Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Ik ga met een gratis vliegticket op vakantie en ik saai mee...
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Maar ze vliegen blijkbaar alleen naar Aruba, Curaçao, Mexico, Cuba en de Dominicaanse Republiek. En ik wil eigenlijk naar Barcelona!
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Dit is ook mooi:
Het account waaronder hij gepost is, is 'talentenspeurder', en de tekst erbij: Als deze artiest er niet komt, dan snappen wij het ook niet weer. Zingend laat hij de liefde voor zijn vrouw blijken. De verliefdheid straat ervan af en daarom is het een topper.
||
Citaat:
Ik wou eerst posten: Dat mens heeft een gespannen spieren ziekte of iets in die geest. Toen ging ik het filmpje nog maar eens bekijken om te zien of er geen foto in was geshopped. Ze gaat echt op in die muziek van hem zeg!
|
Verwijderd
|
Ffff ik maak een stripje en ik word er gewoon zelf een klein beetje naar van
![]() ![]() Maar goed, zo weet je op zich wel dat je iets goeds geschreven hebt misschien, als je bij het maken zulk soort dingen ervaart. Of misschien ben ik er gewoon te lang mee bezig geweest en moet ik gaan slapen in plaats van krampachtig doorwerken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Final day toch?
|
Boink boink boink boink.
Ik moest wel lachen om al die katerige corpsballen vanmorgen trouwens. Ze zagen eruit alsof ze liever ter plekke afgeschoten zouden worden. Wat op zich een goed idee zou zijn geweest ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd