Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb een folder aangevraagd, en dan heeft al veel duidelijk gegeven. Het lijkt me nog steeds een erg leuke studie, maar om er helemaal zeker van te zijn ga ik volgende week met iemand praten die het studeert; het bleek dat de broer van een vriend van me al 3 jaar egyptologie studeert erg handig
![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn huisgenootje studeert Egyptologie (ze is eerste jaar).
Ze vind het erg leuk, maar het is ook enorm moeilijk. De eerste leerlingen zijn al afgevallen.(na ENKELE weken). Ben je dyslectisch...dan kun je de opleiding wel vergeten(je word er op gewezen de klas te verlaten als je dyslectisch bent). Het is dan enorm moeilijk of niet te doen om de (oud) egyptische taal te leren. Had geloof ik te maken met het feit dat de taal geen klinkers kent en zeer aparte regels. De kans dat je er werk in vind is ook èrg klein, dus het is dan ook bedoeld als hobbystudie. Je MOET je propedeuse halen(en je kunt het alleen studeren in Leiden), doe je dat niet dan mag je de opleiding niet afmaken. Dit doen ze omdat de arbeidsmarkt zeer klein is en dus zeer selectief te werk willen gaan in het aantal afgestudeerden per jaar. Het kent zeer strenge selectieprocedures dus. Weet waar je aan begint. Groetjes Ben(die voor de rest verwijst naar de Universiteit zelf ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Anoniem saaien over seksualiteit met Sense #1613 Lorelei | 500 | 15-02-2012 21:06 | |
De Kantine |
Moderne saai #1538 Lorelei | 500 | 25-10-2011 18:02 | |
De Kantine |
#1517 Saaiklokje en de rest Mc Kauw | 500 | 02-10-2011 19:50 | |
De Kantine |
Ik ga op vakantie en saai mee #1481 Verwijderd | 500 | 22-08-2011 07:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atlantis --> Antarctica. Severus | 6 | 23-09-2002 14:20 |