Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sja, misschien is het beter om niet eerst een foto te krijgen...? Dan ga je jezelf vantevoren teveel vastpinnen op één bepaald beeld, terwijl een foto slechts een momentopname is. Dan kan het natuurlijk IRl meevallen, maar ook tegenvallen.
Je moet je iig vantevoren geen zorgen maken over het feit dat je al dan niet iets weet te zeggen...als je er gewoon ontspannen en met een open instelling naar toe gaat, kan het alleen maar meevallen ![]() ![]() Veel succes iig ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
het klinkt heel stom.. maar het is eigenlijk gewoon afwachten geblazen. natuurolijk klikt het al heel erg tussen jullie, dus een afknapper zal het niet worden... maar lichamelijke aantrekkingskracht is wat anders dan het goed met elkaar kunnen vinden
ik hoop dat het iig leuk word succes kusje *smak* pixie |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, internet is iets geniepigs. Je baseert je hele voorstelling van haar op geschreven woorden, waarmee de kans erg groot is dat deze niet met de werkelijkheid overeenkomt.
Ik vind het dan ook niet zo slim om met de gedachte van een relatie cq. verliefdheid te ontmoeten. Het bouwt een onnodige spanning op en verwachtingen waaraan beiden waarschijnlijk niet kunnen voldoen. Het beste is met een open mind te ontmoeten. Gewoon voor de lol; om een leuke middag te hebben en er verder niet teveel van te verwachten. Ik heb dit zelf ook gedaan. Ging gewoon voor de lol ontmoeten en praatte de hele middag met haar, terwijl we een beetje door de stad liepen. Was leuk ![]() Blijf vooral zoveel mogelijk jezelf ![]() Succes iig. Inmiddels heeft het me overigens toch te pakken. Na de ontmoeting bleef ik maar aan haar denken ![]() ![]() |
![]() |
|
gelukkig ben je zelf niet naiief genoeg om het echte verliefd te noemen..
![]() ![]()
||
Citaat:
of je moet geloven weet ik niet het kan een smoesje zijn omdat ze mischien zelf ook bang is het kan weet je
|
![]() |
Ik heb dus hetzelfde problemen, 1 september ga ik 'hem' dus ook ontmoeten. Weet ook helemaal nog niet wat we gaan doen en wat moet ik ooit tegen hem zeggen. Je hebt toch wel een bepaalde verwachting van elkaar en het kan dus ook wel tegenvallen. En ik vind ook dat alles wat je op msn doet positief is, je praat [bijna] alleen maar over leuke dingen eigenlijk waardoor het toch wel snel leuk is. Maar veel succes met je date
|
![]() |
|
![]() |
je moet er niet te veel bij nadenken. zeker niet of zij je wel echt leuk vindt. ze wil je toch niet voor niets ontmoeten?! probeer er zo min mogelijk aan te denken, pas de dag daarvoor moet je je een beetje "zorgen" maken.
k heb ook 2 keer gemeet met iemand, en beide keren viel het reuze mee. |
![]() |
|
je moet er gewoon nuchter naar toe gaan en je er niet te veel van voorstelling, maar gewoon met de gedachte 'ik ga er een gezellige dag van maken' ga jezelf niet onnodig opfokken en je dagenlang zenuwachtig zitten maken...
Probeer gewoon niet van te voren te 'plannen' hoe het zal gaan, maar laat het gewoon over je heen komen... iig heel veel plezier als je dat meisje gaat ontmoeten.. ![]()
||
Citaat:
Humz, precies zo'n idee heb ik er ook over eigenlijk. Je moet elkaar niet ontmoeten om als doel te hebben om verkering te krijgen, maar gewoon om er een heel leuke dag van te maken. Dat deden 'wij' toen ook, en we hebben het erg naar ons zin gehad. Duurt waarschijnlijk wel weer een paar maanden voor we weer meeten, maar dat heeft een andere reden.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
hallo iedereen!
ik heb mijn vriend leren kennen via internet. Ik moet zeggen toen ik voor de eerste x wat afsprak had ik er niet echt hoge verw8tingen van omdat ik d8 dat het toch nix zou worden maar het bleek heeel erg goed te klikken en we voelden ons meteen bij elkaar op ons gemak. Mijn ouders vonden hem ook helemaal geweldig en sindsdien zijn we al 8.5 maanden bij elkaar. Dus als ik jou was zou ik er gewoon naartoe ggaan en kijken wat eruit komt. veel plezier groetjes moi |
![]() |
|
![]() |
wat nickee net schreef, zou ik ook kunnen schrijven.
M'n vriend leerde ik ook kennen op't net en dit weekend zullen we anderhalf jaar samen zijn. Het klikte al vanop de eerste afspraak. Ik had wel al ervoor afgesproken met jongens, maar die vielen serieus tegen. Ik weet niet, klinkt oppervlakkig, maar een foto doet soms veel hoor. Ook al was de eerste foto van m'n huidige vriend ook niet super. En we zijn eerst samen wat gaan drinken en daarna uitgegaan met een koppel vrienden van hem. Dat breekt 't een beetje hé. Er vallen minder van die nare stiltes.
|
![]() |
Nog iets: je gaat naar de bisocoop.. dus heel erg veel praten zal er eerst niet gebeuren. Achteraf heb je al een gespreksonderwerp: de film. Leuk om de praat te raken.
En ervoor: tja, gewoon op haar afgaan en zien wat het wordt. Ik kan je daarbij ook niet helpen. Het kan tegenvallen, het kan ook zijn dat je je meteen op je gemak voelt. Laat ons weten wat ervan wordt.
|
![]() |
Heemskerk: Meisje vermist na chatbox-contact
Gepost door Rob (R@b) - woensdag 21 augustus 2002 @ 14:08 - Bron: NoordHollands Dagblad In Heemskerk zijn posters verspreid met een foto van de 15-jarige Priscilla Beier uit die plaats, die al sinds 7 augustus verdwenen is. Het laatste wat de ouders van het meisje weten is dat ze met een jongen contact heeft gehad via een televisie-chatbox. Met die jongen heeft ze een afspraak gemaakt en daarna heeft niemand haar meer gezien.......... kijk maar uit...strakz is het een kinderlokker die zich voordoet als een mooi jong meisje........(misschien is dit wel een beetje HEEL ver gezocht..maar je weet maar nooit met die gestoorde mensen van tegenwoordig..ik waarschuw je alleen maar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een meisje dat ver weg woont Verwijderd | 23 | 07-09-2015 22:43 | |
Liefde & Relatie |
pedofielie moucie | 24 | 11-10-2011 18:11 | |
Liefde & Relatie |
hoe snel geef je op in de liefde? blablabla38 | 22 | 04-07-2005 10:02 | |
Liefde & Relatie |
internetLUUVVV SkAnOuK | 77 | 07-04-2003 10:45 | |
Liefde & Relatie |
Liefde op afstand... TMLWKY | 40 | 01-08-2002 09:12 | |
Liefde & Relatie |
hoever mag jouw lover gaan via het internet? phoebe4000 | 71 | 15-07-2002 14:18 |