Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-07-2002, 19:50
meissie van 15
meissie van 15 is offline
dit is vast al het zoveelste topic hierover maarja dan sluiten jullie em maar.

Ik ben 4 weken op vakantie geweest en in de laatste week van de vakantie is mijn vriend met een ander meisje gegaan die die al heel lang kent. hij heeft et me wel eerlijk verteld maar toen ik vroeg offie alleen met der had gezoend zei die: jah maar ik weet niet wat er nog gaat komen

moet ik het nu uitmaken of niet? hijs wel heel erg lief en ben heel gek op em!
Oud 22-07-2002, 19:51
TMLWKY
TMLWKY is offline
Als hij niet weet wat er nog gaat komen wil ie dus nog meer met dat meisje...

Dumpen!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 19:54
love is life
love is life is offline
Inderdaad misschien denk je nu dat dit niet de goeie oplossing is maar achteraf gezien ga je er echt geen spijt van hebben ik ga ook voor het dumpen ... hoe lief hij ook is
Oud 22-07-2002, 19:56
Verwijderd
Citaat:
meissie van 15 schreef:
dit is vast al het zoveelste topic hierover maarja dan sluiten jullie em maar.
tis vast een slechte tijd......al die jongens(/meisjes, voordat ik dat weer naar m'n hoofd krijg die terugkomen van vakantie...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:05
Angeles
Angeles is offline
Dat hij is vreemdgegaan is natuurlijk al niet zo netjes, maar hoe hij achteraf reageert is op z'n zachtst gezegd wel héél merkwaardig. Hij lijkt er niet echt veel spijt van te hebben, sterker nog... hij lijkt zelfs van plan te zijn om het nog eens te doen.

Hij lijkt niet erg veel respect te hebben voor jou en jullie relatie, ik vraag me af of een relatie met hem wel de moeite waard is.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:11
miro
miro is offline
Tuurlijk moet je het uitmaken. Alleen dat iemand vreemd gaat zou voor mij al heel veel zeggen. Hij schaadt jouw vertrouwen, hij kwetst jou opzettelijk en heeft ook nog ns iemand anders nodig. Zegt dat niet genoeg? Vreemdgaan is het zwakste wat iemand kan doen.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:13
girl18
girl18 is offline
sorry hoor maar als ik op vakantie ben geweest en ik kom terug en ik kom daar achter hoef ik die klootzak nooit meer te zien hoe lief die dan ook is.. als hij ze broek niet dicht kan houden terwijl ik op vakantie ben dan rot die maar op..
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:14
meissie van 15
Citaat:
Angeles schreef:
Dat hij is vreemdgegaan is natuurlijk al niet zo netjes, maar hoe hij achteraf reageert is op z'n zachtst gezegd wel héél merkwaardig. Hij lijkt er niet echt veel spijt van te hebben, sterker nog... hij lijkt zelfs van plan te zijn om het nog eens te doen.

maar hij heeft echt wel 100 x sorry gezegd enzo en dat ik et niet verdiende enzo.
en hij durfde me niet te bellen dus heeftie et maar met een smsje gedaan
Oud 22-07-2002, 20:15
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
meissie van 15 schreef:

maar hij heeft echt wel 100 x sorry gezegd enzo en dat ik et niet verdiende enzo.
en hij durfde me niet te bellen dus heeftie et maar met een smsje gedaan
Maar wat bedoelde hij dan met dat hij niet wist wat er nog ging komen? Want het minste dat hij nu voor je zou kunnen opbrengen is zich in elk geval nu inhouden en niet nog een keer de fout in gaan...
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:18
meissie van 15
Citaat:
Angeles schreef:

Maar wat bedoelde hij dan met dat hij niet wist wat er nog ging komen?
twas net uit met et meisje waar die mee ging en haar ex. ze waren al een tijdje verliefd op elkaar maar kregen toen elk een ander. toen et uit was is zij naar hem toe gegaan en van et 1 is et ander gekomen ze zijn nu heel vaak samen ook als ik er ben hij heeft ook al een x wat met der gehad. en hij bedoelt daarmee denk ik dat er ook nog wel meer kan gaan komen.
Oud 22-07-2002, 20:21
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
meissie van 15 schreef:

twas net uit met et meisje waar die mee ging en haar ex. ze waren al een tijdje verliefd op elkaar maar kregen toen elk een ander. toen et uit was is zij naar hem toe gegaan en van et 1 is et ander gekomen ze zijn nu heel vaak samen ook als ik er ben
Maar meissie... wat zijn die woorden van spijt dan waard? Hij kan wel honderd keer roepen dat hij er zo veel spijt van heeft, maar dat blijkt toch totaal niet uit zijn gedrag? Sorry, maar dit pik je toch niet? Hij kan wel zielig doen, maar hij doet er niks aan om het goed te maken. Sorry alleen is niet genoeg, hij moet zich er ook naar gedragen, anders is het woord sorry niks waard.

Actions speak louder than words! Je kunt wel mooie woorden hebben, maar je moet het allemaal maar laten blijken en dat doet hij niet.

Kom op, meid, pik dit niet! Laat niet over je heen walsen door hem, echt niet!!
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:23
meissie van 15
Citaat:
Angeles schreef:

Maar meissie... wat zijn die woorden van spijt dan waard? Hij kan wel honderd keer roepen dat hij er zo veel spijt van heeft, maar dat blijkt toch totaal niet uit zijn gedrag? Sorry, maar dit pik je toch niet? Hij kan wel zielig doen, maar hij doet er niks aan om het goed te maken. Sorry alleen is niet genoeg, hij moet zich er ook naar gedragen, anders is het woord sorry niks waard.

Actions speak louder than words! Je kunt wel mooie woorden hebben, maar je moet het allemaal maar laten blijken en dat doet hij niet.

Kom op, meid, pik dit niet! Laat niet over je heen walsen door hem, echt niet!!
thnx...ik denk dat ik et maar uit maak. nadat hij er weer is van de vakantie. van zn smsje werd ik ook al niet echt blij
Oud 22-07-2002, 20:27
Angeles
Angeles is offline
Sterkte ermee. Het zal even moeilijk zijn in het begin, maar je verdient echt beter dan dit.
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 20:37
girl18
girl18 is offline
je moet niet zo laten kitsen meid maak het uit doe het desnood via een smsjuh want deze jongen verdient het niet eens om het face to face te zeggen.. en als je wilt kun je er met mij over praten ik doe dit niet vaak maar ik maak me echt zorgen over je nu.. naar ik dit alles lees.. je moet echt beter voor je zelf opkomen ok en de eerste stap is het om het uit te maken en niet wachten tot hij terug is van vakantie maar gewoon snel doen want als je gaat wachten ga je mischien nog twijfelen en dat moet niet meissie want hij is je niet waard.. alsjeblieft maak het uit want dit is echt een jongen wat geen spijt heeft van zijn daad.. geloof me nou maar..

maar meid als je hulp nodig heb of je wilt wat kwijt wat je niet kwijt kunt mail me dan maar
me mail is

babsjuh@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 22-07-2002, 23:53
AtHell
AtHell is offline
..je klinkt naïef genoeg..

dan maar mijn persoonlijke advies: 't word echt nog wat hoor.
Oud 23-07-2002, 00:47
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef:
..je klinkt naïef genoeg..

dan maar mijn persoonlijke advies: 't word echt nog wat hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 10:44
Tactic
Tactic is offline
Vreemdgaan = geen vertrouwen meer = einde relatie.

Sim-pel.

(voor mij in ieder geval.)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 10:55
Tenischa
Tenischa is offline
Citaat:
Tactic schreef:
Vreemdgaan = geen vertrouwen meer = einde relatie.

Sim-pel.

(voor mij in ieder geval.)

je haalt me de woorden uit me mond...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 10:57
Tactic
Tactic is offline
Citaat:
NickName23 schreef:

je haalt me de woorden uit me mond...
Ik wil er nog aan toevoegen, dat als ik zelf zou ooit vreemdgaan (denk het niet overigens) ik de relatie van mijn kant zou beëindigen, omdat ik mijn vriendin dan niet meer onder ogen zou durven komen.

Ik zou het overigens WEL eerlijk vertellen. Daar heeft zij recht op.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 12:52
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zeker dumpen ik vind dat als een van de twee vreemdgaat de relatie ten einde is en in dit geval doet je vriend er nog een schepje bovenop door te zeggen ik weet niet wat er nog gaat komen...dat betekent dat hij eerst zal kijken of dat meisje wil..wil zij niet dan zal ie waarschijnlijk naar jou trugkomen...je moet m echt dumpen hoe moeilijk dat ook is!! t lijkt misschien allemaal t einde van de wereld nu (kweetniet hoe lang jullie al iets hebben..) maar alles komt echt goed hij is jou echt niet waard!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 15:57
blue_eyegirl
blue_eyegirl is offline
hallo meis,,,ik vind ook dat je hem moet dumpen suieso als ie vreemdgaat houd ie niet genoeg van je dan zou ik al boos genoeg zijn en dan die reactie zou helemaal het toppunt zijn
suc6 ermee
-xxx-
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 17:43
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Citaat:
meissie van 15 schreef:
jah maar ik weet niet wat er nog gaat komen
Dumpen!
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 18:03
Verwijderd
dumpen en doorspoelen maar...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 18:43
Desp
Desp is offline
Ik heb zelf ooit eens tegen mijn vriend gezegd:'Als ik ooit een andere jongen zoen en daar gevoelens bij heb (ik zal nooit een jongen zoenen zonder gevoelens voor hem te hebben), laat ik je gaan... Dan ben ik je niet waard.'
Nu is het zo gelopen dat een goede vriend van me, op een super gezelig feestje, mij ineens naar zich toe trok. We hebben wat staan praten en ik vond hem ineens zooo lief en aardig.. We hebben elkaar omhelst, heel lang vastgehouden en toen zoende ik hem en hij mij...
Ik ben daarna jankend naar huis gegaan met het idee 'nu is het voorbij..' Ik heb meteen mijn vriend gebeld en hem het hele verhaal verteld.. Hij stond even te kijken, ik was enorm aan het huilen en hij zei:'Als het je zoveel doet, dan moet ik het je wel vergeven.. Beloof me alleen dat je de volgende keer van te voren nadenkt..' Het was zoo raar he... Maar dat heeft me wel geleerd te bedwingen...

Praat er eens met je vriend over, wanneer blijkt dat het hem niet veel doet, hij geen spijt heeft... ga dan weg...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 19:12
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k zou hem niet meer vertrouwen, zeker als ie doorschemert dat er misschien nog wel wat gaat gebeuren...

ermee stoppen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2002, 20:54
casey
casey is offline
Tja, ik zou zeggen dumpen. Hij respecteert je niet. Hij is haar niet vergeten.
't zal hard zijn, maar je overleeft dit wel.

Nog iets: ik vind het nogal kras dat iedereen hier op dat forum keihard gaat roepen: dumpen!! Laat haar es een keertje beslissen? Geef gewoon je beschieden mening en hou je er voor de rest buiten. 't Is hun relatie en hun beslissing.
Oud 23-07-2002, 21:16
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Uh, als ik jou was zou ik em direct dumpen, maar dat komt omdat ik vreemdgaan gewoon onder geen voorwaarde zou accepteren, ook al is hij nog zo lief...
ook al zou je hem kunnen vergeven, je kan het niet vergeten en je kan diegene nooit meer echt vertrouwen....
Oud 23-07-2002, 21:23
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
casey schreef:
Tja, ik zou zeggen dumpen. Hij respecteert je niet. Hij is haar niet vergeten.
't zal hard zijn, maar je overleeft dit wel.

Nog iets: ik vind het nogal kras dat iedereen hier op dat forum keihard gaat roepen: dumpen!! Laat haar es een keertje beslissen? Geef gewoon je beschieden mening en hou je er voor de rest buiten. 't Is hun relatie en hun beslissing.
Ten eerste roep je zelf ook keihard dumpen. Is het van jou dan opeens een bescheiden mening en van de rest niet?

Van de rest is het evengoed een mening, want beslissen kunnen we toch niet voor haar.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:57
Dminor
Dminor is offline
Dood.

Wat is dat nou voor uitspraak?! Wie weet wat er nog gaat komen?! Man, wat een giller. Wat denkt die knakker wel niet?

Volgens mij kun je hem beter vragen of hij niet liever iets met dat andere meissie wil... En z'n antwoord inwilligen, ook als hij nee zegt, want dan komt z'n uitspraak hopelijk te vervallen. Flikt-ie het toch nog eens, dan treedt mijn eerste reactie in werking.
Oud 23-07-2002, 22:53
casey
casey is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Ten eerste roep je zelf ook keihard dumpen. Is het van jou dan opeens een bescheiden mening en van de rest niet?

Van de rest is het evengoed een mening, want beslissen kunnen we toch niet voor haar.
Ja, eerst zeg ik datook, en ik roep niet keihard, dat zeg ik gewoon: Ik zou...'
Sommige mensen hier gaan n ueenmaal direct harder tekeer.. zonder een woordje uitleg. Vind ik nogal stom. Vregelijk enkele reacties en je snapt misschien wel wat ik bedoel.
Oud 23-07-2002, 23:39
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
casey schreef:

Ja, eerst zeg ik datook, en ik roep niet keihard, dat zeg ik gewoon: Ik zou...'
Sommige mensen hier gaan n ueenmaal direct harder tekeer.. zonder een woordje uitleg. Vind ik nogal stom. Vregelijk enkele reacties en je snapt misschien wel wat ik bedoel.
Anderen zeggen het hooguit iets directer en iets harder, maar ze willen evenmin voor haar beslissen als jij.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 08:06
TheNookie
vage gozer.... ook lekker irritant dat die ex er telkens bij is (toch?) !! je moet er anders ff op letten of hij meer met haar praat dan hij met jou....als dat zo is: DUMPEN DIE GOZERRRRRRRRRRRRRR!!!

(maar jah....das mijn mening )
Met citaat reageren
Oud 24-07-2002, 11:47
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
meissie van 15 schreef:

moet ik het nu uitmaken of niet?
Ik zou het uitmaken ja.
Oud 24-07-2002, 11:54
whizzer
whizzer is offline
gewoon uitmaken, dr een punt achter zetten, niet over twijfelen. Die gast doet hetzelfde als je weer even weg bent en dan ben je nog veel meer gekwetst. Zo ver moet je het niet laten komen.....
Oud 24-07-2002, 15:49
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
meissie van 15 schreef:
jah maar ik weet niet wat er nog gaat komen

WAAAAAAH! En jij twijfelt nog?!
Oud 24-07-2002, 15:49
casey
casey is offline
Citaat:
Angeles schreef:

Anderen zeggen het hooguit iets directer en iets harder, maar ze willen evenmin voor haar beslissen als jij.
ok dan, kan ik inkomen
Oud 25-07-2002, 11:37
meissie van 15
ik heb vanochtend gehoord van zijn beste vriend (ook een vriend van mij) dat hij daar een vakantie vriendin heeft en hij neemt niet eens de moeite om et mij te vertellen
ik voel me zo kut he....

Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 20:46.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 12:17
Vinzz
Vinzz is offline
trek het je niet te erg aan al is dat heel moeilijk hij had/heeft namelijk gewoon geen respect voor je ...(oftewel het is een kl**tzak)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 20:59
TMLWKY
TMLWKY is offline
1) hij gaat vreemd en acht het niet onwaarschijnlijk dat er een vervolg komt.

2) hij heeft een vakantievriendin

3) die vakantievriendin verzwijgt hij tegenover jou.

Heb je nog meer feiten nodig???

Laat ons horen wat er verder gebeurt he, wij (ik in ieder geval) zijn benieuwd hoe dit afloopt

With love,
F
Met citaat reageren
Oud 25-07-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
TMLWKY schreef:
1) hij gaat vreemd en acht het niet onwaarschijnlijk dat er een vervolg komt.

2) hij heeft een vakantievriendin

3) die vakantievriendin verzwijgt hij tegenover jou.

Heb je nog meer feiten nodig???

Laat ons horen wat er verder gebeurt he, wij (ik in ieder geval) zijn benieuwd hoe dit afloopt

With love,
F
Me Too..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 08:53
TheNookie
vreemdgegaan én een vakantievriendin?!?!

verrek.... egt dumpen die gast!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 17:10
girl18
girl18 is offline
Citaat:
meissie van 15 schreef:
ik heb vanochtend gehoord van zijn beste vriend (ook een vriend van mij) dat hij daar een vakantie vriendin heeft en hij neemt niet eens de moeite om et mij te vertellen
ik voel me zo kut he....
wat een klootzak godverdomme maak het uit met hem alsjeblieft..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 19:51
Verwijderd
Tering, als hij zegt 'ik weet niet wat er nog gaat komen' dan is hij dus van plan om het weer te doen, en erger nog hij verteld het je. DUMPEN dus.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 19:57
TMLWKY
TMLWKY is offline
Ik heb net van haar gehoord dat ze het uit heeft gemaakt... Gelukkig, vind ik.

Misschien dat ze hier zelf nog op reageert, dat weet k niet... Maar nu weten jullie t in elk geval he
Met citaat reageren
Oud 26-07-2002, 19:58
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
TMLWKY schreef:
Ik heb net van haar gehoord dat ze het uit heeft gemaakt... Gelukkig, vind ik.
Tja, maar het kon toch ook niet anders?
Oud 27-07-2002, 14:56
meissie van 15
nouw jullie hadden et dus al gehoord tis inderdaad uit.

had gister gezegt dat ik nooit meer een jongen leuk ging vinden maar die belofte is al weer gebroken..

en voel me niet meer zo kut
Oud 27-07-2002, 15:03
miro
miro is offline
Citaat:
meissie van 15 schreef:

had gister gezegt dat ik nooit meer een jongen leuk ging vinden maar die belofte is al weer gebroken..

Wat nu weer verliefd op iemand anders?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 15:30
meissie van 15
Citaat:
miro schreef:

Wat nu weer verliefd op iemand anders?
neuh niet echt verliefd
Oud 27-07-2002, 16:06
TMLWKY
TMLWKY is offline
Citaat:
meissie van 15 schreef:

neuh niet echt verliefd
Je moet je in elk geval in een nieuwe relatie niet laten 'blokkeren' door wat deze jongen je geflikt hebt... Niet elke jongen is hetzelfde, dat moet je wel onthouden! Want als zoiets als wat jou is overkomen gebeurt raak je weleens je gevoel voor perspectief kwijt
Met citaat reageren
Oud 28-07-2002, 14:54
highlight
highlight is offline
Citaat:
meissie van 15 schreef:

Hei zei: jah maar ik weet niet wat er nog gaat komen

Als hij dat tegen mij zou zeggen zou ik het 200% zeker uitmaken. Als ie dat niet had gezegd, 100% zeker..
Reageren

Regels voor berichten