Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel leuk om te doen maar ik ben daar niet echt een held in.. als ik een vriendin zou hebben zou ik het meteen doen. (dansen met iemand die ik niet ken lijkt me niks)
Ik moet het nog wel een keer leren... als ik eenmaal ga trouwen wil ik de openingsdans doen (en niet voor lul staan) Wel leuk, mijn moeder zeurt al jaren erover.... mijn broer moest het verplicht doen ![]() |
![]() |
|
offtopic: toen ik op stijldansen zat weet ik nog dat ik me gewoon kapotschaamde om met een jongen te dansen, tja ik was nog een heel jong meisje
![]() ![]() ![]() Ontopic: Enne voor de jongens ik vind het echt vreselijk als mijn vriend geen gevoel voor ritme zou hebben. Hij moet wel kunnen dansen iig, en ook willen dansen, want ik ga nogal vaak naar die kennis en familie feesten, alleen mensen met een gebroken been dansen niet (salsa, merengue, bachata,samba,bubling en schuren ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn vriend heeft ook 4 jaar ofzo op dansles gezeten.. Kvind het allemaal een beetje suf ![]()
|
Op zich niks mis mee, en m'n ouders(vooral m'n moeder) wilden ook dat ik het ging doen(of nog steeds).
Ik heb het es met gym gedaan, was wel leuk, maar nix voor mij weet ik nu dus. Moet je gaan tellen als je aan het dansen bent, dat vind ik zo niet cool. Dus ik dans wel, maar geen stijldansen. |
![]() |
|
mjaah ik heb goud gedaan, en jaah...ook ik heb wat met mn danspartner gehad....
![]() maarjaah was n hele kewle tijd...kep der egt van genoten en der waren egt altijd zat jongens, waarvan er ook nog redelijk wat doubleerden...( lees dubbele cursus volgen )... ltrz edit: jullie doen net alsof het iets raars is dat jongens dansen...maar als je verder gaat dan die eerste (2) cursus(sen) is er voor elke meid ok een gozer die danst... helemaal nix mis meej dus!! ![]()
Laatst gewijzigd op 04-09-2002 om 15:36. |
![]() |
|
Bij ons is het een soort "traditie" dat iedereen in de 2e op dansles gaat in ons dorp en ook wel in de stad waar ik naar school ga, ik heb er ook op gezeten voor een jaartje.. vond er niet veel aan maar er was altijd een soort disco op zaterdag... en sinds ik nog maar 13/14/15 (de leeftijden van de mensen daar) is het nog wel leuk omdat je niet naar een "grotemensendisco" mag
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg ik die verlegenheid weg? of een beetje Dice94 | 28 | 15-03-2008 10:43 | |
Liefde & Relatie |
Wie versieren Pletterprater | 31 | 16-04-2005 01:45 | |
Flora & Fauna |
Dansende beren. Jeuk | 6 | 20-12-2004 12:19 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin foute acties door jongens alpha | 28 | 12-10-2003 18:10 | |
Liefde & Relatie |
afknapper? Fleurop | 17 | 06-07-2003 13:56 |