![]() |
|
![]() |
Ik ben bezig aan een database over autosport-coureurs. Daarvoor heb ik informatie nodig. Kan iemand me daaraan helpen? Alles is welkom. Je kunt het hier posten, maar je mag het ook mailen naar phmpruim@hotmail.com
|
![]() |
|
F1???? www.ddavid.com/formula1/ is een goeie en anders www.planet-f1.com dan zoek je gewoon de rijders op. Planet is meer als je gegevens wil over de posities in races etc en ddavid en goed als je ook biografien wil. Die site van ddavid behandelt de grootste coureurs ooit. Dus mensen als Jos, Coulthard, Heidfeld enzo staan er niet op. Maar mensen als Prost, Senna, Michael Schumacher, Juan Manuel Fangio, Stewart etc wel.
Planet is weer goed voor alle huidige rijders.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
nou nou, rustig
tuurlijk heb ik wat aan die sites, het was alleen maar een vraagje of jullie meer sites wisten. Maar goed... die weten jullie niet. (anderen misschien wel?) Maar bedanken voor die sites heb ik niet zo'n zin meer in, nu ik voor ondankbare zak ben uitgemaakt, terwijl ik dat nog wel van plan was...
||
![]() |
Citaat:
![]() verder kom je met zoekmachines ook wel een eind denk ik, als je op de goeie woorden zoekt. |
![]() |
|
![]() |
jezus senna fan jij maakt ook snel iemand uit he.
phmpruim ik denk dat je veel hebt aan www.formul1.nl daar zijn echt alle links die iets met de f1 te maken hebben.
|
![]() |
ok bedankt!
even voor mensen die nu nog willen reageren: informatie over Formule 1 heb ik nu wel genoeg denk ik, maar heeft iemand nog iets over andere takken van de autosport?
||
Citaat:
![]() Trouwens, de site is www.formule1.nl en dat is juist een van de minder goede sites... Dus zoek eerst maar eens goede sites of als je dat niet kan , ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ga nou een naar www.formul1.nl en dan merk je dat je een onwijs stomme opmerking hebt gemaakt ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Kijk ff op http://www.autosport.com/ Één van de beste sites over autosport.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Forix - www.forix.com - is hét ultieme naslagwerk dat gaat over F1 en F1-coureurs.
Andere klassen zal een stuk lastiger gaan worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Is Gamen een sport ? wat vind jij ? gameservers | 43 | 09-10-2006 14:25 | |
Vrije tijd |
Het grote A1 Grand Prix topic Verwijderd | 50 | 31-01-2006 18:44 | |
Vrije tijd |
Welke sport haat je? BrunetJuh | 148 | 07-12-2005 18:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
graag hulp met vertalen frans MauriceHdorp | 3 | 20-06-2005 12:56 | |
Vrije tijd |
vul mijn formule 1 vragenlijstje in en kom in een jongerenblad! Verwijderd | 41 | 09-01-2004 14:09 | |
Vrije tijd |
Verstappen bij........??? DopeBean | 66 | 23-12-2003 13:54 |