Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2002, 13:04
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
hebben jullie het wel eens voorgehad,dat je verliefd wordt op iemand anders dan je vriend(in)? maar je blijft wel van je vriend(in) houden en er verliefd op zijn.maar die andere bevlieging is er wel?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2002, 13:35
Hermes
Hermes is offline
Verliefd op een ander? Dat vind ik wel erg ver gaan. Het is voor de rest wel mogelijk dat je je aangetrokken voelt tot een ander, maar zolang je daar niet aan toegeeft, is er niks aan de hand.

Groeten,
Hermes
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 15:45
PardonMe
PardonMe is offline
Ik weet niet echt of je wel echt op 2 personen verliefd kunt zijn..
Denk dat die 2e pesoon meer een bevlieging is, meer leuk vinden dan verliefd zijn denk ik, iets wat vanzelf wel over gaat..
Ik zou er in ieder geval niet mn huidige relatie voor op het spel zetten, zeker niet als het gewoon een bevlieging was..

ALs ik echter heel erg verliefd wordt op iemand anders en ik voel niet meer zoveel voor mn huidige vriend dan zou ik toch wel overwegen om te breken met mn vriend..
Oud 31-08-2002, 11:58
girl18
girl18 is offline
als ik verliefd word op een ander maak ik het uit met me houdige vriendje niet om een relatie met de ander te nemen hoor maar omdat ik geen zin heb om iemand aan het lijntje te houden ook al is het een bevlieging.. maar ik zou nooit verliefd worden op een ander terwijl ik iemand heb..
Oud 31-08-2002, 12:03
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
girl18 schreef:
maar ik zou nooit verliefd worden op een ander terwijl ik iemand heb..
Dat is wel erg makkelijk gezegd he... Verliefdheid overkomt je.. Daar kun je dan weinig aan doen.

Ik spreek uit ervaring, ik hield megaveel van m'n vriend, waar ik toen al meer dan een jaar (misschien zelfs 1,5 jaar..) mee samen was, maar ik werd toch verliefd op iemand anders. Het was inderdaad een bevlieging, ik wist toen al dat ik bij m'n vriend wilde blijven.... Het enige wat je dan kunt doen is die 'andere' jongen proberen zo weinig mogelijk te zien... na een tijdje slijt de verliefdheid wel. Uiteindelijk ben ik 22 maanden met m'n vriend samen gebleven, het is nu wel uit, maar dat had niets met verliefd zijn op een ander te maken.

Verliefd worden is menselijk, dat gebeurt nu eenmaal. Het gaat erom hoe je ermee om gaat...
Oud 31-08-2002, 22:19
miekmuis
miekmuis is offline
Mjah k zit er momenteel midden in

En het is ook best wel meer dan een bevlieging dubbel
Oud 31-08-2002, 23:08
***DKNY'ke***
***DKNY'ke*** is offline
denk dat mn ondertusse ex dit aan de hand had (of mssn nog wel heeft)
hij was 8maanden samen met een meisje, toen leerde ie mij kennen, werd verliefd, toen we elkaar 2maanden kenden, maakte ie t met haar uit. ong. een week later waren we samen, en n maand later maakte hij het trug uit, omdat ie eigenlijk toch weer verliefd was geworden op zn ex
nu zat t probleem er dus dat ie zich bij mij en bij haar goed voelde, maar dat t leek alsof ie zich bij haar net iets beter voelde. nu hebk m sinds het uit is (4augustus) niet meer gezien, mja, maandag begint school trug (woon in belgië voor alle duidelijkheid) en zie ik hem dus weer, vraag me af hoe ik (en hij ook) ga reageren.
ok dat moest er gewoon ff uit, zit gewoon n beetje in de knoop op dit moment omdat k niet goed weet wat te zeggen maandag (we zijn nog altijd goede vrienden dat wel)

mja, genoeg gezanikt over mn eigen problemen

volgens mij kan het dus egt wel dat je verliefd wordt op een ander, dus don't worry als t gebeurt, kan iedereen overkomen,

kizz, els
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten