Advertentie | |
|
![]() |
|
echt heel mooi! wel kut als het echt op jou slaat, ik bedoel als dit je emoties weer geeft. Maar ik vind deze text echt heel mooi!het leest lekker en het geeft veel emotie weer.
|
![]() |
ik vindt juist niet dat je de dwangrijm er echt in ziet ,ik vindt hem namelijk erg goed
vooral de verwoording van het gevoel ,vindt ik naar mij menig bijzonder prachtig ik vindt toch dat het een toppertje is ![]() xxx sylvana
|
dwangrijm??? waar???
hij is goed, hij loopt lekker en de rijm is er goed in verwerkt, geen rare zinnen om de rijm wel een heel erg ![]()
|
![]() |
Heej meissie... Zo voel ik me ook ongeveer weer en ik baal ervan want het ging de laatste tijd zo goed... Maar goed... Ik vin je gedicht echt heel erg mooi, mooi verwoord en jah, wat moet ik er verder nog van zeggen. Als je iemand wil om meej te praten dan moet je me gewoon bellen... Mijn telefoon staat dag en nacht aan... Meissie, hold on en take care, ooit kom je er wel, er blijft altijd een kaarsje branden
![]() Kus, Marchje
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
My Life SounD | 7 | 30-06-2002 07:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Trade my life / Rain A loved one | 4 | 07-11-2001 14:55 | |
Verhalen & Gedichten |
My Life Ammar | 6 | 06-11-2001 19:31 | |
Verhalen & Gedichten |
I fianlly know what is missing in my life... ~Black~Angel~ | 10 | 24-09-2001 20:58 | |
Verhalen & Gedichten |
My life... celestial | 1 | 25-08-2001 21:46 |