Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() eehm hoofdact the slackers voorprogramma less than jake hoofdact NFG voorprogramma rx bandits hoofdact pennywise voorprogramma lagwagon (decon ![]() hoofdact the vandals voorprogramma the ataris hoofdact venus hill en sons of blob (ofzo) voorprogramma de hardheid zoiets ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
danique2:
Favez, in het voorprog van Chokebore. naja, ik heb chokebore niet eens gezien, want ging al weg na favez, maar ja, ik kan me niet voorstellen dan chokebore zoveel beter was. er waren echt maar 5 mensen en ze speelden toch mega strak en met humor enzo, een beetje grapjes maken over dat ze al hadden verwacht dat dit een topper zou zijn, uitverkochte show enzo ![]() heb daar ook maar meteen een album gekocht, die ik pas later goed ging beluisteren, en nu is het 1 van mn favo's.. |
![]() |
|
Reel Big Fish is toch samen met Randy het voorprogramma voor Flogging Molly woensdag?? dan kan ik nu al vertellen dat ik Reel Big Fish een leuker concert gevonden ga hebben donderdag
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
heideroosjes 12,5 jarig jubileum in amsterdam, potion was voorprogramma en die waren veel beter vond ik
deconstruction tour 3, lagwagon was veel beter dan pennywise, pennywise viel zwaar tegen
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
incubus was trouwens slecht. heel slecht bar slecht kut.
|
tattoo the planet
Moonspell heerschte over Slayer Metalfest 2001 Trail of Tears heerschte over Therion Darkside heerschte over Mortician Morphia heerschte over After Forever Pulverizer heerschte over Desaster Graspop Moonspell heerschte over Slayer
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Anouk met U Gene en Oh Jay in het voorprogramma
Millencolin met Anti-Flag in t voorprogramma Counting Crows met Arid in het voorprogramma (waren allebei eigenlijk geweldig) Racoon met Ballerina Liberation Front in het voorprogramma Travis met Turin Brakes in t voorprogramma (waren eigenlijk ook allebei even goed)
|
![]() |
|
|