Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
sjee hee...
ik herken mijzelf in jou verhaal. ook ik ben al een tijd vrijgezel, en ik mis ook de aandacht van een vriend, samen lachen om nix en het bij elkaar zijn. gek genoeg denk ik savonds vaak aan mijn ex, met wie ik bijna 2 jaar heb gehad; wij waren heel veel bij elkaar, en we waren echte maatjes. dat mis ik. natuurlijk heb ik wel hele goede vrienden, maar ik mis het speciale wat ik met hem had... ik probeer alles zo leuk mogelijk te maken, maar zodra ik alleen ben (bijv als ik in bed lig) dan gaak weer aan hem denken... *frustrating* suc6 ermee, veel liefs van buffy
||
Citaat:
|
je maakt me alleen maar lekker
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik heb eerlijk gezegd ook niet veel doeds hierover te zeggen. Ik ken de leegte, en kan me dus wel voorstellen hoe je je voelt. Ik zit daarbij nog met een ander probleem, ik kan niet om mezelf huilen. Ik huil eigenlijk nooit. Maar hoe erg die leegte ook is, geloof me het kan nog veel erger.
En het is cliche maar het leven gaat toch verder. Vecht ervooor, en wordt alsjeblieft niet zo'n hopeloos geval als ik ben. je zult het zelf moeten doen. En het heeft geen zin om telkens aan het verleden te denken. Het is kut voor je dat het uit is, leer er wat van. Je vindt heus wel weer iemand anders. Ik kan misschien hard zijn, maar af en toe moet dat. Succes. zorg goed voor jezelf |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Batterijen sneller leeg? Tjaan | 10 | 28-08-2007 08:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De Legende Van Maneschijn. Ieke | 0 | 05-04-2004 20:45 | |
Verhalen & Gedichten |
De papieren mogen niet leeg zijn Oh-BOEMah D-Lux | 4 | 24-11-2002 13:46 | |
Verhalen & Gedichten |
de velden onderwerp of bericht mogen niet leeg zijn dandybutthole | 0 | 10-11-2002 22:28 | |
Verhalen & Gedichten |
omdat het leeg is, klootzak2001 | 2 | 06-07-2002 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Het mocht niet zo zijn... Secreet | 5 | 23-08-2001 20:37 |