Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2004, 20:56
suusch
suusch is offline
Zo ja, is de relatie nu over? Of heb je 't hem/haar vergeven? Is de relatie alsnog stukgelopen of zijn jullie nog steeds bij elkaar?

Zo nee, wat zou je doen als dat wel zou gebeuren? Vergeven of niet?

Oud 03-08-2004, 20:58
Stefanie
Stefanie is offline
Niet dat ik weet nee... Maar ik vertrouw hem erop dat het niet zo is.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:02
Anteverta
Anteverta is offline
Een ex van mij is ooit vreemd gegaan met een jongen, en later weer met zijn ex (wel een meisje) en daar is onze relatie wel op stukgelopen
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:02
Marcade
Marcade is offline
Nee; als ze dat wel zou doen is het over; geen maar ..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:06
No Quiero
No Quiero is offline
Citaat:
suusch schreef op 03-08-2004 @ 21:56 :
Zo ja, is de relatie nu over? Of heb je 't hem/haar vergeven? Is de relatie alsnog stukgelopen of zijn jullie nog steeds bij elkaar?

Zo nee, wat zou je doen als dat wel zou gebeuren? Vergeven of niet?

Ik heb geen relatie maar als ze het zou doen dan vind ik het vooral belangrijk waarom ze het gedaan had. Ik zou echt niet meteen een eind aan de relatie maken. Mensen maken fouten (in dit geval vooral een uitweg zoeken in een relatie met een ander voor problemen binnen de relatie tussen mij en haar), en daar kun je van leren.

Als er nou uit zou komen dat ze het gedaan had omdat ze me eigenlijk niet meer wilde, dan lijkt het me duidelijk dat de relatie over was. Maar dat zou het ook zijn als ze niet was vreemdgegaan en ze zou dat zeggen.

Derhalve; vreemdgaan maakt geen verschil. Het is waaróm iemand vreemdgaat, wat een relatie van mij zou kunnen doen uitgaan. Vreemdgaan is op zichzelf enkel een uiting van een probleem.

Natuurlijk kun je een relatie wel uit laten gaan als iemand veel vaker vreemdgaat, maar dan alleen als het je echt pijndoet. Als dat niet zo is, dan is er ook niet zo een probleem op zich.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:19
Verwijderd
Niet dat ik weet.

Lijkt me ook wel sterk.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:28
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, want ik heb er geen.
Mijn enige ex is nooit vreemdgegaan, maar na mij heeft ze al weer een vriend gehad d8 ik...
Oud 03-08-2004, 21:31
Miss-Q-tie
Miss-Q-tie is offline
Ja, vanaf het begin tot het eind is mijn exvriend vreemdgegaan.
Mijn eerste en voorlopig laatste vriendje..
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:54
M@rco
M@rco is offline
Nee... en als ze dat wel doet dan kan ze gelijk bij die gozer blijven
Oud 03-08-2004, 21:55
dwight88
dwight88 is offline
mn vriendin is nu nog op vakantie, maar ik vertrouw erop dat ze geen gekke dingen doet. Zegt ze zelf gelukkig ook, dat ze niet zo is.... tuurlijk krijgt ze daar ook aandacht van andere jongens (verteld ze ook over), maar ze weet heel goed hoever ze kan gaan. En ik moet ook niet merken dat ze tever gaat....

weet niet of ik het gelijk uit zou maken, hangt compleet van de situatie af. Als ze met een jongen zou zoenen die ze al wat beter heeft leren kennen daaro bijvoorbeeld, zou ik het heel erg vinden, dan heeft het zegmaar meer inhoud. Dan zou ik het zeker wel uitmaken.

Als ze nou straalbezopen met de eerste de beste zoent, weet ik niet wat ik zou doen, hangt er voor mij dan ook vanaf hoe ze er zelf op reageert. Als ze zich kapotschaamt (dat eis ik wel min of meer dan) en dr excuses aanbiedt en mij ervan weet te overtuigen dat het een fout was, dan zou ik t misschien niet uitmaken.

Ik weet alleen wel, dat wanneer het gebeurd, het een zeer grote diepe deuk oplevert in wat wij samen hebben... en moet maar kijken per situatie hoe dat dan moet. (al hoop ik dat ik nooit in die situatie terechtkom)
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:56
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Mijn ex twee keer...

Ik denk dat het onbewust wel veel aan mij geknaagd heeft. Maar het grappige is, dat ik met die ex het beste kan opschieten in vergelijking tot mijn anderen exen...Vage wereld...pfff!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:08
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
No Quiero schreef op 03-08-2004 @ 22:06 :
Mensen maken fouten (in dit geval vooral een uitweg zoeken in een relatie met een ander voor problemen binnen de relatie tussen mij en haar), en daar kun je van leren.
Dat heb je heel wijs gezegd.
Oud 03-08-2004, 22:21
A Sole Reminder
A Sole Reminder is offline
nee, zo lang hebben we nog niet iets, maar ik zie t ook neit gebeuren en ik vertrouw haar volledig

als t toch gebeurt weet ik t niet
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:22
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Anteverta schreef op 03-08-2004 @ 22:02 :
Een ex van mij is ooit vreemd gegaan met een jongen(...)
Oh man, als mijn vriend (haha niet dat ik het me kan voorstellen, maar goed) dat zou doen, zou hij het van mij nog een keer mogen doen. Het liefst met mij erbij zodat ik het kan filmen

In ieder geval, voor zover ik weet heeft mn vriend zn exen nog nooit bedrogen met een ander, en als hij het bij mij doet kan hij opflikkeren.

Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 22:50.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:41
Dzjes
Dzjes is offline
Voor zover ik weet niet nee

Moest hij het toch doen zou ik er eens goed over nadenken. Waarom is hij vreemdgegaan? In elk geval is vertrouwen toch nog altijd 1 van de belangrijkste punten in een relatie, daarom weet ik het eigenlijk niet.
Strikt genomen zou ik het uitmaken, maar een mens reageert vaak anders in zo'n situaties.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:44
Not Your Savior
Not Your Savior is offline
vorige vriendin ging vreemd...nogal jammer maarja....nu na hele lang tijd eindelijk weer een vriendin en dat gaat goed...hebben beiden een teringhekel aan vreemd gaan dus dat zal wel goed zitten denk ik zo
Oud 03-08-2004, 22:51
proof of life
proof of life is offline
dat hoop ik toch niet
Oud 03-08-2004, 22:55
Not Your Savior
Citaat:
proof of life schreef op 03-08-2004 @ 23:51 :
dat hoop ik toch niet
zei je vol vertrouwen
Oud 03-08-2004, 22:56
girly18
girly18 is offline
Als ik weet dat diegene echt van me houdt en om me geeft zou ik het hem wel kunnen vergeven maar dat moet ik er echt zeker va n zijn dat ik de enige voor hem ben,
xxxx
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:59
Not Your Savior
Citaat:
girly18 schreef op 03-08-2004 @ 23:56 :
Als ik weet dat diegene echt van me houdt en om me geeft zou ik het hem wel kunnen vergeven maar dat moet ik er echt zeker va n zijn dat ik de enige voor hem ben,
xxxx
wat je blijkbaar toch niet bent als ie een ander opzoekt?
Oud 03-08-2004, 23:00
proof of life
proof of life is offline
Citaat:
Not Your Savior schreef op 03-08-2004 @ 23:55 :
zei je vol vertrouwen
Oud 03-08-2004, 23:38
Bo
Bo is offline
In het begin van onze relatie heeft hij met een ander meisje gezoent. Het ging op dat moment niet echt lekker en hij is wel eerlijk geweest. Hij heeft toen nog een kans gekregen, en vanaf dat moment ging het steeds beter tussen ons. We zijn nu 2 jaar samen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 23:38
Hagel
Hagel is offline
Ja, tot nu toe allemaal...
Oud 04-08-2004, 01:27
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
mijn ex regelmatig, maar hij was niet zo slim dus hij snapte niet helemaal hoe relaties werkten en die corrigerende tikken haalden niet veel meer uit dus toen heb ik em maar gedumpt en nu heeft ie allemaal lelijke domme vriendinnetjes en daar voel ik me dan weer goed bij.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 06:16
miro
miro is offline
Nee tuurlijk niet, anders zou t mijn vriend niet meer zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2004, 07:02
Verwijderd
Niet dat ik weet.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 07:27
Verwijderd
mijn ex is niet vreemdgegaan lichamelijk, maar wel geestelijk en ik weet niet wat ik nou erger vind... denk t laatste...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-08-2004 @ 08:27 :
mijn ex is niet vreemdgegaan lichamelijk, maar wel geestelijk en ik weet niet wat ik nou erger vind... denk t laatste...
Ja idd.. het sluit ook wel een beetje aan bij de post van No Quiero.. als er nog heel veel gevoelens zijn en geen gevoelens voor iemand anders, maar je vriendje zoent een keer met iemand anders (om de 1 of andere reden.. eigenlijk is daar nooit een goede reden voor vind ik) dan is het toch nog anders dan dat hij steeds aan een ander denkt en niet vreemdgaat. Dat laatste doet meer pijn en zegt ook iets meer over de relatie denk ik.
Maar vreemdgaan zonder dat er sprake van gevoelens voor iemand anders is, is ook al raar.. want je vriend(in) wordt er wel door gekwetst.. het zegt vaak iets over nog niet toe zijn aan een serieuze relatie etc.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 07:50
Verwijderd
vreemdgaan is zoiezo
en mn ex zat vaak op t randje...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 08:20
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
nee, voor mij zou het definitief over zijn, als hij vreemd zou gaan! want ik weet dan dat ik hem niet meer zo kan vertrouwen als daarvoor..
Oud 04-08-2004, 08:25
Miss Helena
Miss Helena is offline
Nee, nooit.
Als het zou gebeuren zal ik hem dat niet vergeven.
Oud 04-08-2004, 08:48
No Quiero
No Quiero is offline
Citaat:
M|ST schreef op 03-08-2004 @ 23:08 :
Dat heb je heel wijs gezegd.
Bedoel je dat sarcastisch?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 10:53
transfattyacid
transfattyacid is offline
bijna al mijn exen zijn wel eens vreemdgegaan
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:06
bram_05
bram_05 is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-08-2004 @ 08:27 :
Sorry, maar hoe ga je precies "geestelijk" vreemd?
Oud 04-08-2004, 11:09
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
bram_05 schreef op 04-08-2004 @ 12:06 :

als je ook daadwerkelijk van degene met wie je vreemdgaat, houdt / serieus verliefd bent. Dan ga je niet vreemd puur voor de seks, maar betekent het meer voor je.

waardoor het voor degene die bedrogen wordt, veel meer pijn kan doen...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:10
sinsere
sinsere is offline
Citaat:
No Quiero schreef op 04-08-2004 @ 09:48 :
Bedoel je dat sarcastisch?
Nee. Dat meende ik echt.
Oud 04-08-2004, 11:13
snoopy
snoopy is offline
mijn vriend is in onze relatie nooit vreemdgegaan. Wel in een relatie van een paar jaar geleden, maar goed... Das mijn zaak verder niet.
Oud 04-08-2004, 11:21
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-08-2004 @ 22:02 :
Nee; als ze dat wel zou doen is het over; geen maar ..
Agreed -nt-
hoewel...No quiro got a point, ik kan zo 1,2,3 alleen niet zomaar een 'geldige' reden bedenken, maar ik zou er enigzins voor open staan om het aan te horen, small chance of succes though.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:21
Verwijderd
Citaat:
bram_05 schreef op 04-08-2004 @ 12:06 :
ik denk dan in de richting van verliefd worden op een ander of denken dat je verliefd bent op een ander en weet ik t wat...
weet ook niet hoe je t anders moet noemen maar ik vind t toch wel een soort van vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:31
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-08-2004 @ 12:21 :
ik denk dan in de richting van verliefd worden op een ander of denken dat je verliefd bent op een ander en weet ik t wat...
weet ook niet hoe je t anders moet noemen maar ik vind t toch wel een soort van vreemdgaan
Je creert zo wel een probleem, namelijk "Hoe goed kan je je eigen gevoelens analyseren?".
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 12:09
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
een ex van me is 1x vreemd gegaan, en hij vond dat erger dan ik . het is er niet om uit gegaan, hij had er echt heel erg spijt van en dat meende hij. het is verder ook gewoon heel goed gegaan nog, totdat k verliefd werd op een ander
Oud 04-08-2004, 12:18
Verwijderd
Nee, nooit. Ik heb wel eens - heel stom - gezoend met een goede vriend van me. (Had veel gedronken, geblowd en die jongen zei iets liefs blabla.) Toen was ik er helemaal kapot van, mijn vriend vond het helemaal niet zo erg. Maar goed, dat was alweer 3 jaar geleden ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 12:23
No Quiero
No Quiero is offline
Citaat:
M|ST schreef op 04-08-2004 @ 12:10 :
Nee. Dat meende ik echt.
Ok, gelukkig
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 12:45
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 04-08-2004 @ 12:21 :
Agreed -nt-
hoewel...No quiro got a point, ik kan zo 1,2,3 alleen niet zomaar een 'geldige' reden bedenken, maar ik zou er enigzins voor open staan om het aan te horen, small chance of succes though.
No quiro is te dromerig idealistisch bezig, vind ik. Ik zou het ook wel aanhoren en netjes uitmaken, maar geen kans dat 't aanblijft.

Realistisch gezien, als m'n vriendin vreemdgaat, raak ik gelijk een heel stuk vertrouwen kwijt, gevoelsmatig zeker ook .. zodanig veel dat ik geen relatie meer vol zou kunnen houden ..

.. of ze nou fysiek of geestelijk vreemdgaat ..

Al zou 't zijn omdat ze dronken was en niet precies wist wat ze deed .. heeft ze pech .. ik wil d'r kunnen vertrouwen in wat voor staat ze ook is .. Ik bedoel als ik dronken ben ga ik ook niet vreemd. Ik bedoel; als ik dronken ben, spring ik nog steeds niet voor de lol van een gebouw af.

.. dan zoek ik wel een nieuwe vriendin die niet zulke grove fouten maakt.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 13:15
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Ja, 2 exen zelfs
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 15:14
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Mijn ex heeft zelfs een tijdje een andere vriendin gehad..en is daarna alsnog teruggekomen bij mij...Vind k achteraf ontzettend stom van meself maarja..valt nu weinig aan te doen..verder heeft ie toen ook maar opgebiecht dat ie ook nog n keer met n ander wijf had gezoend..en dat heb k m uiteindelijk ook vergeven..Later is t wel uitgegaan omdat ik vreemd ben gegaan...
Oud 04-08-2004, 16:23
troep
troep is offline
@misfit666
vraagje : was hij dan degene die het meteen uitmaakt want dat zou toch wel lichtelijk hypocriet zijn ?

@No Quiero
ben t met je eens... en dan toch als je dat zelf gebeurt (mij tenminste) was het allemaal niet zo makkelijk gedaan als gezegt .. en dan verder, ook al gaat t om de reden erachter, wat is wel een goeie en wat is niet ?

@geestelijk vreemdgaan
verliefd worden zozeer is niet geestelijk vreemdgaan ...beseffen dat je verliefd bent maar voor je geliefde willen gaan en dan toch die ander opzoeken (wether its msn, real life contact of telefoneren.) dat is wel geestelijk vreemdgaan denkik.

@topic
ja........en aangebleven.
Oud 04-08-2004, 16:28
Hannekeuh
Hannekeuh is offline
Jah, men ex is in het begin van onze relatie vreemdgegaan.
Maar we zijn daarna nog een jaar samengebleven, dus het is er niet op stukgelopen, al scheelde het niet veel.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:34
Verwijderd
Nee, mijn vriendje is nooit vreemd gegaan hoop ik . Mijn vriendje is niet echt een type om vreemd te gaan, zoals mijn moeder laatst zei; je hoeft bij hem iig niet bang te zijn dat hij iets met een ander doet...
Nou ja het KAN natuurlijk altijd gebeuren, ook bij hem, of bij mij. Als hij vreemd zou gaan zou ik daar echt kapot van zijn denk ik. Het zou mij tijd kosten om het te verwerken. Of onze relatie er kapot van zou gaan, mwah ik weet niet... Ik denk het niet, het blijft toch mijn lieve vriendje, vanwie ik zoveel hou! Maar het zou wel echt een deuk geven!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:56
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Marcade schreef op 03-08-2004 @ 22:02 :
Nee; als hij dat wel zou doen is het over; geen maar ..
Idem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten