Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2002, 02:13
rock gek
rock gek is offline
hoi mensen ik wil dood en jullie hoeven niet met een zielig berichtje aan te komen maar ik wil het gewoon heb het verdiend heb zoveel gedaan in mijn leven en de politie krijgt me niet te pakken dus ik moet me eigen straffen jullie moeten iets verzinnen om zo pijnlijk mogelijk te sterven iemand een idee?
Advertentie
Oud 31-08-2002, 08:35
luckyleo
luckyleo is offline
Lees net dit in regels:

Wat is niet de bedoeling?

Pure rotzooi (kutopmerkingen, spam etc.)
Zelfmoordaankondigingen. Praten over mag overigens wel
Snij en zelfmoord'tips' ('zo moet je het doen')
Herhaaldelijk topics openen over persoonlijke problemen
Links naar zelfdestructiesites
Leden die 'claimen': van andere mensen hulp eisen. Niemand is tot iets verplicht daarom laten we dit niet toe
Zaken die aanzetten tot (bijvoorbeeld) zelfbeschadiging
Titels die niet terugslaan op de inhoud van het topic - dat zorgt namelijk voor onduidelijkheid.

Laatst gewijzigd op 31-08-2002 om 08:43.
Oud 31-08-2002, 08:38
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
rock gek schreef:
hoi mensen ik wil dood en jullie hoeven niet met een zielig berichtje aan te komen maar ik wil het gewoon heb het verdiend heb zoveel gedaan in mijn leven en de politie krijgt me niet te pakken dus ik moet me eigen straffen jullie moeten iets verzinnen om zo pijnlijk mogelijk te sterven iemand een idee?
'k neem aan dat je dit niet meent?
Zo nee, maak over zelfmoord geen grapjes
Zo ja, snij jezelf open en duik de zee in
Oud 31-08-2002, 10:19
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
rock gek schreef:
hoi mensen ik wil dood
heb het verdiend heb zoveel gedaan in mijn leven en de politie krijgt me niet te pakken dus ik moet me eigen straffen jullie moeten iets verzinnen om zo pijnlijk mogelijk te sterven iemand een idee?
Om te beginnen is het zo dat het strafbaar is om iemand aan te zetten tot zelfmoord, dus ga ik niet in op jouw verzoek om een suggestie te doen wat zelfmoord plegen betreft. In plaats daarvan raad ik je aan om jezelf niet te straffen, maar om te kijken wat je, na alles wat je gedaan hebt, het beste kunt doen om je leven te beteren. Iedereen moet de kans krijgen om zijn of haar fouten goed te maken, dus jij ook. Ik bied jou die kans en ik kan je alleen maar aanraden om er gebruik van te maken.
Oud 31-08-2002, 11:05
Verwijderd
Citaat:
luckyleo schreef:
Lees net dit in regels:

Wat is niet de bedoeling?

Pure rotzooi (kutopmerkingen, spam etc.)
Zelfmoordaankondigingen. Praten over mag overigens wel
Snij en zelfmoord'tips' ('zo moet je het doen')
Herhaaldelijk topics openen over persoonlijke problemen
Links naar zelfdestructiesites
Leden die 'claimen': van andere mensen hulp eisen. Niemand is tot iets verplicht daarom laten we dit niet toe
Zaken die aanzetten tot (bijvoorbeeld) zelfbeschadiging
Titels die niet terugslaan op de inhoud van het topic - dat zorgt namelijk voor onduidelijkheid.
Sorry.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten