Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
vind je het niet eng? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Onthoudt dat dit maar een bekropte beschrijving is. Maar ik zal het voor jou wat uitgebreider vertellen via voorbeelden. ![]() Iemand anders en ik stapten dus een bus in. Ik ken die persoon alleen maar van me werk, en niet bepaald goed. Ik dacht: Zul je dalijk zien dat er een paar vrienden van hem de bus in komen. En ja hoor, wat denk je. Er komen vrienden van die kerel de bus in. Verwacht jij van een bus dat ie te vroeg komt? Eerder te laat he ![]() En dan nu iets over die gedachten ![]() Ik werk sinds deze week bij een nieuw bedrijf. Ik weet afentoe gewoon wat sommige mensen gaan zeggen of wat ze willen. Ik ken ze dus nog maar 4 dagen. Duidelijk genoeg? Geen voorspelbaarheid dus ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ... ![]() |
![]() |
|
![]() |
err,
ik heb er best veel gehad, maar of je het nou telepatisch of visioen wilt noemen... zit een verschil in.. Ik ging toen ik 12 was een keer slapen, en toen had ik een droom van mezelf op een camping, met 2 meiden. Geen flauw idee wie het waren, er werden dingen gezegd maar ik had geen flauw idee wat want het was allemaal een beetje wazig, en voor de rest vond ik het een on-interresante droom dus ik stoorde me er niet aan. Tot ik dat jaar op vakantie ging en op diezelfde plek met die 2 zelfde meisjes op datzelfde moment stond. In de eerste instantie herinnerde ik mij de 2 meisjes ( Joanne en Gabriëlle ) niet, maar toen ik op DIE plek stond schoot die hele droom me te binnen. Angstaanjagend vond ik het, en vreemd. Maar nader inzien ook wel gaaf. En zo had ik nog een aantal van dit soort dingen, maar die vertel ik nu niet. Als je ze persee wilt weten dat moet je maar gewoon vragen over msn of icq of whatever.. Grtz, Link.
||
![]() |
Citaat:
m'n eerste opmerking is zoiezo al dat het me niet waarschijnlijk lijkt dat je het experiment maar 2 keer gedaan hebt; je zult toch wel onder de indruk zijn geweest en het nog een paar keer hebben geprobeerd!; dat je dat er niet bij zegt is zoiezo al een teken dat je er graag een wonder van wilt maken waardoor we meteen andere factoren ook niet uit mogen sluiten. denk er eens over na; schaam je voorzichtig (het is heel menselijk hoor; zoals je hebt kunnen lezen deed ik het zelf ook; maar nu haat ik het) en begin er niet meer over ![]() -EDIT- als jullie nog meer gaan experimenteren waarbij je de kaarten echt willekeurig trekt; 1000 experimenten doet en er slagen er 100 dan neem ik m'n woorden terug. Laatst gewijzigd op 09-08-2002 om 14:03. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dat is iets waar ik ook graag op wil wijzen.
Dromen hoeven niet altijd vaag te zijn. Daarin kun je jezelf trainen. En als je dat doet, kun je dromen perfect herinneren, en die droom kon ik perfect herinneren, op het moment dat ik daar stond... Dus ik weet dat ik die droom heb gehad en dat het niet een "illusie" ofzo was.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik betwijfel ook niet dat je die droom hebt gehad, ik betwijfel alleen dat je echt die twee meisjes zag en niet dat later hebt ingevuld. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(wat ik maar wil zeggen is dat je het nooit zeker kunt weten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op zo'n manier.
Ja daar kun je gelijk in hebben, maar het leuke is : Ik heb een dagboek, en daarin heb ik de droom geschreven, en daarin staat dat ik inclusief die meisjes heb gezien dus ik heb het wel gedroomd. always write things down ![]()
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb de hele tijd door 'telepathische ervaringen': krijg een soort visioenen van wie ik zal tegenkomen of wat ik die dag zal gaan doen, ik weet wie er thuis is als ik thuis kom, wat mensen denken, en nog veel meer dingen. Ik voel dingen dus heel erg aan; ik voel wat ik wel en niet moet doen, en als ik daar dan naar 'luister' is het ook nog het goede...
|
Ik heb dat als ik aan een liedje denk dat de persoon naast me dat ineens gaat singen........ en dan doe ik verder niks. ik denk alleen aan dat liedje. endan begint me zus dat ineens te singen.
en ik ben (licht) helderwetend. soms dan weet je iets gewoon. dan heb je er nog nooit van gehoord, maar je weet wel dat iets zo is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
dus ha !
staat er dus WEL in. regelrecht eruit : Joanna : lang blond meisje, lelijk, redelijk gezet type, met hollands accent. Gabrielle : Donker meisje, best klein, kroeshaar, en niet erg lelijk. "Die dag in die droom was ik op een camping en stond ik op een plek met 2 meisjes ( de bovenstaande ). We hadden het ergens over, maar ik weet niet wat. Voor de rest was dit een oninterresante droom, hopelijk morgen een leukere." Ik schreef vroeger veel dromen op. Inclusief "visioenen". Heb wat bijhoorlijk angstaanjagende visioenen gehad, heb ik nog steeds 1 rot "trauma", of eerder nachtmerrie, over van die akelige zwarte schaduwen aan over gehouden die ik soms heb... maar goed. Dit stond dus letterlijk in mijn dagboek. Dus het is wel zo ![]()
||
Citaat:
Blonde meisjes rulezzzzzzzzz!!!!!!!!!!!
||
![]() |
Citaat:
blonde meisjes zijn in verhouding tot hun kroesharige equivalenten over het algemeen langer; de meeste meisjes zijn daarbij niet slank en ook 'hollands accent' vind ik niet zo'n waardevolle toevoeging. verder zijn in mijn ogen (ik weet niet hoe dat bij jou is) nogal veel blonde meisjes niet knap; en heel veel donkere meisjes niet lelijk; dat is een kwestie van smaak natuurlijk maar het zal niet veel aan de kansen veranderen lijkt me. waar we dus naar op zoek zijn is afgerond "blond meisje + kroesharig meisje + camping"; grote kans dat je die combinatie wel een keer tegenkomt. zeker als je al eerder op die camping geweest was en misschien weleens een glimp van dat stel had opgevangen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ik heb da ook vaak genoeg..
een vriendin en ik hadden laatst ook weer wat uitgeprobeert.. zij d8 aan een kleur en ik zei welke ik d8 dat ut was. dat ging ook 9 van de 10x goed.. ik ging dan gwoon kleure langs en voelde welke ut moest zijn. Was ook een keer da ik ut nie wis dus ik vroeg welke ut was en ut bleek dus dat de kleur die zij in gedachte had da ik der nie aan gedacht had. verder is ut vaak zo dat je weet wa iemand anders gaat zegge, of voelt da der iets gaat gebeure ofzo.. |
![]() |
|
mensen wat een discussies allemaal. wat nou als ik gewoon meld dat telepathie bestaat. tenminste voor mij. okay uitleg!!!:
ik heb een vriendin die in een heel ander deel van nederland woont. maar 3 keer per jaar zien we elkaar, waarvan er 1 op zomerkamp is. tijdens kamp deden we met de hele groep een spel. je werd verdeeld in groepjes om opdrachten uit te voeren. ik zat niet bij mijn vriendin in het groepje. 1 van de opdrachten was woordraden. je moest dus een woord raden dat een ander in zijn hoofd had. mijn vriendin en haar groepje waren de eerste met die opdracht. en zij moest een woord in haar hoofd nemen. ik was een paar honderd meter verderop bezig met een andere opdracht. en ik hoorde haar letterlijk denken: "boomschorskever! Hoe gaan ze dit nou ooit raden! dat kunnen ze nooit daar zijn ze te stom voor." voordat hun opdracht echt begonnen was wist ik het woord al, maar ik lette er niet zo op. mijn vriendin werd een beetje geïrriteerd omdat ze inderdaad het woord niet konden raden. "G.V.D. waarom weten ze het niet. nu heb ik toch zoveel aanwijzigingen gegeven." hoe langer ut duurde hoe geïrriteerder ze werd. okay voor de duidelijkheid ik was nog steeds met mijn opdracht bezig een paar honderd meter vererop. ik kon haar dus niet zien of horen. toen ik klaar was met mijn opdracht,liep ik naar de controlepost, die vlak bij de opdracht woordraden zat. toen riep ik dus 'boomschorskever'. toen keek mijn vriendin me heel raar aan en meldde me dat dat het goede woord was. okay ik heb wel veel meer van dat soort rare dingen, maar dan word ut te veel om te lezen. |
![]() |
|
Ik begin de laatste tijd ook iets dergelijks te ontwikkelen, maar ik weet niet of dit nou weer precies onder telepathie valt.
Een hele tijd geleden, toen ik nog met m'n vorige vriendin had, had ik op een gegeven moment het gevoel dat ze het uit wilde maken, zomaar ineens. Later hadden we over MSN een discussie, die we wel weer goed afsloten, maar nog steeds had ik dat gevoel. De volgende dag zou zij bij mij langskomen, maar omdat ik 's ochtends al in de buurt was ging ik maar bij haar langs. Toen ik bij haar langs kwam bleek er niets aan de hand en het gevoel verdween. Later kwam ik er echter achter dat als ik die dag niet 's ochtends was langsgekomen zij 's middags naar mij was toegegaan om het uit te maken...
|
Beetje saaie belevingen van telepathie. Ze zijn niet van zo'n speciale aard. Het zijn ook zaken die zo voor de hand liggen dat er geen telepathie voor nodig is.
|
Jeemig! Volgens mij gaat het sommige mensen op dit forum er gewoon om, om [BoP] Link's droom af te kraken. Naya, af te kraken, niet te geloven. Wat een gezeur om niks!
Okay, goed. Ik heb wel dat ik en mijn zus bijvoorbeeld op het zelfde moment een liedje gaan zingen of het zelfde zeggen. (gisteren zaten we KRO's Notenclub te kijken en we dachten telkens aan dezelfde liedjes) Verder niet echt.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Diepzeechatten: van chatten naar verkenchatten Waterput | 12 | 02-01-2008 10:01 | |
Psychologie |
Wat is gek? Vogeltje1987 | 51 | 29-06-2004 21:00 | |
Seksualiteit |
fantasie loezepoez | 11 | 15-01-2004 23:13 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Trouwen, Familie, één zijn? Rerisen Phoenix | 23 | 07-07-2003 21:02 | |
De Kantine |
Reïncarnatie Forumtalker | 14 | 28-10-2002 18:54 |