Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2008, 20:02
Dice94
Dice94 is offline
Hee mensen

Al eerste, ik ben helemaal geen verlegen persoon!
Heb veel vrienden en vriendinnen, durf voor de klas te staan, voor projecten, vind ik geen probleem. Zeg wat ik ergens van vind, maar nu mijn probleem.

Ik ben dus in een aantal dingen wel verlegen.
Ik geef een voorbeeld, ik durf bijna nooit met een meisje te dansen, maar wil heel graag van dat probleem af! Ik ben altijd bang dat een meisje het niet leuk vind om met mij te dansen, hebben jullie hier tips tegen?

En stap niet snel op het meisje af wat ik leuk vind, terwijl ik bijvoorbeeld even in me eentje fietst er zo over nadenk en denk, waarom stap ik niet naar haar toe?!
Ik durf wel een gesprek met te beginnen, maar alleen als ik in me 1tje ben. En dat wil ik nou zelf niet, en hier wil ik nou zo graag van af . Want ik word alleen jaloers op andere jongens die wel naar haar toe stappen, en dan durf ik het niet.

Dus kunnen jullie hier misschien tips tegen geven? Want ik zit er wel mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2008, 20:05
Armoed
Armoed is offline
Hier kun je niet echt veel aan doen buiten het gewoon doen.

Raap die ballen bij elkaar.
Oud 06-03-2008, 20:10
Dice94
Dice94 is offline
Gewoon doen bedoel je, schijt hebben
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 20:41
Armoed
Armoed is offline
Yes. Kweek ballen totdat je skippyballen tussen je benen hebt hangen.
Oud 06-03-2008, 20:43
Dice94
Dice94 is offline
Wordt een beejte zwaar denk ik, trouwens dan gaat dat dansen neit meer lukken, sta ik zo verweg van een meisje als ze zo groot zijn he
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 21:19
luchtballon
luchtballon is offline
je moet het inderdaad een keer doen. Het hoeft niet helemaal goed te gaan, maar oefen.

Oefen desnoods met meisjes aankijken die je helemaal niet leuk vindt. Op straat, bij de bushalte, op de fiets, meisjes die je niet heel goed kent, en erachter komen dat ze best wel willen lachen en het best leuk vinden om een beetje te flirten. Dan kan je ook oefenen met dansen met leuke meisjes, ookal gaat het niet goed, je zal zien dat het helemaal niet zo eng is. Het is ook niet zo erg als iemand het een keer niet zo leuk vindt, en ook bij een meisje dat je echt leuk vindt kom je er wel over heen en kijk en oefen je gewoon weer verder Vallen en opstaan

en natuurlijk komt dat met de jaren, maar daar heb je nu niet zoveel aan.
Oud 06-03-2008, 21:28
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
je moet het inderdaad een keer doen. Het hoeft niet helemaal goed te gaan, maar oefen.

Oefen desnoods met meisjes aankijken die je helemaal niet leuk vindt. Op straat, bij de bushalte, op de fiets, meisjes die je niet heel goed kent, en erachter komen dat ze best wel willen lachen en het best leuk vinden om een beetje te flirten. Dan kan je ook oefenen met dansen met leuke meisjes, ookal gaat het niet goed, je zal zien dat het helemaal niet zo eng is. Het is ook niet zo erg als iemand het een keer niet zo leuk vindt, en ook bij een meisje dat je echt leuk vindt kom je er wel over heen en kijk en oefen je gewoon weer verder Vallen en opstaan

en natuurlijk komt dat met de jaren, maar daar heb je nu niet zoveel aan.
Wel bedankt voor je reactie , trouwens ook voor de andere hoor .
Een meisje in de ogen kijken doe ik dan nog wel, voor de grap na een meisje roepen gaat ook nog wel makkelijk, maar ik zal het gewoon proberen op volgende schoolfeesten of ergens in een plaatselijke discotheque waar avonden worden gehoud voor onder de 16 (ja waar moet je anders heen als je op deze leeftijd nog een beetje wil dansen ) te dansenmet een meisje en niet verlegen zijn van misschien wil ze niet , als ze niet wil, ja pech gehad meer niet .
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 22:42
Fingon
Fingon is offline
Citaat:
Yes. Kweek ballen totdat je skippyballen tussen je benen hebt hangen.
Hoe groot zijn jouw ballen?
Oud 06-03-2008, 23:03
Dice94
Dice94 is offline
Dat kan je het best uitrekening met Pie x R kwadraat volgens mij, iniedergeval dan weet je de omtrek (toch?)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 23:03
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Hoe groot zijn jouw ballen?
Omvang equator.

EDIT:

Citaat:
Dat kan je het best uitrekening met Pie x R kwadraat volgens mij, iniedergeval dan weet je de omtrek (toch?)
:')
Oud 06-03-2008, 23:09
Dice94
Dice94 is offline
Lekker Droog xD

Welterusten iedereen
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 10:29
stout!
stout! is offline
Toen ik 13 was viel ik bijna flauw als de jongen waarop ik verliefd was op me af kwam lopen, dus ik vind het nog wel meevallen hoor . Alles met meisjes is nog een beetje nieuw dus het is logisch dat het niet meteen heel soepel gaat.
Soms helpt het om te bedenken dat meisjes ook onzeker zijn, en het vaak juist leuk vinden als een jongen met ze komt dansen. Vooral als je normaal gesproken goed met ze kunt opschieten, zal dat geen probleem zijn.

En er is natuurlijk een verschil tussen gewoon leuk dansen/beetje kletsen en aan de achterkant tegen een meisje aan humpen
Oud 07-03-2008, 11:53
gurl19
gurl19 is offline
Ik vind ook dat je al heel veel durft als ik naar je leeftijd kijk. Ik moest toen nog niet eens denken aan mensen van het andere geslacht. Het komt wel goed als je wat ouder wordt. Maar wel een tip is: niet zoveel denken, gewoon doen!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2008, 17:53
Mephisto
Mephisto is offline
Alcohol, een paar liter bier doet wonderen op dat vlak

Enige punt van aandacht is dat je in de gaten moet houden dat je niet teveel drinkt; dan kan je niet meer presteren in bed. Lichtjes aangeschoten werkt het best
Oud 07-03-2008, 23:45
Dice94
Dice94 is offline
Even serieus , je voelt je zeker zelfverzekerder als je wat alchohol naar achter hebt geschoven maar ik ben nou ook niet van plan om een paar liters bier op te zuipen voor dat ik naar school ga en daarna een beetje aangeschoten flirten met het meisje wat ik leuk vind
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 13:45
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Even serieus , je voelt je zeker zelfverzekerder als je wat alchohol naar achter hebt geschoven maar ik ben nou ook niet van plan om een paar liters bier op te zuipen voor dat ik naar school ga en daarna een beetje aangeschoten flirten met het meisje wat ik leuk vind
Ah ja, zie nu pas dat je 13 bent

Nou ja, men zegt altijd dat mensen minder lelijk zijn als je hebt gezopen, en dat je dus daarom met een of ander afzichtelijk varken in bed belandt waar je 's ochtends spijt van hebt, maar het is meer dat je standaarden gewoon drastisch verlaagd worden op het moment dat je een flinke slok op hebt. Zo ook met verlegenheid, je voelt je niet zozeer zelfverzekerder, het is gewoon dat het je niks meer kan schelen.
Oud 08-03-2008, 17:08
Daboman
Daboman is offline
Verder heb je natuurlijk ook nog niet geschoten is altijd mis, nee heb je, ja kan je krijgen, etc, etc. Gewoon op zo'n iemand afstappen. Je hebt niets te verliezen neem ik aan.
Oud 09-03-2008, 00:38
Dice94
Dice94 is offline
Nee ok, je hebt gelijk, veel mensen zeggen ook dat je je de volgende dag schaamt over hoe je was .
Maar vond het in de zomervakantie toch best mee vallen, maar ik stapte wel eerder op een meisje af .

Daboman: Nee heb niet zo veel te verliezen eigenlijk , alleen ik zal niet zo snel dansen met het meisje wat ik leuk vind. Ik wil gewoon nu ff niet het risico nemen, dans ik bijvoorbeeld liever eerst met een ander meisje
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Je hebt niets te verliezen neem ik aan.
Nouja, op zich, als je het gruwelijk fout doet, voel je je daarna nog ellendiger
Met citaat reageren
Oud 09-03-2008, 01:35
Dice94
Dice94 is offline
ja, maar dan heb je wel de ballen er voor gehad om er gewoon naar toe te stappen, en gewoon denken, volgende keer beter
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 16:46
stout!
stout! is offline
Je moet wel op tijd naar bed gaan om een beetje scherp te blijven.
Oud 10-03-2008, 16:51
Verwijderd
Citaat:

En er is natuurlijk een verschil tussen gewoon leuk dansen/beetje kletsen en aan de achterkant tegen een meisje aan humpen
really?
Met citaat reageren
Oud 10-03-2008, 19:00
stout!
stout! is offline
Ze moeten het van iemand leren . En beter op het internet dan wanneer je je eerste drankje in je gezicht krijgt...
Oud 11-03-2008, 15:04
Dice94
Dice94 is offline
Citaat:
Je moet wel op tijd naar bed gaan om een beetje scherp te blijven.
Khad even een feestje, dus wat later thuis
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 20:12
Verwijderd
te erg is ook niet fijn, ik flap het er meteen maar uit, zo was er laatst een meisje uit een andere klas die aan een ander meisje vroeg of ze mee wou gaan naar de wc, en dan kom ik er aan met "oke, even mijn drinken op drinken dan kom ik er aan!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2008, 22:05
Dice94
Dice94 is offline
O het zou je maar gebeuren xD
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 22:25
Verwijderd
wat een gekkies zijn jullie toch ook jongens
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 23:20
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
wat een gekkies zijn jullie toch ook jongens
Oud 15-03-2008, 10:43
Dice94
Dice94 is offline
Het gaat trouwens al beter .
Ik dans nu veel sneller met een meisje, dus dat schijt hebben heeft wel geholpen .

Nog bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten