Advertentie | |
|
![]() |
|
sense & sensebility(schrijf 't volgens mij hartstikke fout, maar goe) en the Animal, zwaaaaaaaar irritant. En dan Crouching Tiger hidden dragon, was een beetje te overdone met het huppelen van die superjapanners(ofzo). Zie ze dan over het dak en over het water lopen zeg, ja doooooooooei, hoezo ze zitten aan touwtjes...
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Convict 762, een independent film met lompe acteurs zoals Frank Zagarrino. Er zit best wel een goed verhaal in, maar hoe het in beeld is gebracht is gewoon grappig.......
Pariah, een film over nazi's, erg nep..... The Haunting ................
Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 11:38. |
![]() |
||
Citaat:
Sechtste film... Scary Movie 2 kan in aanmerking komen... Bloody Murder zuigt ook als een vacuum cleaner. Memento... toch beter opletten, de moord wordt helemaal niet opgelost. Blair Witch 2 en Hannibal zijn ondergewaardeerd omdat ze niet op hun voorganger leken.
||
![]() |
Citaat:
![]() Om 't kort samen te vatten, we hebben een andere mening.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de slechtste..ehmz.. ik heb vorig jaar gratis the contender gezien en ik vond em slaapverwekkend (heb dan ook zalig gepit in de bios ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Scary movie 2 vond ik weer super cool ![]() Candyman: Day Of The Dead, dat was gewoon zo'n zeer trieste film! Children Of The Corn 2...was ook zeer zeer triest (3 t/5 heb ik niet gezien...geen behoefte aan, deel 6 viel nog mee vergeleken met deel 2)
|
Verwijderd
|
Texas Chainsaw Massacre II. Ik keek er eens naar op V8 en ik heb hem uitgekeken, in de ijdele hoop dat 'ie ooit nog eens interessant zou worden. Het gebeurde niet. Ik snap niet hoe iemand zo'n oerlelijk wangedrocht kan produceren. De scriptschrijven mogen ze wat mij betreft voor de veiligheid van de wereld achter slot en grendel gooien. Wat een kutfilm
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() extreme zuiger.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Films, TV & Radio |
Welke rolprent heb jij als laatste gekeken? Vertel het me. Verwijderd | 500 | 11-02-2013 11:28 | |
Films, TV & Radio |
Mien mien mien...flikker toch op. Filmtopic. Dinalfos | 500 | 26-11-2007 20:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Muziek |
Beste drummer ever #2 Verwijderd | 77 | 19-11-2003 10:04 |