![]() |
||
Verwijderd
|
Ik citeer:
Citaat:
Tis ook meteen de eerste coureur die ooit in de F1 gereden heeft. Zal toch niet zo gaan gebeuren net zoals bij het wiellerennen? Ik hoop iig dat hij de laaste was op hoog niveau. En zjn straf valt nog mee moet ik zeggen, ok hij is zijn kampioenschap kwijt maat toch mag hij weer gaan racen wanener hij bij verschillende test niet positief word gevonden. Dan zou hij gewoon dan niet meer in kunnen nemen tijdens de test, en wie weet of hij het later nog ga gebruiken of niet... Moet iig niet erger worden, maar is er wel een doping waar je gebruik van kan maken in de F1. Ik bedoeld in een F1 wagen die met meer dan 300 Km/h rijdt rijd je met een rotsnelheid, dan zal je toch wel je concentrate erbij moeten houden. tast de drugs die dan niet aan? Iig vind ik het raar om drugs te neemn waardoor juist in een hoge race klasse waar de snelheiden groot zijn er beter van wordt. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar dan nog kan hij zeggen nou mooi, nu gebruik ik ff geen drugs meer en dan is het later wanener hij zijn racelicentie weer heeft misschien wel weer raak. Ik vind dat ze hem gewoon 6 a 12 maanden moeten schorsen ZONDER vrijstelling binnen die eerste 6 maanden dan ofzo... Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tis een schande dat hij het gebruikt voor een race... Bah, voor hetzelfde geld had hij wel een ongeluk veroorzaaktoorzaakt omdat hij niet meer zo helder kon denken. En drugs is drugs... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een pilsje mag toch ook? |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat denk jij? dat ik bedoel dat ik het goed vind dat coureurs ff een pilsje pakken voor de race? tuurlijk niet. Maar ik wil alleen maar duidelijk maken dat wanneer Onze vriend een week van te voren gewoon een gezellig pilsje drinkt hij niet gestraft wordt, terwijl op het hebben van sporen van cannabis zo'n zware straf staat. Het mag duidelijk zijn dat ik tegen dope ben in de sport, maar zolang deze geen invloed hebben op de prestaties maakt het mij niets uit wat iemand in z'n vrije tijd doet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je weet het dus nooit. EN dat het geaarlijk is dat staat gewoon vast... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lekker is dat dan, ff 2 uur voordat je ga werken een joint roken. Nah ik vind dit gewoon laag van zo iemand, hij weet wat er allemaal kan gebeuren hij heeft notabeen nog in de Formule 1 gereden. Dan moet je toch wel wat disipline hebben lijkt me, maar valt dus zwaar tegen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|