![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik heb een vraagje aan jullie allemaal. IK heb nog nooit vriendinnen gehad en ga na de vakantie naar 4 havo. Tot nu toe heb ik me best wel zonder vrienden en vriendinnen gered. Maar nu begin ik me erg bezorgd te maken. In 4 en 5 havo moet je natuurlijk veel dingen samen doen of in groepjes en ze hebben ook een reisweek gepland bij mij op school waar mijn ouders al voor hebben betaald dus IK MOET MEE! Ik ben nu bang dat ik zometeen helemaal alleen ben. Ik denk dat ik met klasgenoten van vorig jaar toch geen vriendinnen meer kan worden. Maar er zullen ook leerlingen van andere klassen of andere scholen bij mij in de klas komen. Mijn vraag is nu hoe kan ik vriendinnen met hun maken. Ik heb geen idee waar ik met hun over moet praten en hoe ik contact kan krijgen met hun. Zou iemand mij dat uit kunnen leggen? Ik zou jullie zeer dankbaar zijn. Je mag me ook mailen: urmilamatondker@yahoo.com.au Bedankt! |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Oja, anjali, ik heb je een mailtje gestuurd. Ik hoop dat je daar wat aan hebt.
|
![]() |
sorry hoor, maar ik vind het alleen niet leuk wanneer je met zijn tweeën moet werken en ik alleen ben!
En trouwens hoezo iemand gebruiken!!! Ik ben bereid om drie kwart van alles te doen of desnoods alles zolang mijn naam maar niet ergens alleen op staat!!! En ki-fighter ik wil erg graag vriendinnen hebben maar ik weet gewoon niet hoe! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
je moet eerst gewoon ff aftasten, als je in een klas met nieuwe mensen komt. En daarna ga je gewoon bij een groepje staan en vraagt waar ze vandaan komen of je begint over school dan beginnen ze ook tegen jouw te praten. Laat merken dat je open staat. Als je je volledig afzijdig houdt vinden ze je juist een beetje raar.
Bij mij werkt het want ik ben gister in een nieuwe klas gekomen en ken nu al een paar mensen omdat ik gewoon naast iemand ben gaan zitten. (ik zei wel mag ik naast jouw komen zitten en meestal zeggen ze dan ja ) Ik hoop dat je hier wat aan hebt wat zonder vriendinnen op school is het niet zo leuk.
|
kijk schatten, tuurlijk begrijp ik dat je mensen kunt gebruiken als je 'samen gaat werken', maar in Anjali's geval denk ik dat zij gewoon op zoek is naar een maatje, waarbij wederzijds vertrouwen is. Tuurlijk weet wat er bedoelt wordt met 'samenwerken' wanneer dat dus niet gebeurt, ik ken ook een 'vriendin' die meteen wegrent als ze haar 'andere vrienden' ziet staan, dan zijn wij niet goed genoeg. zij heeft nu dus echt pech want die andere mensen zijn allemaal van school en wij moeten haar niet meer.
maar anjali, ik heb je teruggemaild..... ciao, kuzz maddie
|
![]() |
begin gewoon es tegen iemand te lullen, als ze er geen behoefte aan hebben merk je 't zo...
MSN of ICQ ofzow is ook wel handig, dan heb je een backspace om lompe zinnen te corrigeren ![]() ![]() ik ben van m'n 4e tot 12e gepest, NO friends. heb nu wel n paar maatjes en ken veel aardige mensen dus 't gaat allemaal wel lekker. maar gewoon relaxed wat beginnen te lullen, niet zenuwachtig gaan lopen doen ofzow. ben n beetje positief (niet alles afzeiken ofzow dat wilde ik nog wel eens doen ![]() maar je moet gewoon overal schijt aan hebben en lekker jezelf zijn. je moet gewoon een bepaalde angst overwinnen om met mensen te gaan praten en dan gaat t allemaal prima. hoop je hier n beetje mee geholpen te hebben. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties!!!
Maar toch weet ik nu al dat ik ook dit jaar weer op school alleen in de klas zit. Mijn school begint over 2 weken, en ik weet het nu al. Weet je alles wat jullie hebben geschreven doe ik al heb ik al enkele keren geprobeert. Ik dacht dat ik over de foute onderwerpen praatte. Maar het lijkt er op van niet. In ieder geval nog bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet of het mogelijk is hoor, maar probeer het positief in te zien. Ga er van uit dat het dit keer helemaal anders zal gaan en niet van te voren al bedenken hoe iets gaat lopen, want onbewust stuur je het dan zelf die kant op. Hopelijk helpt dit je een beetje...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
wat nu? doggie3 | 12 | 17-01-2016 18:25 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic # 82 moon | 493 | 23-01-2007 09:28 | |
Liefde & Relatie |
schoolvriend+ opdracht Verwijderd | 23 | 15-02-2005 22:39 | |
Liefde & Relatie |