Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als je dier duidelijk te weinig gewicht heeft is het volgens mij niet zo'n ramp dat je met je dier inzit en ervoor wil zorgen dat het er weer gezond gaat uitzien.
|
hmm, ik het het tegenovergestelde probleem, mijn kat is veel te dik, maar hij valt niet af, ookal krijgt ie echt niet te veel eten.
mjah, t kan zijn dattie z'n eten niet lekker vind, sommige dieren zijn heelkieskeurig, onze buren hebben een kat die alleen maar van dat sheba voer (= beswel duur) eet.
||
Citaat:
Wat als de dieren (enkel) brokjes eten en dit gedurende de hele dag tot hun beschikking hebben? De dierenarts zij namelijk dat ik mijn katten beter enkel brokjes kan voeren, en gewoon 's ochtends een bakje voer klaarzet en dan eten ze op het tijdstip dat ze zelf honger hebben. ![]()
||
Citaat:
![]() 6 keer per dag voeren is hoe wij zieke paarden laten aansterken. Je voert niet meer, maar wel vaker en wat afwisselender. Werkt best goed, IME
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaimiddelen en Saaivia Witteman #1905 Hazel | 500 | 05-02-2014 14:20 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Reïntroductie Miekje* | 26 | 28-01-2009 15:09 | |
Verhalen & Gedichten |
De wedstrijd: stem hier op je favoriete gedicht! xineof | 49 | 18-05-2004 16:06 | |
Software & Hardware |
foutje in html code Evelientjuh | 16 | 16-07-2003 08:13 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |