Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2002, 17:11
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Weet iemand hier hoelang het duurt voor je ge-unband wordt bij red alert 2? Want mn zus heeft drvoor gezorgd dat er een ban op mn naam staat en ik zou niet weten hoe lang et duurt voor ik weer kan spelen..... Dus als iemand et al weet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2002, 17:19
NightmareZ
NightmareZ is offline
I don't no ik denk dat het aan de mensen ligt die je ban hebben gegeven meestal duurt het 2 weken of als het iets heel ergs is NOOIT dan ben je gewoon verwijderd

wat heb je precies gedaan ??
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 17:33
~Black Rose264~
Ik niks... Mn zus zei in die chatbox fuck you en toen werd ze geband wegens 'bad language'. Nogal overdreven maar oke. Maar ik kan ook niet inloggen op een andere naam. Das wel lullig. Maar kan het niet korter duren dan 2 weken of weet je dat niet?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 18:28
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Ik niks... Mn zus zei in die chatbox fuck you en toen werd ze geband wegens 'bad language'. Nogal overdreven maar oke. Maar ik kan ook niet inloggen op een andere naam. Das wel lullig. Maar kan het niet korter duren dan 2 weken of weet je dat niet?
nahh voor een woordje "fuck you " word je eingelijk niet geband hoor echt niet als je die mail heb van die persoon die jullie bande , stuur um dan een mail ofzo en vraag wrm
kijk je kan wel inloggen op een andere naam maar niet hetzelfde adres wat je hebt. je adres is waarschijnlijk gebanned.

maar wat ik net zei door het woordje "fuck you"gebanned te worden is wel een beetje raar , beetje ?? nee helemaal
je moet dan of denk ik binnen 2 weken ge-unband worden ( als het goed is )

ehm.. heb je die url? waar je je kan aanmelden? ( registreren? )
of anders registreer ik wel voor je op mijn adres?

als je het graag wilt

laat me het ff horen
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 18:53
CABAL
CABAL is offline
bij TS was ut iets van 8 a 10 uur dat je gebanned was...

en het woordje fuck staat gewoon ingesteld bij de comp als bad language en daarom wordt je gebanned... Westwood kan niet voorspellen in welke zin je ut gaat gebruiken...
Oud 18-09-2002, 18:55
~Black Rose264~
tsja ik kan het ook niet helpen maar ik ben dr toch echt voor geband.....Mja, ik zal ff kijken of ze me een mail hebben gestuurd. Maar wat bedoel je met die url? Als ik me registreer bij dat spel heb ik verder toch nergens een url van? aangezien et niej op internet is...?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 18:58
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
tsja ik kan het ook niet helpen maar ik ben dr toch echt voor geband.....Mja, ik zal ff kijken of ze me een mail hebben gestuurd. Maar wat bedoel je met die url? Als ik me registreer bij dat spel heb ik verder toch nergens een url van? aangezien et niej op internet is...?
ohww. nee laat maar , een domme fout van me
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 19:03
~Black Rose264~
, dacht al dat ik laagbegaafd was en niet meer wist wat een url was ofzow.. Nja, iig bedankt en dan hoop ik maar dak dr over een paar uur weer opkan
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 19:05
NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
, dacht al dat ik laagbegaafd was en niet meer wist wat een url was ofzow.. Nja, iig bedankt en dan hoop ik maar dak dr over een paar uur weer opkan
veel plezier
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 12:43
Cerberus Rvo
Cerberus Rvo is offline
Wie laat er dan ook een vrouw achter z'n PC ;-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten