Advertentie | |
|
![]() |
|
voor slechts één persoon. Nl. Joshje, het is zo een veelbetekende persoon voor me. Ze verdient het om een gelukkig leven te hebben. Ze is lief en talentvol (kzeg nu NIET da mensen met minder talent niet het recht hebben op een goed leven hé!)
groetjes lof joe
||
Citaat:
"I may not aggree with what you say, but I will defend, to the death (!), your right to say it" (ben naam even kwijt van filosoof) Al zou ik graag de ware liefde ontmoeten, daar zou ik niet voor willen sterven, dat vind ik egoistisch. Ik zou wel voor haar willen sterven als ik de ware al gevonden heb en met mijn leven de hare kan redden. Voor de rest valt het meeste onder "ik zou er alles voor over hebben om andere mensen dingen te besparen die ze niet verdienen."
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
gezond of ongezond leven? ExpoRules | 23 | 11-04-2013 14:17 | |
Algemene schoolzaken |
Business Game (enquete voor hoge school / uni studenten..) _Moby_ | 2 | 09-06-2008 01:03 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen als je partner zo met andere meisjes praat? Freestyler* | 53 | 22-12-2006 14:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De droom waar ik van leef. Ieke | 0 | 04-04-2004 12:18 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 | |
De Kantine |
Wat betekenen vrienden voor jou!!! Verwijderd | 13 | 23-04-2002 05:02 |