Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2002, 15:50
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Ik had gisteren de DVD gehuurd, en kan iedereen die film aanraden. Als je hem zo ziet, zegt de film je misschien niks, omdat je er niks over gelezen hebt, maar het is echt een heerschende film.

Hij is erg spannend, de muziek die er bij zit laat (als je een subwoofer hebt) het huis trillen.

Ook het acteerwerk is goed gedaan. Ik kan hem iedereen aanbevelen! Zijn er nog meer mensen die hem gezien hebben?
Oud 01-09-2002, 15:54
Chelsea
Chelsea is offline
waar gaat 't over
Oud 01-09-2002, 16:00
Cryptic Winterstorm
Citaat:
Chelsea schreef:
waar gaat 't over
Nou het gaat er over, (als ik het goed begrepen heb, kan zijn dat het niet helemaal klopt, maar ik zal het verhaal in grote lijnen even vertellen).

D'r is een gast en die moet zijn vriendin ophalen, alleen hij heeft geen auto, maar hij gaat een auto kopen omdat dat stoer is weet je wel, dan belt zijn moeder en die vraagt of hij zijn broer uit de gevangenis op wil halen, dus dat doet hij.

Dan zit hij dus met zijn broer in de auto, op weg naar dat meisje. Die ene broer uit de gevangenis besluit om een "bakkie" te kopen, zo'n ding waarmee je vanuit de auto met andere mensen kunt praten die d'r ook een hebben, zoals vrachtwagenchaffeurs bijvoorbeeld. Dan besluiten ze om een "grap" uit te halen met zo'n vrachtwagen. En ze laten hem naar een motel komen, waar dan een meisje op hem zou wachten maar dat blijkt dus niet zo te zijn want dat is dus een grap.

Maar die chauffeur blijkt dus ene of andere maniak te zijn (hoe kan het ook anders), en gaat ze achter na met zijn vrachtwagen, maar hij manipuleert ze ook, door over dat bakkie opdrachten te geven en een vriendin van hun te gijzelen.

Dan hoor je ze zo zeggen "wat is dat voor geluid", en dan hoor je dus die vrachtwagen zo van een eindje aankomen, en da's wel vet.

De film is best bruut in elkaar gezet, met veel bass, al zeg ik het zelf. Hij is ook best spannend, de film is ook helemaal niet voorspelbaar, en dat is wel knap vind ik.

Ik hoop dat dit een beetje een goede indruk geeft, maar je moet hem echt zien! De film is natuurlijk veel spannender als ik het hier zo zeg.
Oud 01-09-2002, 17:20
Chelsea
Chelsea is offline
ik ben benieuwd, ik hoop aleen nie datje teveel heb voorgezegd
Oud 01-09-2002, 18:07
legatus
legatus is offline
John ("RED ROCK WEST") Dahl is een sterke regisseur en ondanks het gejatte werk van o.a. THE HITCHER en DUEL, is dit best een goede film met enkele spannende momenten. Paul Walker is zoals gewoonlijk matig maar Steve Zahn maakt veel goed als oudere criminele broer. De film heeft z'n problemen maar Dahl weet alles goed op gang te houden.
Oud 01-09-2002, 18:38
JoRTh
JoRTh is offline
Ik vond deze film echt zeer sfeervol en spannend. Goed ook hoe de humor er vrij ongeforceerd doorheen geweven was. Ook mooi dat er geen gek met een hakbijl in beeld was maar dat de 'slechterik' eigenlijk helemaal niet in beeld kwam.
Oud 01-09-2002, 18:46
Cryptic Winterstorm
Jullie kunnen dat beter verwoorden als ik zie ik wel!
Oud 01-09-2002, 19:05
Anonymous John
Anonymous John is offline
Einde was iets teleurstellend toen je meer van Rusty Nails kwam te zien en de film kon gruwelijker zijn maar verder vond ik hem erg goed.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2002, 19:49
happy human being
happy human being is offline
ik von da stukje waar Fuller met die been vastzat echt goor, ik kan daar eigenlijk niet zo goed tegen, maarja. Verder een goede film
Oud 05-09-2002, 11:05
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
happy human being schreef:
ik von da stukje waar Fuller met die been vastzat echt goor, ik kan daar eigenlijk niet zo goed tegen, maarja. Verder een goede film
ja gatver..

Ik heb hem gisteren gekeken! ik vond de film erg spannend.. MAAR ook wel erg fake.. op het ene moment is hij bij het hotel.. en het andere moment schrijft hij op de bordjes enzo.. dat is wel jammer.
Oud 05-09-2002, 16:22
legatus
legatus is offline
Citaat:
op het ene moment is hij bij het hotel.. en het andere moment schrijft hij op de bordjes enzo.. dat is wel jammer.
Het is erg vergezocht; althans als dat de enige uitweg was en dat zij die toevallig namen. Maar hij had dit van te voren kunnen doen -- wat waarschijnlijk ook het geval was. Hij deed het niet nadat hij van het hotel kwam.
Reageren

Regels voor berichten