Advertentie | |
|
![]() |
|
Toen ik 13 was viel ik bijna flauw als de jongen waarop ik verliefd was op me af kwam lopen, dus ik vind het nog wel meevallen hoor
![]() Soms helpt het om te bedenken dat meisjes ook onzeker zijn, en het vaak juist leuk vinden als een jongen met ze komt dansen. Vooral als je normaal gesproken goed met ze kunt opschieten, zal dat geen probleem zijn. En er is natuurlijk een verschil tussen gewoon leuk dansen/beetje kletsen en aan de achterkant tegen een meisje aan humpen ![]()
|
Alcohol, een paar liter bier doet wonderen op dat vlak
![]() Enige punt van aandacht is dat je in de gaten moet houden dat je niet teveel drinkt; dan kan je niet meer presteren in bed. Lichtjes aangeschoten werkt het best ![]()
||
Citaat:
![]() Nou ja, men zegt altijd dat mensen minder lelijk zijn als je hebt gezopen, en dat je dus daarom met een of ander afzichtelijk varken in bed belandt waar je 's ochtends spijt van hebt, maar het is meer dat je standaarden gewoon drastisch verlaagd worden op het moment dat je een flinke slok op hebt. Zo ook met verlegenheid, je voelt je niet zozeer zelfverzekerder, het is gewoon dat het je niks meer kan schelen.
|
![]() |
Nee ok, je hebt gelijk, veel mensen zeggen ook dat je je de volgende dag schaamt over hoe je was
![]() Maar vond het in de zomervakantie toch best mee vallen, maar ik stapte wel eerder op een meisje af ![]() Daboman: Nee heb niet zo veel te verliezen eigenlijk ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat hebben we toch een klote samenleving trophus | 64 | 04-09-2008 12:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Fantasyverhaal] De Proef van Vijf - Akuńar's Reis Een Tweeling | 74 | 17-09-2004 21:35 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De reünie Ieke | 0 | 01-10-2003 20:52 |