Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wees de volwassene.. Laat je niet zo beďnvloeden door haar gedrag, maar accepteer het.. reageer er verder niet op, blijf haar met respect behandelen, geniet van de mooie dingen die je zelf hebt en zet je eroverheen..
Maar ga niet zo kinderachtig wraakachtig praten want dan vind ik dat jij toch ook fout bezig ben. Ze reageerde niet goed op jouw poging, nou het zij zou.. ze is nu eenmaal in je leven, dat moet je maar accepteren, daar kun je niets aan veranderen.. en idd, ik vind die laatste zin errug ver gaan.. |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je je toch over bepaalde dingen in het verleden heen moet zetten. Ik ben het met mijn voorgangers eens, je praat veel en veel te wraakzuchtig. Iemand de dood in wensen gaat veel te ver. Ik moet er ook bij zeggen dat zoveel onverwerkte woede niet bepaald goed is voor je gezondheid. Doe er dus iets mee, schrijf het van je af in een dagboek of zoek een andere oplossing, maar zorg dat je er vanaf komt, want dit kan zo niet, dit gaat te ver.
Verder begrijp ik wel dat je het vervelend vindt dat je nu zo veel met haar te maken krijgt, maar helaas kun je daar weinig aan doen. Je kunt haar niet verbieden om met de broer van je vriend om te gaan, dan maak jij een veel te grote inbreuk op háár privacy. Waarschijnlijk is ze gewoon verliefd op hem, en zo niet (als ze het werkelijk doet om jou dwars te zitten, wat ik dus niet geloof) dan gaat het vanzelf wel weer uit. Jij kunt je er gewoon niet mee bemoeien. Het overlijden van haar moeder is haar zaak, haar verdriet. Zij bepaalt hoe ze dat verwerkt en met wie, dat gaat jou ook helemaal niks aan en ik raad je aan om dat vooral buiten alle ruzie te houden. Dus nogmaals, doe iets aan die enorme onverwerkte woede van je en zet je over wat gebeurd is heen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 01:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheidsbrief Jean-Jeaques Sasjeliefff | 0 | 26-01-2006 17:15 | |
Liefde & Relatie |
zou jij het vertellen? wizzard | 51 | 14-08-2003 11:15 | |
Psychologie |
jouw levensverhaal BlackMystery | 88 | 28-05-2003 10:02 | |
Liefde & Relatie |
Konden jullie me maar helpen? ThaFox | 34 | 21-09-2002 12:51 |