Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Juist niet.. of je plaatst overal hoofdletters of nergens of alleen de eerste regel ofzo, niet "hier en daar" een hoofdletter weghalen, dat ziet er al helemaal rommelig uit Het feit dat er geen rijm in zit vink ook goed, want wat is er magisch aan rijm? Rijm ligt toch juist voor de hand? Hij leest lekker weg, en er zit een heel mooi beeld in idd Moeder aarde roels ![]()
||
Citaat:
Wat betreft die rijmn, dat is ieder zijn smaak. Ik weet dat rijm vaak voor de hand ligt. Maar je hebt rijm en je hebt rijm hé. Je kan de simpele 'sinterklaas-gedichtjes-rijm" brengen of je kan een mooie, niet gedwongen rijm kiezen. Die laatste had hier mooi geweest. Het geheel als gedicht had voor mij dan ook meer betekend denk ik.
|
![]() |
oke, het is al drie weken geleden dat ik dit gedicht geplaatst heb, maar ik heb hem hier neergezet voor ik op vakantie ging, en ben nu weer terug. ik reply niet om nieuwe reacties op te wekken ofzo (wat natuurlijk wel mag
![]() en nee, ik ben het niet ![]() zie het als een sprookje
|
Ik vind het klinken als die heerlijke wereld waarin ik me graag eens zou begeven.
Het soort dromenwereldje wat ook wordt geschept in Lord of the Rings, de elfendelen, en wat ook Within Temptation weet te weergeven. Wat je veel in de alternatieve en gothicachtige levensstijlen terugvindt. Mooi joh. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat was echt precies de bedoeling! (nouja, dat within temptation had ik nou niet echt in gedachten, maar die clip van mother earth, ja beetje wel ![]() en dat ie nu nog ge-upt wordt ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|