Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb m'n vriend ook via internet leren kennen, nu dik een jaar geleden. Het begon heel onschuldig met gewoon chatten en uiteindelijk iedere avond 'gezellig' bellen. Iedere keer vroeg hij: wanneer zie ik je nou? Ik had zoiets van: tja, euh... ik weet niet. Kwas een beetje huiverig.
En toen stond meneer ineens voor mn neus op m'n werk ![]() Hij heeft op me staan wachten totdat ik klaar was en toen zijn we ergens wat gaan drinken. Daarna hebben we een boswandeling gemaakt ![]() Enneuh, nu woon ik samen met 'm. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ben ik dan hier werkelijk de enige die internet dates niet vertrouwt ? Persoonlijk verwacht ik na ervaringen buiten internet namelijk alleen maar voor de gek gehouden te worden
![]() -Desecrator
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() -Desecrator
||
Citaat:
||
Citaat:
Eerste keer was ik een jaar of 11. Ben je verliefd op een meisje. Krijg je een uitnodiging voor haar verjaardag. Ga je er naar toe, blijkt ze er niet te zijn en dus ook geen feest. ![]() Tweede keer was ik een jaar of 14. Vind je in je jaszak zo'n briefje van ik vind je zo leuk, zie ik je op moment x op plaats y. Sta je te wachten, komt er niemand opdagen. ![]() De laatste keer was vorig jaar met valentijnsdag. Krijg je een kaart op je werk met ik vind je zo leuk, gaan we wat drinken na het werk. Zoals ik al verwachte stond er dus niemand op mij te wachten. ![]() Dat is voor mij dus een 100% correlatie tussen een "date" en in de zeik genomen worden. ![]() -Desecrator
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb het ook een keer gedaan met een heel lief meisje dat ik eerst via CU2 leerde kennen en toen verder gechat op msn en later een paar keer gebeld en ja op 15 september is het alweer een half jaar geleden dat ik haar voor het eerst ontmoet had en het wordt steeds beterder.
of niet lieve schat van me ![]() Ik hou van je en wil je nooit meer kwijt dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz van mij |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maandje mee gehad, lag meer aan mezelf dat het uitging, beetje grove opmerkingen gemaakt, foute woorden in de mond genomen ![]() 2e keer, was ergens in mei.... anderhalve maand mee gehad, toen was ik dr gewoon zat, ze verzon dat ze misbruikt was door dr pa, en ondertussen stond ze wel met mij te... ![]() ![]() En nu, de 3e keer, het meisje van dit topic. Hopelijk is 3 maal scheepsrecht ![]() ![]() Ik vindt het zeker wel voordelen hebben, je leert elkaar makkelijker kennen, je praat makkelijker, omdat je minder met emoties te maken hebt. Maar aan de andere kant kan je ook makkelijk ik hou van je zeggen, zonder dat je het meent. Als de persoon echt is wie hij in het echt is leer je hem goed kennen, als diegene het niet is, dan kom je er ook niet makkelijk achter. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het eigenlijk wel merkwaardig hoeveel internetrelaties er wel zijn. Met iemand chatten, en ja die lijkt wel leuk, eens mee afspreken en meteen is het koek en ei. Vroeger was er geen internet, dus zijn er nu vast veel meer relaties dan vroeger, lijkt me?
||
Citaat:
Het enige dat ik wou/wil is een leuke vriendschap met haar, ik heb nooit de gedachte gehad "misschien wordt het nog wat". Ik ging de 2e naar haar toe omdat ze het best moeilijk had thuis. En daar kwam bij dat ik heel graag met haar optrek. Alleen jammer dat zij dat niet (meer) wil. Om de 1 of andere vage reden. Maar dat is ook niet haar schuld... ![]()
|
Kheb een vriendin gehad die ik via internet kon en daar had ik 3 maanden iets mee.Nu zijn we gewoon nog hele goeie vrienden gelukkig. En nu ken ik een meisje 8 maanden en die ga ik binnekort meeten en we vinden elkaar tot nu toe erg leuk. Dus misschien na de meeting
![]()
|||||
Citaat:
Citaat:
Mijn contact met vrouwen IRL is nog minder dan via internet. Oftwel geen een. Citaat:
Dat is nog nooit gebeurd, en ik zou niet weten waarom dat plotseling anders zou worden. Sterker nog, door mijn leeftijd heb ik alleen maar het gevoel gekregen nog minder aantrekkelijk te zijn. Want welke meid zit nou te wachten op een prutsertje van 26 jaar ? Citaat:
![]() -Desecrator
||
Citaat:
![]() Maar heej, er zijn genoeg leuke meiden die zitten te wachten op zo'n prutser van 26 ![]() |
![]() |
|
Ik ken hem doordat ik hem van mijn beste vrindin moest adden op msn. Zij kende hem namelijk en ik alleen zijn beste vriend. Via msn hadden we goede gesprekken en ong twee weken erna hebben we elkaar ontmoet en nu hebben we sinds afgelopen vrijdag 10 maanden!
![]()
|
ik had me vriendje voor het eerst gesproken via icq.. ongeveer een maand naar dat gesprek hebben we natuurlijk meer gesprekken gehad en toen hebben we besloten om elkaar eens te ontmoeten niet op een verliefde manier ofzo maar gewoon om te kijken wie de persoon nou werkelijk is.. en toen dat gebeurde bij me thuis is er een beetje een vonk over gegaan..
|
Ik heb mijn vriend niet via internet leren kennen, maar hem via internet wel beter leren kennen zeg maar..
![]() Ik kende hem al gewoon, maar via ICQ hebben we altijd veel gechat en na een hele tijd zijn we dan samen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Grappige, opvallende of andere niet-serieuze nieuwsberichten autodropje | 257 | 01-12-2003 10:13 | |
Liefde & Relatie |
internetLUUVVV SkAnOuK | 77 | 07-04-2003 10:45 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit verliefd geweest... SuperSanne | 16 | 11-03-2003 14:51 | |
De Kantine |
Belangrijk of niet? Verwijderd | 109 | 04-03-2003 11:52 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een celeb Evito | 113 | 15-08-2002 00:17 | |
Liefde & Relatie |
liefde via internet dominqe | 58 | 09-07-2002 17:51 |