![]() |
|
ik heb hem helaas moeten missen.
maar de stukken die ik zag zaggen er vet uit op www.ibdm.com staat ie niet zo hoog en de gids was er ook neit zo positief over is ie nou goed of is het een flop en zo ja waarom>>??? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Uitstekende 'sit back and enjoy the ride' film. kijken met pizza's, bier en vrienden. De mensen die bij de gids werken houden over het algemeen nu eenmaal niet zo van zulksoort films en hebben er weinig to geen verstand van.
|
Verwijderd
|
Ik heb de film niet gezien, maar ik weet wel wat ik kan verwachten.
Het is een typisch spektakelfilm, diue het moet hebben van special effects en aktie... Ik denk ook niet dat het een diepgaand verhaal heeft of goed acteerwerk. Vind hte ook niet zo gek dat het een slechte beoordeling zou krijgen in de tvgids ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
ik vond ut een mooie film...
maar volgens mij hadden ze er zoals gewoonlijk weer flink wat uitgeknipt of niet? had ut gevoel alsof ik hele scene's miste... ![]()
||
Citaat:
En de satire was idd geweldig. ![]()
|
Men steekt inderdaad nogal de draak met fascime en machtsvertoon. Vooral die nieuws flashes, geniaal gedaan
![]() Verder vette film, acteer werk niet echt goed, maar ze steken ook wel met elk cliché de draak. Vette sfx verder, leuke muziek, gewoon goede entertainment
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je het satirische gedeelte niet snapt dan raad ik je aan om eens op de volgende dingen te letten. De vlaggen en banieren die ze in die ene ('k gloof dat het een pers-) zaal hebben. Die geabstraheerde adelaar die je overal ziet. Maar vooral de outfits van de officieren... grijze outfits met lange zwarte jassen en leren laarzen. Ik bedoel... als DAT nog geen belletje laat rinkelen...
![]() |
![]() |
|
![]() |
goede film
![]() wordt prachtig gezeken op nationalistisch (fascistisch?) amerika (in de toekomst?)... daarom werd et daaro in de VS ook niet zo goed ontvangen... door de fascistische elementen erin enzo ![]() maar dat hadden ze hier in NL ook, dat de uniformen wel verdacht veel leken op die van de Nazi's... ![]() ![]() humor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Klopt. Patriotisme en totalitarisme krijgen een veeg uit de pan.
De film is nu weer extra actueel. De burgers worden gevraagd hun land te dienen, en volgen als makke schapen. Tegenspraak wordt niet geduld, dat is on-patriotisch. Het is wij-tegen-zij. We good, they bad. Ook: sommige shots zijn rechtstreeks uit nazi-propagandafilm Triumph des Willens overgenomen. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik Starship Troopers een geweldige spectakelfilm. De losse cameraposities geven een heel levendig beeld van het spectakel, vind ik zelf.
||
Citaat:
Ik wil toch wel eens weten hoe ze zo een film kunnen maken die je zo laat geloven hoe het allemaal moet zijn, of wat de bedoeling ervan ook was. Zal wel heel eenzijdig zijn. Er was toch ook een andere film van de tweede wereldoorlog die vanuit de kant van de Duitsers helemaal bekeken werd?
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Zwartboek [Paul Verhoeven, 2006] Carn | 240 | 11-10-2006 12:34 | |
Games |
Welke games heb je origineel? Verwijderd | 108 | 10-01-2004 12:11 | |
Films, TV & Radio |
The Hulk TAFKAB | 23 | 20-07-2003 20:23 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de ergste film die je ooit heb gezien?? Toet0r | 151 | 31-05-2003 19:55 | |
Films, TV & Radio |
Spaceship Troopers Joostje | 23 | 26-03-2003 15:12 |