Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: gevoelens voor iemand anders dan je vriend(in)
er is voor niemand anders plaats dan mijn vriend(in) 13 22.81%
je gevoel is je gevoel, je kan voor meerdere personen iets voelen 30 52.63%
ligt eraan 14 24.56%
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2004, 17:14
Maurice
Maurice is offline
wat is jouw mening? is het uit den boze om gevoelens te koesteren voor iemand anders dan je vriend(in)? of ben jij zo vrij dat je wel op 6 mensen tegelijk verliefd kan zijn. waar ligt jouw norm en waarom?
Oud 12-07-2004, 17:23
elledc
elledc is offline
Het is uiteraard altijd mogelijk verliefd te worden op iemand anders dan je eigen partner, die kans zit er dik in maar ik denk dat je die gevoelens zeer goed kan onderdrukken. Voor iedereen ligt dat wel anders denk ik maar als ik ga voor 1 ga ik er 100% voor. Ik heb gemerkt dat ik als vrijgezel makkelijk verliefd kan zijn op 2 of 3 personen maar nu ik geen vrijgezel ben heb ik eigenlijk totaal geen behoefte naar andere mannen.
Ik heb gestemd voor het eerste dusz
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 17:25
Verwijderd
Als je iets voelt voor een ander, kan je daar niets aan doen. Het is nog altijd aan jou zelf of je er wel iets mee doet of niet natuurlijk!

6 mensen tegelijk is wel errug gortig, en ik denk dat je dan eens moet nadenken of je niet liever single bent. Maare, je gevoel kan je toch niet tegenhouden. En ja, als je gevoelens voor een ander hetiger worden als je gevoelens voor je partner, dan moet je gaan kiezen denk ik. Of negeren, maar vrees dat negeren het allerlastigste is wat er bestaat!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:08
Verwijderd
gevoel is gevoel
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 19:40
Dzjes
Dzjes is offline
Ligt eraan..

In een lange relatie kan het best eens voorkomen dat je op iemand anders dan je partner verliefd wordt, wat je ermee doet is jouw zaak. Zelf lijkt het me niet leuk, maar toch..

Als je nu nog maar enkele weken samenbent, en je bent al verliefd op 4 andere mensen.. dan vind ik het wel wat te ver gaan. Ook denk ik, als het erg goed gaat in je relatie, dan zal je ook niet zo snel verliefd worden op een ander. Tijd dus om je eigen relatie es te gaan bekijken.. Nujah, daarom.. ligt eraan
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 20:42
sientjuh
sientjuh is offline
gevoel is gevoel.

Waarschijnlijk mis je wel iets in je relatie dan, maar ik denk dat je in elke relatie iets mist, aangezien het toch altijd compromissen sluiten blijft Op den lange duur merk je dat toch altijd wel, maar dan nog, er is niks mis mee toch?
Oud 12-07-2004, 20:46
Verwijderd
Ik ben verliefd op mijn vriendin, maar ik hou van mijn vrienden. Overduidelijk dus.

Er zijn meisjes die een plekje in mijn hart hebben waar mijn vriendin toch niet bij kan, gelukkig weet ze het ook niet
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 21:11
Pixxa
Pixxa is offline
Een gevoel voor een ander meisje dan je vriendin hebben kan altijd maar er is altijd nog zoiets als een grens... mn vriendin krijgt toch wel een specialer plekje dan de rest..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 21:54
Verwijderd
Het zou niet gezond zijn als je, zodra je een relatie zou hebben, volkomen onverschillig tegenover de rest van de wereld zou staan. Dus.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 22:53
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-07-2004 @ 22:54 :
Het zou niet gezond zijn als je, zodra je een relatie zou hebben, volkomen onverschillig tegenover de rest van de wereld zou staan. Dus.
Hoezo onverschillig? Is iemand dan onverschillig tov de rest van de wereld omdat diegene slechts op 1 persoon verliefd is en slechts voor die ene 100% gaat?
De topicstarter heeft het over verliefdheid, niet over vriendschap voor een ander. Ofwel, de TS moet duidelijker zijn.
Maargoed, mijn mening is, je moet geen vaste relatie aangaan als je vantevoren weet dat je je nog tot anderen zult aangetrokken voelen.
Voor mij is er dus een duidelijke grens.
Het zou enorm naief en dom zijn om mij bijvoorbeeld door mijn gevoel te laten meeslepen waardoor ik mijn huidige vriend laat zitten voor een aantrekkelijke jongen waar ik op vakantie op verliefd wordt en waarbij ik mijn verstand uitschakel omdat mijn gevoelens sterker zijn dan mijn verstand voor die vakantieliefde. Gevolg, ik bega een grote blunder, ik ga vreemd.

Dat is tegenwoordig de grote fout bij zeer velen, als je van je lief houdt (en je bent serieus) dan volg je niet je gevoel maar wel je verstand!!

Laatst gewijzigd op 12-07-2004 om 22:57.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 22:55
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 12-07-2004 @ 23:53 :
Hoezo onverschillig? Is iemand dan onverschillig tov de rest van de wereld omdat diegene slechts op 1 persoon verliefd is en slechts voor die ene 100% gaat?
De topicstarter heeft het over verliefdheid, niet over vriendschap voor een ander. Ofwel, de TS moet duidelijker zijn.
Maargoed, mijn mening is, je moet geen vaste relatie aangaan als je vantevoren weet dat je je nog tot anderen zult aangetrokken voelen.
Voor mij is er dus een duidelijke grens.
Het zou enorm naief en dom zijn om mij bijvoorbeeld door mijn gevoel te laten meeslepen waardoor ik mijn huidige vriend laat zitten voor een aantrekkelijke jongen waar ik op vakantie op verliefd wordt en waarbij ik mijn verstand uitschakel omdat mijn gevoelens sterker zijn dan mijn verstand voor die vakantieliefde. Gevolg, ik bega een grote blunder, ik ga vreemd.

Dat is tegenwoordig de grote fout bij iedereen, als je een beetje van je lief houdt dan volg je niet je gevoel maar wel je verstand.
Hij heeft het over gevoelens. Verliefdheid is niet het enige gevoel.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 22:59
elledc
elledc is offline
Citaat:
Sarah schreef op 12-07-2004 @ 23:55 :
Hij heeft het over gevoelens. Verliefdheid is niet het enige gevoel.
of ben jij zo vrij dat je wel op 6 mensen tegelijk verliefd kan zijn

Dus dacht ik dat het juist wel om verliefdheid ging.

Maargoed, doet er niet toe
Voor de rest, nogal onduidelijk dit topic.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 23:38
Verwijderd
Ligt eraan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 01:09
jpe2004
jpe2004 is offline
kijk leuk vinden of verliefd zijn is een wereld van verschil natuurlijk. verliefd zijn kan je nooit op meerdere personen lijkt mij. leuk vinden dat kan wel, toch haha?
Oud 13-07-2004, 08:51
angel-nieke
angel-nieke is offline
ben super erg verliefd op me vriend maar voor me ex heb k ook nog wel gevoel... niej erg hoor... maar da merk ik wel als k weer meer contact met m heb... gelukkig zie k m nu niej meer
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 08:58
Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-07-2004 @ 00:38 :
Ligt eraan.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 09:00
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee (tot nu toe) ga ik voor de volle 100% voor mijn vriend!
Reageren

Regels voor berichten