Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
misschien kun je zolang je moet wachten iets creatiefs gaan doen. Ook al kun je niet schilderen, koop toch een lading spul en ga kliederen alsof je leven er vanaf hangt. Je kunt ook gedichten schrijven, dit forum blijven bezoeken. Of je zoekt een baantje, of vrijwilligerswerk. Verder is er altijd de kindertelefoon en andere instanties waar je direct kunt praten. Misschien is er bij jou op school een vertrouwenspersoon? Ga in ieder geval niet letterlijk wachten tot je aan de beurt bent bij de psychiater maar doe iets. Creatieve dingen helpen echt. Mijn zusje moet ook wachten, zij is naar de basisschool in de buurt gegaan en mag daar elke ochtend helpen.
Ik weet niet precies wat je kunt verwachten. Maar als je je open stelt bij de psychiater denk ik dat het je veel zal helpen. Natuurlijk moet het ook klikken, maar je open stellen helpt al heel erg. Succes! Je kunt me altijd mailen: doornvogel@yahoo.co.uk |
![]() |
|
Mij heeft de jeugd/kinder psychiater erg veel geholpen.
Dat ik naderhand in een crisissituatie terechtkwam en toen naar dagbehandeling moest, en t daar op t laatst helemaal gehad had (mocht je dat ergens gelezen hebben hier) staat daar best wel los van. Want om eerlijk te zijn heeft het me toch echt wel een beter beeld over mezelf gegeven. T word alleen een probleem wanneer je niet goed met de psychiater kan opschieten... En wat betreft die wachtlijst.. Probeer jezelf zo veel mogelijk bezig te houden, laat je niet onderuit halen door je eigen gedachten, ga weg met vrienden, ga iets creatiefs doen ofzow.. Ennuh, als je wil praten: Msn: vleerwolfje@hotmail.com Email: deboomuitdekatkijken@home.nl Heel veel liefs en sterkte, Laura
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Slaapstoornis voorbode voor depressie Troy McClure | 17 | 13-12-2009 09:50 | |
Psychologie |
Het Puberteit en dip/depressie/levensmoeheid topic justanothern00b | 51 | 10-02-2005 15:15 | |
Psychologie |
Placebo-depressies Mr_Akkerhuis | 31 | 07-04-2004 11:27 | |
Psychologie |
Burn-out en/of depressie. Verwijderd | 12 | 07-12-2003 16:33 | |
Psychologie |
de psychologie van depressie fruitmand | 10 | 25-10-2002 19:02 | |
Drugs & Alcohol |
'Frequent marihuanagebruik leidt tot depressie' Onzekere Derk | 7 | 07-02-2002 23:40 |