Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Actions speak louder than words! Je kunt wel mooie woorden hebben, maar je moet het allemaal maar laten blijken en dat doet hij niet. Kom op, meid, pik dit niet! Laat niet over je heen walsen door hem, echt niet!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
je moet niet zo laten kitsen meid maak het uit doe het desnood via een smsjuh want deze jongen verdient het niet eens om het face to face te zeggen.. en als je wilt kun je er met mij over praten ik doe dit niet vaak maar ik maak me echt zorgen over je nu.. naar ik dit alles lees.. je moet echt beter voor je zelf opkomen ok en de eerste stap is het om het uit te maken en niet wachten tot hij terug is van vakantie maar gewoon snel doen want als je gaat wachten ga je mischien nog twijfelen en dat moet niet meissie want hij is je niet waard.. alsjeblieft maak het uit want dit is echt een jongen wat geen spijt heeft van zijn daad.. geloof me nou maar..
maar meid als je hulp nodig heb of je wilt wat kwijt wat je niet kwijt kunt mail me dan maar me mail is babsjuh@hotmail.com |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik zou het overigens WEL eerlijk vertellen. Daar heeft zij recht op. |
![]() |
|
zeker dumpen ik vind dat als een van de twee vreemdgaat de relatie ten einde is en in dit geval doet je vriend er nog een schepje bovenop door te zeggen ik weet niet wat er nog gaat komen...dat betekent dat hij eerst zal kijken of dat meisje wil..wil zij niet dan zal ie waarschijnlijk naar jou trugkomen...je moet m echt dumpen hoe moeilijk dat ook is!! t lijkt misschien allemaal t einde van de wereld nu (kweetniet hoe lang jullie al iets hebben..) maar alles komt echt goed hij is jou echt niet waard!!!!
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb zelf ooit eens tegen mijn vriend gezegd:'Als ik ooit een andere jongen zoen en daar gevoelens bij heb (ik zal nooit een jongen zoenen zonder gevoelens voor hem te hebben), laat ik je gaan... Dan ben ik je niet waard.'
Nu is het zo gelopen dat een goede vriend van me, op een super gezelig feestje, mij ineens naar zich toe trok. We hebben wat staan praten en ik vond hem ineens zooo lief en aardig.. We hebben elkaar omhelst, heel lang vastgehouden en toen zoende ik hem en hij mij... Ik ben daarna jankend naar huis gegaan met het idee 'nu is het voorbij..' Ik heb meteen mijn vriend gebeld en hem het hele verhaal verteld.. Hij stond even te kijken, ik was enorm aan het huilen en hij zei:'Als het je zoveel doet, dan moet ik het je wel vergeven.. Beloof me alleen dat je de volgende keer van te voren nadenkt..' Het was zoo raar he... Maar dat heeft me wel geleerd te bedwingen... Praat er eens met je vriend over, wanneer blijkt dat het hem niet veel doet, hij geen spijt heeft... ga dan weg... |
![]() |
|
![]() |
Tja, ik zou zeggen dumpen. Hij respecteert je niet. Hij is haar niet vergeten.
't zal hard zijn, maar je overleeft dit wel. Nog iets: ik vind het nogal kras dat iedereen hier op dat forum keihard gaat roepen: dumpen!! ![]()
|
Uh, als ik jou was zou ik em direct dumpen, maar dat komt omdat ik vreemdgaan gewoon onder geen voorwaarde zou accepteren, ook al is hij nog zo lief...
ook al zou je hem kunnen vergeven, je kan het niet vergeten en je kan diegene nooit meer echt vertrouwen....
||
![]() |
Citaat:
![]() Van de rest is het evengoed een mening, want beslissen kunnen we toch niet voor haar. |
![]() |
|
Dood.
Wat is dat nou voor uitspraak?! Wie weet wat er nog gaat komen?! Man, wat een giller. Wat denkt die knakker wel niet? Volgens mij kun je hem beter vragen of hij niet liever iets met dat andere meissie wil... En z'n antwoord inwilligen, ook als hij nee zegt, want dan komt z'n uitspraak hopelijk te vervallen. Flikt-ie het toch nog eens, dan treedt mijn eerste reactie in werking.
||
![]() |
Citaat:
Sommige mensen hier gaan n ueenmaal direct harder tekeer.. zonder een woordje uitleg. Vind ik nogal stom. Vregelijk enkele reacties en je snapt misschien wel wat ik bedoel.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
gewoon uitmaken, dr een punt achter zetten, niet over twijfelen. Die gast doet hetzelfde als je weer even weg bent en dan ben je nog veel meer gekwetst. Zo ver moet je het niet laten komen.....
|
1) hij gaat vreemd en acht het niet onwaarschijnlijk dat er een vervolg komt.
2) hij heeft een vakantievriendin 3) die vakantievriendin verzwijgt hij tegenover jou. Heb je nog meer feiten nodig??? Laat ons horen wat er verder gebeurt he, wij (ik in ieder geval) zijn benieuwd hoe dit afloopt ![]() With love, F |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mannen geestelijk misbruikt door hun vriendin Yab-Yum | 37 | 15-09-2006 08:48 | |
Drugs & Alcohol |
als je 1 a 2 wietjes hebt gerookt,kan je dan nog wel dingen weten?[belangrijkedingen] devilcat | 23 | 14-05-2004 10:42 | |
Lifestyle |
Waar word jij nou echt ZIEK van? Rebelhero | 94 | 17-11-2003 10:53 | |
Liefde & Relatie |
Hebben jullie niet het idee als je vriendje alleen op vakantie is! mrisje | 48 | 28-07-2003 09:42 | |
Liefde & Relatie |
dis eigenlijk best ernstig... Joanie | 23 | 16-08-2002 11:10 | |
Liefde & Relatie |
Hellup!!! Mevrouwtjuh | 31 | 04-07-2002 17:34 |