Advertentie | |
|
![]() |
|
denk dat mn ondertusse ex dit aan de hand had (of mssn nog wel heeft)
hij was 8maanden samen met een meisje, toen leerde ie mij kennen, werd verliefd, toen we elkaar 2maanden kenden, maakte ie t met haar uit. ong. een week later waren we samen, en n maand later maakte hij het trug uit, omdat ie eigenlijk toch weer verliefd was geworden op zn ex nu zat t probleem er dus dat ie zich bij mij en bij haar goed voelde, maar dat t leek alsof ie zich bij haar net iets beter voelde. nu hebk m sinds het uit is (4augustus) niet meer gezien, mja, maandag begint school trug (woon in belgië voor alle duidelijkheid) en zie ik hem dus weer, vraag me af hoe ik (en hij ook) ga reageren. ok dat moest er gewoon ff uit, zit gewoon n beetje in de knoop op dit moment omdat k niet goed weet wat te zeggen maandag (we zijn nog altijd goede vrienden dat wel) mja, genoeg gezanikt over mn eigen problemen volgens mij kan het dus egt wel dat je verliefd wordt op een ander, dus don't worry als t gebeurt, kan iedereen overkomen, kizz, els |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een VEEL oudere man illegal_love | 74 | 11-09-2004 19:35 | |
Liefde & Relatie |
gevoelens voor een ander dan je vriend(in) Maurice | 16 | 13-07-2004 09:00 | |
Liefde & Relatie |
veranderen voor je vriend(in) jet | 16 | 11-12-2003 17:45 | |
Liefde & Relatie |
Relatie en verliefd op een ander vanillestokje | 23 | 11-05-2003 00:29 |