Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vanaf maart nu al, we zien elkaar ongeveer 1 x in de 4/5 weken ... maar dan is het ook feest |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Grtz, F |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar echt super van je dat je het volhoudt! Je hebt hopelijk wel elke dag contact? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() gewoon doen en dan zie je het wel!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ze jou ziet, kotst ze van walging! Dus trek het je niet aan! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik heb tegen haar gezegd wat ik ervan vond enzo, zij zij (ik citeer) 'Ik vind je erg aardig, dus wie weet wat er nog meer komt.' ![]() ![]() ![]() Grtz, F PS Ik heb haar deze topic ook laten lezen |
![]() |
|
oew ja das vervelend ja.
'k heb vandaag iemand ontmoet die in Maastricht woont, dat betekend dus 3,5 uur in de bus, metro, trein zitten :\ Het postieve ervan? Ik heb het er voor over, ik bedoel, ik heb het er voor over om langs te gaan. Overigens, van liefde of verliefdheid is geen sprake bij ons. ![]()
|
Je bent er toch al van plan heen te gaan, goede keus
![]() Nog even een hart onder de riem; Een studiegenoot van mij heeft een vriendin in Zwitserland, al 2 jaar, dus liefde is zo als ze het mooi zeggen echt grenzeloos ![]() Succes!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ikzelf woon in Noord Holland en mijn vriendje in Zeeland, das 3 uur reizen... Dat reizen is natuurlijk irritant, maar dat veranderd mijn gevoel voor mijn vriendje niet. ![]() Goed dat je gaat afspreken!! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Er gewoon heen gaan, je eigen even losmaken van de negatieve gedachtes die je misschien hebt; klikt het wel? Is ze echt wel zo aardig als ik denk dat ze is? Hoe zal het zjin? Zal ze niet stil zijn? Zal ik niet dichtklappen?
maar ook, Zal ik wel verliefd worden op haar? Zal zij wel verliefd worden op mij? Ik denk dat je dat soort gedachtes en vragen even moet proberen te blokkeren tot het zo ver is dat jullie elkaar zijn en een leuk gesprek hebben opgebouwd. Je kunt immers altijd nog verliefd worden op haar. Het laatste uur dat ik gisteren op de heenweg was naar haar heb ook al dat soort gedachtes te verdrijven. En wat bleek, het ging echt heel goed, ook zij vond het meer dan geslaagd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
met mijn ex die vlakbij eindhoven woont (ik woon in flevoland) gign het goed... maar is wel uitgegaan maar dat is meer om andere redenen.
Nu heb ik weer een vriend op afstand. In albergen vlakbij almelo. En dat gaat ook helemaal toppie! Ik heb er zeer goede ervaringen mee! Het voegt echt iets toe! |
![]() |
|
![]() |
Ik heb ook een relatie op "afstand". Ikzelf woon in Zuid-Limburg en mijn vriend in Breda. Soms best moeilijk, als er iets is met de een, staat de ander niet binnen 10 minuten op de stoep om te helpen, te troosten o.i.d... dat is soms zwaar, maar de NS is onze grote vriend (als de treinen goed rijden) en dan zijn we binnen 1,5 uur bij elkaar. Gelukkig heeft mijn vriend binnenkort een rijbewijs!
||
Citaat:
![]() Je hoeft alleen niet over te stappen nee. Dat scheelt weer, alhoewel je best goede aansluitingen hebt, dat wil zeggen: Ik heb goede aansluitingen naar Zuid-Limburg. Ja, tenzij je ergens in zo'n God-vergeten dorp woont waar je eerst de trein moet hebben, en dan de bus... Maar ja, dat heb ik in principe ook, alleen dan geen relationele liefde op afstand. Maar het blijft 30 minuten bus, 30 minuten metro, 2,5 uur in de treinen. Maar de aansluiting die ik heb is prima. Alleen de terugweg is iets moeilijker, maar ja, dan zorg ik wel dat er een auto klaar staat in Spijkenisse ofzo ![]() Wat ik al zei in een vorrige reply is dat gene wat jij ook al zei, als je vriend(in) ergens mee zit kun je moeilijk even snel er heen gaan...en dat is gewoon zwaar kl*te.
|
gewoon doen! Degene die ik wil woont 4 uur met de trein bij me vandaan (met de auto is het korter) zie mijn topic...
Maar ik ga dus ook naar hem toe dinsdag ofzo en misschien gaan we het proberen. Helemaal na deze topic te hebben gelezen omdat er blijkbaar best veel zijn die een relatie op afstand hebben maar het toch goed gaat! Je krijgt er spijt van als je het niet doet hoor!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Relatie op afstand... Blabal | 18 | 23-11-2005 18:29 | |
Liefde & Relatie |
"liefde" op afstand...internetliefdes.. Verwijderd | 11 | 03-11-2003 08:05 | |
Liefde & Relatie |