Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
OMG jij bent mij!!! tenminste dit kon ik geschreven hebben! Ik kan je dus ook geen tips geven. Maar volgens mij is burnout gewoon engels voor luiheid en aandachttrekkerij.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Maar je kent op een forum toch altijd maar één kant van het verhaal? Je kunt nou eenmaal niet verwachten dat alle betrokkenen óók hun verhaal doen... Je reageert op wat er staat en dat advies is vrijblijvend.
Als de topicstarter het verhaal verdraait en zichzelf er beter uit laat komen dan zijn de adviezen ook minder waard, dat is dan de consequentie. Maar je weet nooit hoe het van de andere kant zit, dat is niet alleen hier zo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
1) Een echte burnout is geen aanstellerij.
2) Het kan daarentegen wel gebruikt of misbruikt worden in allerlei situaties. 3) Een slechte geestelijke of lichamelijke toestand is nog geen reden om een ander lastig te vallen of het bloed onder de nagels vandaan te halen. 4) Als je vader van haar houdt, moet je dat respecteren, maar het betekend niet dat jullie de beste vriendjes moeten worden. 5) Misschien helpt het ook als je je eigen gedrag tegenover haar aanpast. Cat
|
Verwijderd
|
Hey luister!
Tuurlijk is een burnout niet per defenitie lulkoek, dat begrijp ik ook wel, maar als het is wat je in Viva en andere stomme tijdschriftjes leest, is het simpelweg een mengelmoesje van overspannen zijn en lichtelijk depressief zijn! Toch? En in het geval van mijn 'stiefmoeder' was het echt bullshit. Gewoon een vrouwtje van 30 die 2 dagen per week werkt en ineens in bed gaat liggen? Ammehoela dat die een burnout heeft. Lekker teren op de WAO en indirect op de belasting van de hele maatschappij. Al die 'nieuwe' ziektes waar Viva en mede-tuttenbladen hele pagina's aan wijden, daar geloof ik niet zo in. Maar dat is mijn mening, don't you dare and try to change it.... Hermione |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|