Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Sinds ik op kamers woon, woon ik twee uur en een kwartier treinen van mijn vriend vandaan... dat vind ik niet superlastig. We missen elkaar wel doordeweeks, maar het is goed te doen. Bovendien, mijn ouders' huis is maar tien minuten fietsen van hem vandaan.
Laatst gewijzigd op 24-01-2004 om 15:03. |
![]() |
|
dat is idd erg handig.. ach.. en in de trein kun je goed studeren! word alleen soms wel een beetje gek van het idee dat ik dit nog jaren moet gaan doen (wie weet). Zit er dus over te denken om volgend jaar in een andere stad te gaan studeren. (ik doe dit btw niet alleen om dichter bij mijn vriendje te zijn). dat maakt het misschien toch iets makkelijker
|
Mijn vriend woont ook een uurtje treinen bij mij vandaan...
Ik weet nie hoe vaak je dr naar toe gaat en of je ov hebt maar anders moet je is kijken voor een voordeelurenkaart scheelt weer een hoop geld. Tis redelijk te doen maar soms merk ik ook wel dat ik geen zin heb weer zolang in de trein te zitten *ken je nagaan zit ik al te zeuren bij een uurtje* maar als ik dr ben ben ik toch altijd blij dat ik ben gekomen. Ik zou het niet volgehouden hebben als ik hem had leren kennen terwijl ie daar woonde. Hij woonde het eerste jaar van onze relatie bij ons in de buurt en is toen pas verhuisd. Suc6 ermee
|
wonen al zo lang we wat hebben zo ver uitelkaar en ik heb ov en hij ook. gaat nu al een half jaar erg goed. en ach... we zien elkaar meestal wel een paar dagen per week.. dus...
soms zou ik alleen willen dat ik eventjes bij hem langs kon gaan ofzo, maar je kan niet alles hebben natuurlijk
|
Een relatie op afstand kan heel goed. Ik heb er net een achter de rug, van 3 maanden, hij woonde in Bussum, ik in Den Haag. De reden dat het uit ging, was niet zo zeer de afstand (volgens mij dan) Misschien een klein beetje, maar ik denk het eigenlijk niet.
Een vriendin van mij heeft met iemand uit R'dam, al zo'n anderhalf jaar. En dat gaat nog steeds onwijs goed. Een andere vriendin van mij had 4 maanden iets met iemand uit Portugal. Das wel erg extreem, en daar is het wel fout gegaan, maar ze houden nog steeds van elkaar. Ik zeg dus: Het kan heel goed, maar het hangt er ook vanaf hoeveel moeite je bereid bent ervoor te doen
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: een van m'n beste vriendinnen heeft al zo'n 2,5 jaar een relatie met een jongen die aan de andere kant van Nederland woont. Ik denk dat het dus wel klopt dat liefde letterlijk en figuurlijk geen grenzen kent ![]()
|
Verwijderd
|
mijn vriend woont 3 uur reizen bij me vandaan. is wel makkelijk hoor, doordeweeks kan ik lekker naar school gaan, thuiskomen eten en paardrijden.. lekker op mezelf.. en in het weekend zie ik hem meestal, en kunne we samen wat dingen doen..
![]() 'k mis hem wel, maar langzamerhand word dat steeds minder, gelukkig want aan 't begin moest ik elke avond janke ![]() nu dus gelukkig niet meer. en over een aantal maanden heb ik mijn ov, dus kost het me ook amper wat om naar hem toe te gaan, dat is helemaal ideaal |
![]() |
|
ik moet 2 uur reizen om hem te zien en zie m vaak nog niet eens ieder weekend door zijn werk. het is nu pas aan het begin en vind t wel heel moeilijk om m zo te missen maar ik denk dat ik er wel wat meer aan ga wennen en ik heb het er ook wel voor over want t voelt gewoon helemaal goed en als we elkaar zien is het wel specialer dan dat je elkaar iedere dag ofzo ziet.
|
Mijn vriend en ik wonen ongeveer 120 km uit elkaar en dat houdt in dat hij om naar mij toe te komen (of omgedraaid natuurlijk) ongeveer 3 uur op de trein moet zitten.
We hebben nu al 9 maanden een relatie en het gaat nog altijd kei goed ![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb al een jaar en nog iets langer een vriend op 3,5 uur treinen bij mij vandaan.
jep, het gaat goed, het duurt alleen net iets langer voor je elkaar echt goed leert kennen. (maar ik kende hem al best goed voor we iets kregen, maar natuurlijk leer je iemand weer heel anders kennen als je zo'n relatie hebt) waar je wel voor moet/kunt oppassen als je elkaar langer niet kunt zien, wat ik gelukkig niet vaak heb, zijn de misverstanden die kunnen ontstaan gewoon doordat je via de telefoon/email/msn/oid niet goed kunt merken hoe iemand iets bedoelt.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
mogelijk, maar af en toe zeer lastig..
ben nu meer dan een jaar samen met mn vriend en het is echt zo'n 2 uur reizen met het ov. Het is op zich wel lekker om door de weeks echt voor jezelf te hebben, maar het is vreselijk als je even naar een knuffel of een kus verlangd of even getroost wilt worden of bijvoorbeeld ruzie hebt.. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Same Here !! Bij mij en mijn vriendin gaat het al ruim 10 maanden goed, en we wonen ook 2 uur van elkaar vandaan... Dus inderdaad conclusie: Kan prima !! |
![]() |
|
kijk, weet je wat ut is, als je altijd dicht bij elkaar woont dan ben je ut nie gewend en dan ga je die persoon heel errug missen lijkt me, maar als t gelijk vanaf t begin zo is, dan zou ik zeggen probeer gewoon. Kijk gewoon of ut lukt, ik bedoel alles is mogelijk, ik ken mensen die de hele wereld over reisde, naar cicilie ofzow, australie, elke weekend een vlucht naar parijs, frankrijk, als je niet beter weet (of ja, nie helemaal correct maar ok) maar dan vink ik gwoon dat je t wel een kan kan geven toch
![]() suc6 iig liefs, saar
|
Verwijderd
|
jah, het kan wel. ik heb het ook gehad maaar die jongen woonde een uurtje van me vandaan. daarna ben ik heeeel lang verliefd geeweest op een jongen uit venlo die k van vakantie kon, maar dat werd gwoon nix want hij is 17 en k 16 en allebei niej so heel rijk, dus we zagen elkaar nooit, alleen spraken we elkaar op msn. hij woonde ook in venlo en ikke vlakbij den haag dus die afstand vond hij te ver. ik denk wel dat zo n relatie kan werken, maar dan moe je er wel tegen kunnen dat je niet altijd bij hem kan zijn als je dat wilt.
dat is het nadeel.. veel sucses ermee xxx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is natuurlijk lang reizen en daarnaast ben je ook nog heel wat geld kwijt aan benzine en treinkaartjes... en als je tot over je oren verliefd bent dan lijkt het me zo'n relatie rampzalig... duur en tijdrovend zo'n relatie en je kunt elkaar niet zien op de momenten wanneer je het liefst zou willen... ik zou zo'n relatie niet aankunnen... Ik zou hem waarschijnlijk dumpen en hem proberen te vergeten. Als ik echt tot over mijn oren zou zijn, dan zou ik overwegen om te verhuizen naar parijs... Ik zou alleen nog niet bij hem intrekken... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik woon vlakbij Rotterdam, mijn vriendje in Hengelo.. En ja, ik baal er ontzettend van dat ik niet 'zomaar' naar hem toe kan wanneer ik dat wil, maar dat altijd van te voren af moet spreken en daarvoor ongeveer 2 uur in de trein moet zitten. Ik wil hem dus ook heel graag in ieder geval elk weekend zien en als dat niet kan baal ik ontzettend. Maar ik heb het er natuurlijk gewoon voor over, anders zou ik er nooit aan begonnen zijn. &wie weet, over een paar maandjes zou het allemaal een stuk makkelijker kunnen zijn.. *grijnst*
|
![]() |
|
![]() |
Ik woon in Willemstad (NB) en studeer in Rotterdam.
Mijn ex komt uit Overijssel en studeert in Utrecht. Het is nu uit maar dat heeft niets te maken met de afstand. Het ging altijd heel goed dus moet kunnen, zo´n afstand.
|
![]() |
Ik hoop dat t wel kan. Ik heb mijn vriendin op half uur treinen bij mij vandaan zitten, ik delden, zei zutphen, en tot nu toe gaat dit heel goed. Zei haar kjammer genoeg alleen meestal zondags, omdat we alebei moeten werken zaterdag middag, en zei dan bij haar ouders blijft slapen in emmeloord. En ze is nu nog druk bezig met project voor school, maar als dit over 3 weken voorbei is, dan hoop ik haar wel meer te gaan zien, ook doordeweeks.
Het was wel omschakkeling. Ik had eerst vriendin op 2 a 3 minuten fietsen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om de week bij elkaar oid, werken, als je het er maar voor overhebt. Je zou ook de buurvrouw kunnen proberen natuurlijk, lekker dichtbij ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn vriend woont 3 uur bij me vandaan
![]() Ik in Hoofddorp, hij helemaal in Maastricht... maar voor ons is het wel goed te doen... We zien elkaar zo'n 2 a 3 dagen in de week, die andere dagen missen we elkaar wel, maar gelukkig hebben we ook nog een telefoon... Hij heeft een OV wat op zich wel een voordeel heeft natuurlijk, dus komt hij iets vaker naar mij toe dan andersom want voor mij kost het ong. 30 euro om naar hem toe te gaan en terug (met kortingskaart)... maar zelfs dat is nog wel te doen... en volgende week hebben we alweer een half jaar met elkaar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik woon in Kapellen bij Antwerpen (in België dus
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |