Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2002, 13:30
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Hoi,

Wie heeft nog meer zijn/haar vriend/vriendin via internet gevonden?? En hoe lang hebben jullie al??

Ik heb mijn vriend wel via internet gevonden en we hebben 15 sept 6 maanden....Ben er eigenlijk wel benieuwd naar wie nog meer...

xxx Heleen
Oud 24-08-2002, 13:32
lady_x
lady_x is offline
Bravo dan.

Dit topic is onlangs al geweest dacht ik...
Oud 24-08-2002, 13:39
DEChengst
DEChengst is offline
Daar begin ik dus echt niet aan. Denk je een leuke meid ontmoet te hebben. Ga je haar in het echt ontmoeten. Blijkt het een vieze ouwe vent te zijn die op lieve jongetjes geilt

-Desecrator
Oud 24-08-2002, 13:50
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
oow oopsie
Oud 24-08-2002, 14:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
jup, k heb nu 5 weken met mijn vriend en hem heb ik via internet leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 14:47
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
*RainBow* schreef:
jup, k heb nu 5 weken met mijn vriend en hem heb ik via internet leren kennen.
oow leuk joh....kon je hem al lang voordat je hem had ontmoet op de chat?? of net zoals mij nog maar net een week??

xxx
Oud 24-08-2002, 15:33
TMLWKY
TMLWKY is offline
Wie weet het meisje dat ik over 14 daagjes ga meeten...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 15:35
Captain
Captain is offline
Nu voor de ehh... derde keer een vriendinnetjuh via internet leren kennen. Nu is het genoeg geweest, deze doe ik niet meer weg

Leve het web !
Oud 24-08-2002, 16:20
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Ja, sommige mensen vragen dan hoe wij elkaar hebben ontmoet en dan zeggen we via internet....dan zitten ze je raar aan te kijken....wel grappig
Oud 24-08-2002, 16:31
Optima
Optima is offline
ik ken mijn vriend nu al anderhalf jaar, maar we hebben in totaal een jaar verkering.
Oud 24-08-2002, 17:50
Sabina
Sabina is offline
Ik ken mijn vriend ook via het internet, en we hebben woensdag 1 jaar. Ik heb voor we wat met elkaar kregen, onegeveer 3 maanden met heb gechat en gebeld.

xxx
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 17:55
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Heleentjuh schreef:

oow leuk joh....kon je hem al lang voordat je hem had ontmoet op de chat?? of net zoals mij nog maar net een week??

xxx
neej toen ik hem leerde kennen, kwam ik hem vlak daarna tegen tijdens het uitgaan, puur toeval was dat! daarna heb ik nog een vriend gehad, 2 weekjes. 1,5 maand nadat dat uit was kregen we wat.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 18:48
AngelofSilence
AngelofSilence is offline
Ik heb m'n vriend ook via internet leren kennen, nu dik een jaar geleden. Het begon heel onschuldig met gewoon chatten en uiteindelijk iedere avond 'gezellig' bellen. Iedere keer vroeg hij: wanneer zie ik je nou? Ik had zoiets van: tja, euh... ik weet niet. Kwas een beetje huiverig.
En toen stond meneer ineens voor mn neus op m'n werk
Hij heeft op me staan wachten totdat ik klaar was en toen zijn we ergens wat gaan drinken. Daarna hebben we een boswandeling gemaakt
Enneuh, nu woon ik samen met 'm.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 18:58
cerys
cerys is offline
mja 11 maanden, heeeeeeeele fijne verkering, maar het begint een btje moeilijk te worden (afstand) ..
Oud 24-08-2002, 19:50
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
AngelofSilence schreef:
Ik heb m'n vriend ook via internet leren kennen, nu dik een jaar geleden. Het begon heel onschuldig met gewoon chatten en uiteindelijk iedere avond 'gezellig' bellen. Iedere keer vroeg hij: wanneer zie ik je nou? Ik had zoiets van: tja, euh... ik weet niet. Kwas een beetje huiverig.
En toen stond meneer ineens voor mn neus op m'n werk
Hij heeft op me staan wachten totdat ik klaar was en toen zijn we ergens wat gaan drinken. Daarna hebben we een boswandeling gemaakt
Enneuh, nu woon ik samen met 'm.
haha, wat een leuk en lief verhaal
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 20:03
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Heleentjuh schreef:
Hoi,

Wie heeft nog meer zijn/haar vriend/vriendin via internet gevonden?? En hoe lang hebben jullie al??

Ik heb mijn vriend wel via internet gevonden en we hebben 15 sept 6 maanden....Ben er eigenlijk wel benieuwd naar wie nog meer...

xxx Heleen
6 maanden
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 20:29
AngelofSilence
Citaat:
*RainBow* schreef:

haha, wat een leuk en lief verhaal
Ghihi... Toenertijd schrok ik me helemaal de pleuris toen ie ineens zo voor m'n neus stond. Heb nog de hele dag na staan trillen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 22:32
Verwijderd
chat van scholieren.com dinsdag 15 maanden
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 21:13
DEChengst
DEChengst is offline
Ben ik dan hier werkelijk de enige die internet dates niet vertrouwt ? Persoonlijk verwacht ik na ervaringen buiten internet namelijk alleen maar voor de gek gehouden te worden

-Desecrator
Oud 25-08-2002, 22:02
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ben ik dan hier werkelijk de enige die internet dates niet vertrouwt ? Persoonlijk verwacht ik na ervaringen buiten internet namelijk alleen maar voor de gek gehouden te worden

-Desecrator
Het is bij mij ook weleens verkeerd gegaan hoor.....Toen dacht ik echt van shit wat is dit nou weer voor iemand....Maarja....Ik dacht gewoon hetzelfde over de dingen die hij zei....en ja dan klikt het goed....
Oud 25-08-2002, 22:04
AMDFreak
AMDFreak is offline
2x ervaring gehad..

2x genaaid..

1x ze durfde me niet te vertellen dat ze me niet leuk vond..
1x ze had gewoon een vriend.. (PLAYER)
Oud 25-08-2002, 22:06
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Heleentjuh schreef:

Het is bij mij ook weleens verkeerd gegaan hoor.....Toen dacht ik echt van shit wat is dit nou weer voor iemand
Ik heb het meer over doelbewust voor de gek houden. Dus afspraak maken, niet komen opdagen, en je op een afstand lekker uit gaan zitten lachen dat je erin getrapt bent

-Desecrator
Oud 25-08-2002, 22:13
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Ik heb het meer over doelbewust voor de gek houden. Dus afspraak maken, niet komen opdagen, en je op een afstand lekker uit gaan zitten lachen dat je erin getrapt bent

-Desecrator
Hmm...Das helemaal niet fijn nee....is bij mij nog nooit gebeurt...
Oud 25-08-2002, 22:58
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Heleentjuh schreef:

Hmm...Das helemaal niet fijn nee....is bij mij nog nooit gebeurt...
Bij wel dus.

Eerste keer was ik een jaar of 11. Ben je verliefd op een meisje. Krijg je een uitnodiging voor haar verjaardag. Ga je er naar toe, blijkt ze er niet te zijn en dus ook geen feest.

Tweede keer was ik een jaar of 14. Vind je in je jaszak zo'n briefje van ik vind je zo leuk, zie ik je op moment x op plaats y. Sta je te wachten, komt er niemand opdagen.

De laatste keer was vorig jaar met valentijnsdag. Krijg je een kaart op je werk met ik vind je zo leuk, gaan we wat drinken na het werk. Zoals ik al verwachte stond er dus niemand op mij te wachten.

Dat is voor mij dus een 100% correlatie tussen een "date" en in de zeik genomen worden.

-Desecrator
Oud 25-08-2002, 23:02
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

Bij wel dus.

Eerste keer was ik een jaar of 11. Ben je verliefd op een meisje. Krijg je een uitnodiging voor haar verjaardag. Ga je er naar toe, blijkt ze er niet te zijn en dus ook geen feest.

Tweede keer was ik een jaar of 14. Vind je in je jaszak zo'n briefje van ik vind je zo leuk, zie ik je op moment x op plaats y. Sta je te wachten, komt er niemand opdagen.

De laatste keer was vorig jaar met valentijnsdag. Krijg je een kaart op je werk met ik vind je zo leuk, gaan we wat drinken na het werk. Zoals ik al verwachte stond er dus niemand op mij te wachten.

Dat is voor mij dus een 100% correlatie tussen een "date" en in de zeik genomen worden.

-Desecrator
Das idd kut!! behoorlijk....snap ook wel waarom je er geen vertrouwen in hebt....Maar is er dan niemand en echt niemand die je echt leuk vindt op de chat of ergens anders?? en die jouw ziet zitten en leuk tegen je doet enzz?? dan spreek je daar toch wat mee af??
Oud 25-08-2002, 23:09
Andretjuh
Andretjuh is offline
Ik heb het ook een keer gedaan met een heel lief meisje dat ik eerst via CU2 leerde kennen en toen verder gechat op msn en later een paar keer gebeld en ja op 15 september is het alweer een half jaar geleden dat ik haar voor het eerst ontmoet had en het wordt steeds beterder.

of niet lieve schat van me

Ik hou van je en wil je nooit meer kwijt

dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz van mij
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 23:11
Heleentjuh
Heleentjuh is offline
Citaat:
Andretjuh schreef:
Ik heb het ook een keer gedaan met een heel lief meisje dat ik eerst via CU2 leerde kennen en toen verder gechat op msn en later een paar keer gebeld en ja op 15 september is het alweer een half jaar geleden dat ik haar voor het eerst ontmoet had en het wordt steeds beterder.

of niet lieve schat van me

Ik hou van je en wil je nooit meer kwijt

dikke kuzzzzzzzzzzzzzzz van mij
Lief....dikke kuzz voor jouw
Oud 25-08-2002, 23:26
vwk
vwk is offline
Citaat:
Heleentjuh schreef:
Hoi,

xxx Heleen
Ehm, 1e keer, was ook meteen eerste echte vriendin, was.... 16 oktober 2001
Maandje mee gehad, lag meer aan mezelf dat het uitging, beetje grove opmerkingen gemaakt, foute woorden in de mond genomen
2e keer, was ergens in mei.... anderhalve maand mee gehad, toen was ik dr gewoon zat, ze verzon dat ze misbruikt was door dr pa, en ondertussen stond ze wel met mij te... laat maar
En nu, de 3e keer, het meisje van dit topic.
Hopelijk is 3 maal scheepsrecht

Ik vindt het zeker wel voordelen hebben, je leert elkaar makkelijker kennen, je praat makkelijker, omdat je minder met emoties te maken hebt. Maar aan de andere kant kan je ook makkelijk ik hou van je zeggen, zonder dat je het meent.
Als de persoon echt is wie hij in het echt is leer je hem goed kennen, als diegene het niet is, dan kom je er ook niet makkelijk achter.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 11:20
moenbase
moenbase is offline
Heb wel een heel lief meisje via het internet leren kennen. Heb haar ook in het echt ontmoet, twee maal. Alleen komt ze er nu achter dat ze het allemaal toch niet zo geweldig vond.
Jammer
Oud 26-08-2002, 12:17
D1984
D1984 is offline
Al ruim 1,5 jaar! (hoop dat er nog minstens 80 bij komen )
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 12:25
lady_x
lady_x is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

-Desecrator
Citaat:
moenbase schreef:
Heb wel een heel lief meisje via het internet leren kennen. Heb haar ook in het echt ontmoet, twee maal. Alleen komt ze er nu achter dat ze het allemaal toch niet zo geweldig vond.
Jammer

Ik vind het eigenlijk wel merkwaardig hoeveel internetrelaties er wel zijn. Met iemand chatten, en ja die lijkt wel leuk, eens mee afspreken en meteen is het koek en ei.
Vroeger was er geen internet, dus zijn er nu vast veel meer relaties dan vroeger, lijkt me?
Oud 26-08-2002, 12:34
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
lady_x schreef:

Ik vind het eigenlijk wel merkwaardig hoeveel internetrelaties er wel zijn. Met iemand chatten, en ja die lijkt wel leuk, eens mee afspreken en meteen is het koek en ei.
Vroeger was er geen internet, dus zijn er nu vast veel meer relaties dan vroeger, lijkt me?

Het enige dat ik wou/wil is een leuke vriendschap met haar, ik heb nooit de gedachte gehad "misschien wordt het nog wat".

Ik ging de 2e naar haar toe omdat ze het best moeilijk had thuis. En daar kwam bij dat ik heel graag met haar optrek. Alleen jammer dat zij dat niet (meer) wil. Om de 1 of andere vage reden. Maar dat is ook niet haar schuld... We chatten nog steeds heel vaak ook.
Oud 26-08-2002, 12:52
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
vandaag precies 7 maanden en er komt nog zeker wel heel mijn leven bij
Oud 26-08-2002, 13:49
Psychoot
Psychoot is offline
Kheb een vriendin gehad die ik via internet kon en daar had ik 3 maanden iets mee.Nu zijn we gewoon nog hele goeie vrienden gelukkig. En nu ken ik een meisje 8 maanden en die ga ik binnekort meeten en we vinden elkaar tot nu toe erg leuk. Dus misschien na de meeting
Oud 26-08-2002, 16:43
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Heleentjuh schreef:

Maar is er dan niemand en echt niemand die je echt leuk vindt op de chat
Uhm nou nee, ik heb eigenlijk niet echt meiden waar ik regelmatig mee chat. Zo maar iemand toevoegen op MSN doe ik niet, want dat vind ik al snel stalken. Op IRC kom ik alleen in geek channels, dus daar schiet het ook niet op met de vrouwen.

Citaat:

of ergens anders??

Mijn contact met vrouwen IRL is nog minder dan via internet. Oftwel geen een.

Citaat:

en die jouw ziet zitten en leuk tegen je doet enzz??

Dat is nog nooit gebeurd, en ik zou niet weten waarom dat plotseling anders zou worden. Sterker nog, door mijn leeftijd heb ik alleen maar het gevoel gekregen nog minder aantrekkelijk te zijn. Want welke meid zit nou te wachten op een prutsertje van 26 jaar ?

Citaat:

dan spreek je daar toch wat mee af??
Ja dag, daar begin ik niet zomaar aan. Ik zal er toch zwaar van overtuigd moeten zijn dat ze het meent. Ik ben niet zo dom om voor de vierde keer in mijn leven voor lul te staan.

-Desecrator
Oud 26-08-2002, 16:51
AngelofSilence
Citaat:
Desecrator schreef:
[/B] Sterker nog, door mijn leeftijd heb ik alleen maar het gevoel gekregen nog minder aantrekkelijk te zijn. Want welke meid zit nou te wachten op een prutsertje van 26 jaar ?

-Desecrator [/B]
Zoals mijn moeder altijd zegt: Op een oude fiets moet je 't leren (Geintje...)
Maar heej, er zijn genoeg leuke meiden die zitten te wachten op zo'n prutser van 26 Tis alleen een kwestie van ze zien te vinden :-/
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 17:51
Mystique
Mystique is offline
Ik ken hem doordat ik hem van mijn beste vrindin moest adden op msn. Zij kende hem namelijk en ik alleen zijn beste vriend. Via msn hadden we goede gesprekken en ong twee weken erna hebben we elkaar ontmoet en nu hebben we sinds afgelopen vrijdag 10 maanden! Bleek achteraf ook dat we allebei op dezelfde school hebben gezeten alleen kenden we mekaar niet terwijl we wel veel mensen dezelfde mensen kennen. Best vaag.
Oud 31-08-2002, 12:07
girl18
girl18 is offline
ik had me vriendje voor het eerst gesproken via icq.. ongeveer een maand naar dat gesprek hebben we natuurlijk meer gesprekken gehad en toen hebben we besloten om elkaar eens te ontmoeten niet op een verliefde manier ofzo maar gewoon om te kijken wie de persoon nou werkelijk is.. en toen dat gebeurde bij me thuis is er een beetje een vonk over gegaan..
Oud 31-08-2002, 12:48
PardonMe
PardonMe is offline
Ik heb mijn vriend niet via internet leren kennen, maar hem via internet wel beter leren kennen zeg maar..
Ik kende hem al gewoon, maar via ICQ hebben we altijd veel gechat en na een hele tijd zijn we dan samen
Reageren

Regels voor berichten