Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2002, 22:01
freakje
freakje is offline
Hihihi, oké, ik ben er best wel heeeeel vroeg bij dit jaar, maar beter te vroeg dan te laat, en ik heb daar een zeer goede reden voor:

Voor het galabal van de eindejaars wil ik een superorgineel kleed zelf maken/samenstellen/huren ŕ la sprookjesjurk. Ik dacht dus ongeveer aan een korset (of zo iets) met daaronder een zelfgemaakte jurk (nogal breed met tule ofzow), maar vooral het korset is een probleem, dus waar zou ik zo iets vinden (liefst vrij goedkoop) in een maatje 42 (in Belgien), so thank joe alvast !!!
Oud 07-09-2002, 22:05
punkyfish
punkyfish is offline
Ik zag bij de H&M hele lieve hangen. Een effen roze voor 2,90... Er waren ook zwarte en zwarte met roosjes en nog meeeer maar die waren allemaal duurder...
Oud 07-09-2002, 22:45
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Ik zag bij de H&M hele lieve hangen. Een effen roze voor 2,90... Er waren ook zwarte en zwarte met roosjes en nog meeeer maar die waren allemaal duurder...
waaaa, echt waar? 2,90, waarom heb ik die dan niet gezien?
ik ga maandag weer terug, het is niet eerlijk.
Oud 08-09-2002, 20:43
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
waaaa, echt waar? 2,90, waarom heb ik die dan niet gezien?
ik ga maandag weer terug, het is niet eerlijk.
Er hingen een paar rekken met allemaal 2,90-truitjes, superlieve! Zwarte spaghettitopjes met kant en helemaal doorschijnend enzo, WHOEI! En, oh allemaal lieve dingen . En als ze die bij jou niet meer hebben, dan kom je gezellig naar mij toe. (Moet ik btw die stof nog kopen?)
Oud 08-09-2002, 21:31
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
Er hingen een paar rekken met allemaal 2,90-truitjes, superlieve! Zwarte spaghettitopjes met kant en helemaal doorschijnend enzo, WHOEI! En, oh allemaal lieve dingen . En als ze die bij jou niet meer hebben, dan kom je gezellig naar mij toe. (Moet ik btw die stof nog kopen?)
mja, ik ben vandaag langs de h&m geweest (koopzondag ) en bij ons hadden ze't niet.. ik heb wel een superstoer rokje gekocht *wijst naar wat-is-je-laatste-aankoop-topic*

(ik ga eerst bij nog een stoffenwinkeltje kijken in amsterdam, en als het daar ook zo waanzinnig duur is dan wel *zet lieve oogjes op naar mirl omdat ze haar heel dankbaar is*)

owja, en mirl, wij zijn out of postzegels, dus jouw brief gaat morgen pas op de post *kijkt nog liever in de hoop dat mirl nou niet boos gaat doen*
Oud 08-09-2002, 21:33
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
]
liekje_forever@hotmail.com

sorry voor offtopic gebeuren
Oud 08-09-2002, 23:15
Blenderhead
Blenderhead is offline
gwoon met korte broek, slayer tsjirtje en kisten!! ( en t liefst ook nog een hanenkam)
Oud 09-09-2002, 07:24
Dark Angel
Dark Angel is offline
err, een topje is niet hetzelfde als een corset.
Oud 09-09-2002, 07:54
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
er worden gewoon korsettopjes bedoeld, aan een echt korset ga je niet friemelen en verbouwen, tenzij je ontiechlijk rijk bent en er een hoop kan betalen.
Oud 09-09-2002, 08:36
SpiritX
SpiritX is offline
Citaat:
Dark Angel schreef:
Dan heb je het hele idee van een gala goed begrepen.

Je kan nog beter thuisblijven dan op zo'n manier op een gala verschijnen ....
Oud 09-09-2002, 09:39
Black Sugar
Black Sugar is offline
Sorrie maar dit is toch een geval voor het "waar vind ik" topic. Dus ik sluit deze weer even.

Regels voor berichten