Jah ik ken ook zo'n mensen en ik weet wat je bedoelt

, ze hebben een heel veranderlijk karakter. Denk dat zij ook gewoon iemand nodig hebben om op terug te vallen, maar daar mogen ze geen misbruik van maken. Nou ik toon echt dat ik ertegen ben, wat ze doen, maar ik zou ook niet zonder ze kunnen. Ik heb namelijk ook altijd het gevoel dat ik ze moet helpen, maar dat kunnen we niet. Ik weet ook niet echt wat je er kan aandoen, want wat je ook zegt de keuze ligt bij hen, ik versta al niet hoe ze aan drugs kunnen beginnen, maar heb je al eens gezegd hoe je erover denkt? Dat zou mss kunnen helpen, nou ja zeg wel mss, want sommige luisteren gewoon of luisteren niet en sommige worden aggressief

, nou de meeste waar ik het al tegen gezegd hebben zeggen gewoon das jou mening en die respecteren we maar ik denk nog lang niet aan stoppen

. Doet pijn, weet het

. En iedereen heeft gemakkelijk zeggen, maar je weet even goed als wij als je echt gelukkig wil worden dat er iets moet gedaan worden. Ik vind het wel erg dat hij dingen zegt om jou te kwetsen, volgens mij doet hij dit om jou onzeker te maken zodat je bij hem zou blijven, en daar is hij tot nu toe ingeslaagd, je bent er namelijk van overtuigd dat je lelijk ben, maar dat is niet zo er is altijd iemand die jou de moeite waard vindt, dus zet die kwetsende woorden asjeblieft uit je hoofd en toon hem dat hij jou niet waard is meisje. Nou zeker veel sterkte toegewenst.
xxx
Faith