja vandaag zijn we naar tstrand geweest...en ist dus vet aan!!
Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes op je date
xxxxxxxxxxxxx,
Gillian
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 07:16
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik heb gister eindelijk een foto van haar gezien (ze heeft er 2 via de post opgestuurd), en k moet zeggen: het was het wachten zeker waard (mooi meisje!!!)

Nog 15 nachtjes wachten en dan is het zo ver
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 09:40
Wahan_Metan
Wahan_Metan is offline
Heemskerk: Meisje vermist na chatbox-contact

Gepost door Rob (R@b) - woensdag 21 augustus 2002 @ 14:08 - Bron: NoordHollands Dagblad
In Heemskerk zijn posters verspreid met een foto van de 15-jarige Priscilla Beier uit die plaats, die al sinds 7 augustus verdwenen is. Het laatste wat de ouders van het meisje weten is dat ze met een jongen contact heeft gehad via een televisie-chatbox. Met die jongen heeft ze een afspraak gemaakt en daarna heeft niemand haar meer gezien..........

kijk maar uit...strakz is het een kinderlokker die zich voordoet als een mooi jong meisje........(misschien is dit wel een beetje HEEL ver gezocht..maar je weet maar nooit met die gestoorde mensen van tegenwoordig..ik waarschuw je alleen maar ... )
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 16:00
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
Wahan_Metan schreef:
Heemskerk: Meisje vermist na chatbox-contact

Gepost door Rob (R@b) - woensdag 21 augustus 2002 @ 14:08 - Bron: NoordHollands Dagblad
In Heemskerk zijn posters verspreid met een foto van de 15-jarige Priscilla Beier uit die plaats, die al sinds 7 augustus verdwenen is. Het laatste wat de ouders van het meisje weten is dat ze met een jongen contact heeft gehad via een televisie-chatbox. Met die jongen heeft ze een afspraak gemaakt en daarna heeft niemand haar meer gezien..........

kijk maar uit...strakz is het een kinderlokker die zich voordoet als een mooi jong meisje........(misschien is dit wel een beetje HEEL ver gezocht..maar je weet maar nooit met die gestoorde mensen van tegenwoordig..ik waarschuw je alleen maar ... )
Bedankt voor de waarschuwing... Maar ik heb met haar gebeld, en ik heb fotos van haar gekregen. OK, de fotos kunnen nep zijn... Maar haar stem is wel die van een meisje van 17.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2002, 18:18
the_conquer
the_conquer is offline
TCP-IP REGEERT ECHT WEL

Heb ooit zo een ex gehad jah, en heb nu nog een migraine aan overgehouden en een legere portomonee

groeten

the conquer
Reageren

Regels voor berichten