Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 21:40
R@st@gurl
R@st@gurl is offline
goed, dit is mijn verhaaltje

ik heb een vriendje van 20, ik heb hem leren kennen toen hij in een instelling zat en op school (eigenlijk achter dat ie er buitenlag) hij had al altijd een boontje voor me, ik was 14 en hij 18 en hij kon gaan begeleid wonen, ik ging altijd naar zijn huis en er groeide iets uit.
De eerste keer dat we een soort van een relatie hadden was ik niet echt verliefd op hem en hij heeft me na een week zomaar zonder boe of ba in de steek gelaten dat ik niet wist waar hij was, toen kwam ik hem na een goeie 6 maanden terug tegen, hij deed weer alsof ie mij wilde enzo (natuurlijk heb je al door dat hij niet zuiver is, hij zat toen deftig aan de drugs en hij hangt ook rond bij gasten die niet goed voor hem zijn) goed toen was hij 19, weer ging ik terug naar zijn huis enzo groeide het weer tot een soort van een relatie, ik ging bijna iedere dag, we hielden het 3 weken uit maar toen zag ik hem echt doodgraag, toen liet hij me weer in de steek maar toen kon ik al niet meer zonder hem, hij verhuisde naar zijn geboorstestad en dat is de ergste crimineelstad van mijn provincie.
Hij woont daar nu samen met 5 andere probleemjongens die verslaafd zijn, het is een maand of 4 gedaan geweest tussen ons maar nu kwam hij terug, hij had vele problemen en wilde die ook eerst opgelost hebben voordat hij terug kwam naar mij.

Goed alles begon goed, hij had een job, hij had een brommer en hij kwam naar me toe (hoewel het echt ver is met de brommer) hij belde me enzo... maar nu begint alles weer fout te lopen, ik wil hem echt veel zien, ik ben altijd bang dat hij me in de steek gaat laten, hij zegt altijd zulke erge dingen tegen me en dan weer is hij poeslief.
Ik hou echt zo verschrikkelijk van hem en het doet zo'n pijn, de dingen die hij doet en zegt soms, (bv hij zegt dan dat ik achterlijk ben en lelijk enzo, hij zegt dat het hem niet kan schelen allemaal en dat hij me nooit mist maar andere keren spreekt hij dat allemaal tegen en zegt hij dat hij me graag ziet en dat hij altijd denkt aan mij)
IK WOU GEWOON DAT IK DE BALLEN HAD OM HET GEDAAN TE MAKEN...

maar dat kan ik niet omdat ik dan echt eenzaam zou zijn want ik kan niemand anders krijgen --> te lelijk
Oud 19-08-2002, 21:51
casey
casey is offline
Tja, 'k heb helemaal geen ervaring met dat soort jongens. Lijkt me idd niet zo'n makkelijke partner te zijn. Je bent nogal verward maar 'k heb de indruk dat je 't toch eerder uitwilt.
Maar waarom zeg je dat je niemand anders kunt krijgen? Niemand is té lelijk. Sommige mensen kijken daar niet naar.
En als je al denkt dat je lelijk bent dan is het vaak erger, dat straal je af. Met wat meer zelfvetrouwen zie je er beter uit (nu, daar zal ik maar niet teveel over meespreken).
En als jezelf dan te lelijk vindt, moet je daarom bij iemand blijven waarvan je denkt: dit is niet juist? Dan ben je toch ook niet gelukkig? En als die vriend van jou dat dan nog gaat zeggen dat je lelijk bent? Hmm, lijkt me niet zo'n supervriendje.

Laat me weten wat er uiteindelijk gebeurt mettertijd.
Oud 19-08-2002, 21:56
*Shorty*
*Shorty* is offline
Je laat toch je geluk niet af hangen van zo iemand. Hij hoort helemaal niet te zeggen dat je lelijk bent, hij kent toch sowieso de binnenkant (daar gaat het om!). Dumpen die handel en op zoek gaan naar iets beters!
Oud 20-08-2002, 06:21
R@st@gurl
R@st@gurl is offline
ik weet wel dat ik het zou moeten doen maar ik zou me nog ongelukkiger voelen als ik hem kwijt ben, voor de moment is hij op reis naar de ardennen met heel zijn stomme bende, nu heb ik tijd om er eventjes over na te denken

en ik zal het laten weten hoe het afloopt
Oud 20-08-2002, 07:46
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Meisje, stop er ajb mee!! Je kon voor hem ook gelukkig leven, dat kan je na hem ook! Denk niet dat je niet zonder hem kan, want dat kan je vast wel!!

Bel vriendinnen op, ga naar je oma/neefje enz. Onderneem wat! Je hebt afleiding en je hebt een leuke tijd. Je zal zien dat je gevoelens voor hem afnemen en dat je er weer tegen aan kan, zonder hem! Hij is je echt niet waard! Je bent nog jong genoeg om een leuke jongen te vinden die jou niet telkens in de steek laat en die niet tegen je zegt dat je achterlijk bent, want degene die dat zegt, is zelf achterlijk!!!

Sterkte!!
Oud 20-08-2002, 08:08
PardonMe
PardonMe is offline
Meis, probeer hem toch los te laten, ookal heb je het er moeilijk mee!! Voordat je met hem ging kon je toch ook zonder hem leven, dat zal je nu ook weer lukken!!
Die jongen is fout bezig en zou hulp moeten zoeken, maar niet bij jou... JIj bent daar niet voor!
Hij behandelt je slecht, laat je gewoon in de steek en haalt je zelfvertrouwen drastisch naar beneden, door je te zeggen dat je lelijk bent.. Jij gaat je nu lelijk voelen (terwijl je dat misschien helemaal niet bent!) en dat straal je dan ook uit naar mensen...
Je laat nu gewoon met je spelen, hij kan blijkbaar komen en gaan en zelf denkt hij "ha lekker makkelijk, ze pikt het gewoon elke keer weer" Wat heb je aan een vriendje die je niet eens kan vertrouwen? Dat op een dag ineens vertrokken kan zijn en dan weken later weer een keer bij je op de stoep staat? Die je lelijk noemt?
IK zou het niet pikken en ik zou hem aan de kant zetten.. Je zal zien dan het dan echt beter je met je gaat, je hoeft je iig niet meer druk te maken over hem.. en als het beter met je gaat straal je ook dat uit naar de mensen en echt als mensen een leuke vrolijke meid zien, dat doet soms meer dan een enorm knap hoofd..
Oud 20-08-2002, 09:53
Saartje*
Saartje* is offline
Citaat:
R@st@gurl schreef:
maar dat kan ik niet omdat ik dan echt eenzaam zou zijn want ik kan niemand anders krijgen --> te lelijk
Liefie... Schoonheid zit vanbinnen....

*knuf*
Oud 20-08-2002, 10:35
Tom
Tom is offline
Citaat:
*Shorty* schreef:
Je laat toch je geluk niet af hangen van zo iemand. Hij hoort helemaal niet te zeggen dat je lelijk bent, hij kent toch sowieso de binnenkant (daar gaat het om!). Dumpen die handel en op zoek gaan naar iets beters!
yep
Oud 21-08-2002, 15:24
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Jah ik ken ook zo'n mensen en ik weet wat je bedoelt , ze hebben een heel veranderlijk karakter. Denk dat zij ook gewoon iemand nodig hebben om op terug te vallen, maar daar mogen ze geen misbruik van maken. Nou ik toon echt dat ik ertegen ben, wat ze doen, maar ik zou ook niet zonder ze kunnen. Ik heb namelijk ook altijd het gevoel dat ik ze moet helpen, maar dat kunnen we niet. Ik weet ook niet echt wat je er kan aandoen, want wat je ook zegt de keuze ligt bij hen, ik versta al niet hoe ze aan drugs kunnen beginnen, maar heb je al eens gezegd hoe je erover denkt? Dat zou mss kunnen helpen, nou ja zeg wel mss, want sommige luisteren gewoon of luisteren niet en sommige worden aggressief , nou de meeste waar ik het al tegen gezegd hebben zeggen gewoon das jou mening en die respecteren we maar ik denk nog lang niet aan stoppen . Doet pijn, weet het . En iedereen heeft gemakkelijk zeggen, maar je weet even goed als wij als je echt gelukkig wil worden dat er iets moet gedaan worden. Ik vind het wel erg dat hij dingen zegt om jou te kwetsen, volgens mij doet hij dit om jou onzeker te maken zodat je bij hem zou blijven, en daar is hij tot nu toe ingeslaagd, je bent er namelijk van overtuigd dat je lelijk ben, maar dat is niet zo er is altijd iemand die jou de moeite waard vindt, dus zet die kwetsende woorden asjeblieft uit je hoofd en toon hem dat hij jou niet waard is meisje. Nou zeker veel sterkte toegewenst.

xxx
Faith

Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 08:40
R@st@gurl
R@st@gurl is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef:
Ik vind het wel erg dat hij dingen zegt om jou te kwetsen, volgens mij doet hij dit om jou onzeker te maken zodat je bij hem zou blijven, en daar is hij tot nu toe ingeslaagd

nu vind ik echt da je daar ZOVEEL gelijk in hebt, niet normaal de keren dat ik dat al gedacht heb....
Oud 22-08-2002, 17:36
moenbase
moenbase is offline
Het spreekwoord luidt: Op ieder potje past een deksel.
En dat is vast uit jaren lange ervaringen.
Reageren

Regels voor berichten