Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als er nou uit zou komen dat ze het gedaan had omdat ze me eigenlijk niet meer wilde, dan lijkt het me duidelijk dat de relatie over was. Maar dat zou het ook zijn als ze niet was vreemdgegaan en ze zou dat zeggen. Derhalve; vreemdgaan maakt geen verschil. Het is waaróm iemand vreemdgaat, wat een relatie van mij zou kunnen doen uitgaan. Vreemdgaan is op zichzelf enkel een uiting van een probleem. Natuurlijk kun je een relatie wel uit laten gaan als iemand veel vaker vreemdgaat, maar dan alleen als het je echt pijndoet. Als dat niet zo is, dan is er ook niet zo een probleem op zich. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() In ieder geval, voor zover ik weet heeft mn vriend zn exen nog nooit bedrogen met een ander, en als hij het bij mij doet kan hij opflikkeren. ![]()
Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 22:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar vreemdgaan zonder dat er sprake van gevoelens voor iemand anders is, is ook al raar.. want je vriend(in) wordt er wel door gekwetst.. het zegt vaak iets over nog niet toe zijn aan een serieuze relatie etc. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
als je ook daadwerkelijk van degene met wie je vreemdgaat, houdt / serieus verliefd bent. Dan ga je niet vreemd puur voor de seks, maar betekent het meer voor je. waardoor het voor degene die bedrogen wordt, veel meer pijn kan doen... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
hoewel...No quiro got a point, ik kan zo 1,2,3 alleen niet zomaar een 'geldige' reden bedenken, maar ik zou er enigzins voor open staan om het aan te horen, small chance of succes though. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
weet ook niet hoe je t anders moet noemen maar ik vind t toch wel een soort van vreemdgaan |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Realistisch gezien, als m'n vriendin vreemdgaat, raak ik gelijk een heel stuk vertrouwen kwijt, gevoelsmatig zeker ook .. zodanig veel dat ik geen relatie meer vol zou kunnen houden .. .. of ze nou fysiek of geestelijk vreemdgaat .. Al zou 't zijn omdat ze dronken was en niet precies wist wat ze deed .. heeft ze pech .. ik wil d'r kunnen vertrouwen in wat voor staat ze ook is .. Ik bedoel als ik dronken ben ga ik ook niet vreemd. Ik bedoel; als ik dronken ben, spring ik nog steeds niet voor de lol van een gebouw af. .. dan zoek ik wel een nieuwe vriendin die niet zulke grove fouten maakt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan, done or not done? Saranne1990 | 49 | 23-12-2010 22:18 | |
Liefde & Relatie |
mannen en vreemdgaan Verwijderd | 59 | 19-05-2005 16:08 | |
Liefde & Relatie |
wie heeft dit ooit gehad? Love my boy! | 50 | 12-09-2004 12:22 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
zou jij het vertellen? wizzard | 51 | 14-08-2003 11:15 | |
Liefde & Relatie |
Vriend die ander meisje op mond kust... djenzie | 52 | 08-10-2002 18:50 |