Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2002, 12:15
Jenseltjuh
Jenseltjuh is offline
Gaat volgens jullie een relatie waarbij je ver van elkaar woont goed? Ik bedoel, je kan niet zomaar ff bij je vriendje langsgaan als je daar zin in hebt etc... En je ziet elkaar ook minder vaak dan normaal (meestal).

Is dat dan een probleem? En zijn er ook voordelen enzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-08-2002, 12:16
Verwijderd
als je echt om elkaar geeft maakt het niet uit, dan valt die afstand echt te overbrggen... Mits je allebei bereid bent er moeite voor te doen.

Voordeel is dat het extra leuk is elke keer dat je elkaar ziet omdat je diegene xtra hebt gemist en xtra naar hebt verlangt..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:37
Verwijderd
Nogmaals: dat hangt van de mensen zélf af.

In tegenstelling tot wat ik vroeger beweerde, weet ik zo nog niet of ik een relatie op afstand wel aankan. Het is toch bijzonder vervelend als je elkaar zo weinig kunt zien, vind ik :/

Anderen vinden het juist weer leuk, omdat ze zich dan op die momenten kunnen verheugen.

Tsja..
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 12:49
CryptapiX
CryptapiX is offline
ik zelf had altjid zoiets van daar begin ik niet aan..
maar toch kreeg ik zelf zon lange afstands relatie..
in het begin gaat dat goed.. maar na een tijdje wil je elkaar toch steeds vaker zien en mis je elkaar steeds meer...
als je daar tegen kan dan is het wel te doen...
ik zelf zou niet meer zo snel aan zon relatie beginnen...
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 13:21
Angellove
Angellove is offline
liefde overleeft alles!
Oud 30-08-2002, 13:23
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Angellove schreef:
liefde overleeft alles!
ben ik t mee eens, maar t maakt t wel een stukje moeilijker soms, wanneer je écht verliefd bent zul je van de afstand geen probleem maken.
Oud 30-08-2002, 14:05
girl18
girl18 is offline
ik denk dat per persoon verschilt... en het heeft niks met om elkaar geven of whatever te maken..

het verschilt gewoon per persoon

een ander kan er tegen. en een ander weer niet..

ik kan er in elk geval niet tegen... ik wil me vriendje elke dag zien en niet een keer per week of een keer per maand of whatever.. dan kan ik het ook niet echt een relatie noemen als je elkaar zo weinig ziet..
Oud 30-08-2002, 14:05
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Roozie schreef:

ben ik t mee eens, maar t maakt t wel een stukje moeilijker soms, wanneer je écht verliefd bent zul je van de afstand geen probleem maken.
nogmaals het heeft niks met echt verliefd heid te maken..
Oud 30-08-2002, 15:27
PardonMe
PardonMe is offline
Als je echt om elkaar geeft en je weet ondanks de afstand toch nog genoeg tijd voor elkaar vrij te maken dan moet het wel kunnen werken ja..

Mijn vriend studeert in Utrecht, en hij zit daar doordeweek op kamers en in het weekend is hij thuis, ikzelf woon in Noord-Limburg, ik zie hem dus eigenlijk alleen in de weekends..
Het gaat prima zo, het is natuurlijk jammer dat we elkaar niet zo vaak zien, en natuurlijk mis je elkaar dan wel, maar het is ook zo dat je er de hele week weer naar uit kijkt om hem te zien..
En dan ben je wel blij als je weer bij elkaar bent..

Mij lijkt het niks als ik mijn vriend elke dag zou zien, bijvoorbeeld op school... Ik zou me dan een beetje 'gevangen' voelen.. Nu kan ik doordeweek gewoon doen wat ik wil doen en in het weekend hebben we tijd voor elkaar..
Hoewel soms een dagje extra wel leuk is natuurlijk
Oud 30-08-2002, 16:28
Signy
Signy is offline
relatie op afstand
weer relatie op afstand
ja nog een relatie op afstand
nog één relatie op afstand om het af te leren

Links...
Lees eerst es de topicsen door.
Oud 31-08-2002, 11:50
moenbase
moenbase is offline
Lang leve de relaties op afstand
Oud 31-08-2002, 14:55
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
als je echt om elkaar geeft maakt het niet uit, dan valt die afstand echt te overbruggen... Mits je allebei bereid bent er moeite voor te doen.

Voordeel is dat het extra leuk is elke keer dat je elkaar ziet omdat je diegene xtra hebt gemist en xtra naar hebt verlangt..
Mee eens!

Mijn vriend woont in Italië. Het is natuurlijk best moeilijk, omdat je elkaar inderdaad niet kunt zien wanneer je wilt ofzo. Maar goed, als je echt van elkaar houdt dan lukt het! In oktober zie ik mijn vriend weer! Ben net 3 weken bij hem geweest.. nu weer net 4 dagen thuis.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 15:03
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
als je echt om elkaar geeft maakt het niet uit, dan valt die afstand echt te overbrggen... Mits je allebei bereid bent er moeite voor te doen.

Daarentegen is het extra pijnlijk als hij/zij weer weg moet.
Oud 31-08-2002, 15:28
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Dikke tranen ja... *zucht*
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 15:30
Signy
Signy is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Ja. =( Lijkt wel steeds moeilijker te worden.. Maargoed, als je elkaar een tijdje niet hebt gezien is het weerzien echt super.
Oud 31-08-2002, 17:50
D1984
D1984 is offline
Ik heb een relatie op afstand (90km) en ik kan je zeggen dat dat echt niet gemakkelijk is.

Ten eerste; je ziet elkaar veel minder dan bij een 'normale' relatie; even naar de ander toe gaat niet zomaar, dat kost een hoop geld (behalve als één van de twee OV heeft of een auto of iets)

Ten tweede; je moet elkaar kunnen voor 100% kunnen vertrouwen. Je woont op een afstand en kan daarom je vriend/vriendin niet in de gaten houden als je dat zou willen en als je diegene niet vertrouwt dan wordt het nog moeilijker.

Maar een voordeel:

Als je elkaar na een lange tijd weer ziet (bij mij was het aan het begin alleen in het weekend) dan ben je echt megablij. Ik zat bijvoorbeeld van ma. - vr. te wachten totdat ik haar weer kon zien... (torture...)

Maja, kortom, het is echt moeilijk vol te houden hoor, je vriend/vriendin lang missen is nix... je moet iig genoeg om de ander geven.

Tot nu toe hou ik het al ruim 1,5 jaar vol
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten