Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Voor je gevoel is krassen misschien wel fijn, maar daarmee 'verdrwijnen' de problemen niet, je ondrukt ze alleen, en je verwerkt ze ook niet. Want vroeg of laat ga je er toch weer aandenken, en weer gaan krassen omdat je denkt dat het toen ook 'hielp', maar het helpt dus uiteindelijk helemaal niets.
Tevens is lichamelijke pijn makkelijker te verdragen dan mentale. En dat maakt de drang naar krassen alleen maar groter. Fout dus, zo wil jij toch niet door het leven gaan? Ook al denk je dat je er anderen geen pijn mee doet. Ik denk overigens dat dat een onjuist conclusie is die je dan trekt, omdat ik zeker weet dat mensen die om jou geven, ook met jou mee willen leven, en je daardoor op de beste manier [misschien wel 'voor hun beste manier'] bij willen staan. Mijn advies zou zijn...gun mensen de tijd om jou beter te leren kennen, wees niet bang om open te staan voor anderen (en zeker niet voor diegenen die jou graag willen helpen, en die naar je willen luisteren), en probeer van hen te leren, vraag hoe zij omgaan met een 'klote gevoel'. En wat zij doen dat hun weer gelukkig maakt. Of in iedergeval, dat het leven meer zinvoller maakt voor hen. Ik ben er van overtuigd dat het leven niet zinvoller, en fijner kan zijn als je je krast/snijdt of iets aan doet. Dit soort negative gedachtes kun je niet bestrijden door negatieve dingen te doen. Dat is mijn mening, ik hoop dat je er iets mee kunt. -Black Crow King- |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[BIO] Aantonen van sacharose heeft geen nut nadat glucose is aangetoond ? rt123 | 1 | 20-09-2011 15:07 | |
Psychologie |
het nut ervan niet meer inzien bradio8 | 7 | 01-11-2004 12:01 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
het leven heeft geen nut WANT alles gaat dood Optima | 112 | 27-08-2003 17:59 | |
Seksualiteit |
weet je waar ik nou zo moe van wordt van die eentonige topics gepost door mensen die anonieme_teddybeer | 2 | 21-03-2002 11:20 | |
Psychologie |
wie ken mij helpen? of wie heeft dit ook? god-is-a-lie | 20 | 14-01-2002 15:54 |