Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
enniewee, de gegevens: - de aarde is een grote hoeveelheid materie - alle andere planeten ook - de planeten hebben een aantrekkingskracht -stofdeeltjes hebben een aantrekkingskracht - atomen hebben een aantrekkingskracht (kwik is een heel bekende) kortgezegd: alle materie heeft een aantrekkingskracht, hoe klein ook.. als er geen anti-materie zou zijn om die materie uit elkaar te houden, zouden we niet leven, of zou het hele universum 1 grote bol stof zijn... anti-materie is jarenlang een theorie geweest om deze vraag op te lossen, en nu blijkt deze bevestigd... anti-materie vult dus feitelijk de ruimte tussen de atomen (en dus ook molekulen, stoffen, enz enz) om deze uit elkaar te houden... alles wat dus voor ons 'echt' gebeurt, gebeurt in anti-materie precies omgekeerd (spiegelbeeld)... de anti-materie geeft onze buitenranden en wat zich daarbuiten afspeelt weer, terwijl wij (en ons keyboard/muis) ons in de materie-wereld bevinden.. het is dus niet dat er een compleet andere wereld bestaat waar andere dingen in gebeuren, maar een wereld waarin we ons spiegelbeeld zien.. beetje vaag, maar zoals ik eerder zei: je moet het snappen
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mwah
op zich is het niet gek om aan te nemen dat er net zo veel anti materie is als materie. Als alles in elkaar zou op lossen zou je dus de totale energie van deze dimensie bij elkaar hebben. Een anti materie komeet zou dan op lossen als hij op aarde zou aan komen.. maar ja, ik l*l nu dan ook wel een eind heen he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Léés... ![]()
|
![]() |
Nogmaals voor alle duidelijkheid:
Anti-materie is allang aangetoond. Voorbeeld van anti-materie is het positron, wat een positief geladen elektron voorsteld. Hier gaat het echter om een soort van 'spiegelmaterie', wat vrijwel geen interactie vertoond met 'normale' materie of zelf licht produceert (normale materie heeft als eigenschap dat het licht produceert).
|
![]() |
|
![]() |
Meteen de verklaring voor het feit dat we nog geen bewijs van buitenaards leven hebben...wij kunnen hun niet zien en zij ons niet
![]()
||
Citaat:
A: Ze zijn er niet B: Ze kunnen hier niet komen C: Ze willen/mogen hier niet komen of zijn hier toevallig niet geweest D: Ze zijn hier wel maar slechts weinigen weten ervan, het wordt geheim gehouden of niet gelooft E: Ze zijn hier wel maar we zien elkaar niet (jou verklaring) Mijn volgorde van wat ik persoonlijk het meest waarschijnlijk acht, want daar vroeg je om: B, A, C, E, D Jeroen.
|
![]() |
|
|