Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik ben nu in Cuzco, Peru. Ik heb hier Spaanse lessen en via de school is het mogelijk om vrijwilligerswerk hier te doen. Ik heb er nu ook al wat ervaring mee en het raakt me werkelijk enorm. Dus ik weet al bijna zeker dat ik na het reizen (Peru en Chili) hier terug zal komen om ook vrijwilligerswerk te gaan doen. Dank je voor je reactie! Liefs, Caroline
||
![]() |
Citaat:
En ja, het is echt heel simpel om ze net dat beetje meer te geven. Je moet er alleen tijd en geld voor hebben... Liefs, Caroline
|
![]() |
hjj is lief caroline
erg mooi opgezet met een simpele maar mooie verwoording mooi geheel komt heel duidelijk over klasse meid xxx sylvana
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Liefs, Caroline
|||
![]() |
Citaat:
En ja, die kinderen hier hebben zeker iets... Citaat:
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~* Liefs, Caroline
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Gezocht: Engels sprekende vrijwilligers voor een project met kinderen in Zuid Afrika africavolunteer | 0 | 19-07-2014 16:26 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Misbruikte kinderen in jeugdgevangenis vernederd' koelieboelie | 29 | 01-11-2006 12:31 | |
De Kantine |
Zou jij kinderen willen nemen als je een erfelijke ziekte had? Severus | 50 | 04-08-2004 21:06 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het moreel verantwoord om in deze tijd nog zelf kinderen te krijgen? Verwijderd | 16 | 06-01-2004 20:53 | |
Gezinnen (met kinderen) financieel extraatje omdat ze kinderen hebben? juliettebinoche | 33 | 26-10-2003 16:10 | |
italiaanse kinderen de dikste kinderen van Europa Couscousje | 3 | 08-09-2003 13:11 |