|
|
Bekijk resultaten poll: gevoelens voor iemand anders dan je vriend(in) | |||
er is voor niemand anders plaats dan mijn vriend(in) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 22.81% |
je gevoel is je gevoel, je kan voor meerdere personen iets voelen |
30 | 52.63% |
ligt eraan |
14 | 24.56% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
De topicstarter heeft het over verliefdheid, niet over vriendschap voor een ander. Ofwel, de TS moet duidelijker zijn. Maargoed, mijn mening is, je moet geen vaste relatie aangaan als je vantevoren weet dat je je nog tot anderen zult aangetrokken voelen. Voor mij is er dus een duidelijke grens. Het zou enorm naief en dom zijn om mij bijvoorbeeld door mijn gevoel te laten meeslepen waardoor ik mijn huidige vriend laat zitten voor een aantrekkelijke jongen waar ik op vakantie op verliefd wordt en waarbij ik mijn verstand uitschakel omdat mijn gevoelens sterker zijn dan mijn verstand voor die vakantieliefde. Gevolg, ik bega een grote blunder, ik ga vreemd. Dat is tegenwoordig de grote fout bij zeer velen, als je van je lief houdt (en je bent serieus) dan volg je niet je gevoel maar wel je verstand!! Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 22:57. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus dacht ik dat het juist wel om verliefdheid ging. Maargoed, doet er niet toe ![]() Voor de rest, nogal onduidelijk dit topic. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gevoelens voor een ander Xeeby91 | 26 | 15-08-2010 11:41 | |
Liefde & Relatie |
Opnieuw verliefd Pruttel | 2 | 05-06-2006 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
klassiek probleem? Nartex | 32 | 26-11-2004 14:15 | |
Liefde & Relatie |
Is jouw vriend/vriendin wel eens vreemdgegaan? suusch | 73 | 18-08-2004 15:17 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |