Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2011, 11:36
Verwijderd
Advertentie
Oud 17-08-2011, 11:37
Verwijderd
Jaaaaaaaa. Gnork zullen we gewoon samen gaan? Ik kan toch zeggen dat jij mijn 10-jarige dochter bent?
Oud 17-08-2011, 11:38
Verwijderd
En @ Moz. Met de intro hebben wij altijd zulk soort opblaasbare zooi, en een opblaasstormbaan enzo, zo awesome <3
Oud 17-08-2011, 11:40
Verwijderd
Onderweg naar huis vannacht waren er zoveel feuten tegen winkels aan het aanbrokken en het was zo fantastisch
Oud 17-08-2011, 11:41
Verwijderd
Over anderhalve week kom ik ook weer 2 daagjes genieten in Zwolle <3
Oud 17-08-2011, 11:43
Verwijderd
Jammer dat dat zulke typische dagen zijn waarvan je je achteraf relatief weinig herinnert.
Oud 17-08-2011, 11:45
Verwijderd
Valt best mee He, en dan is het precies een jaar geleden dat wij elkaar voor het eerst hebben gezien. Of nou ja, dat we het ons herinnerden
Oud 17-08-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Jaaaaaaaa. Gnork zullen we gewoon samen gaan? Ik kan toch zeggen dat jij mijn 10-jarige dochter bent?
Huhu en blíjven volhouden.
"....u bent overduidelijk volwassen. Ga weg."
"NIET "

Citaat:
En @ Moz. Met de intro hebben wij altijd zulk soort opblaasbare zooi, en een opblaasstormbaan enzo, zo awesome <3
Echt he <3
Oud 17-08-2011, 11:47
Verwijderd
Oh en morgen dat we het ons niet herinnerden, we hebben gewoon 2x jubileum
Oud 17-08-2011, 11:48
Verwijderd
Citaat:
"NIET "
En dan stampvoetend blijven staan
Uice
Uice is offline
Gnork was toen ik een kind was trouwens mijn go-to-woord als ik een naam voor iets moest verzinnen. Had ik dat al eens verteld, Gnork?
Verwijderd
Citaat:
Oh en morgen dat we het ons niet herinnerden, we hebben gewoon 2x jubileum
Wij jubileren wat af
Verwijderd
Citaat:
"NIET "

Echt he <3
Ik zet dit jaar speciaal heel vroeg m'n wekker omdat die ongein om 9 uur begint 's ochtends (in Zwolle) en ik het niet wil missen
Oud 17-08-2011, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Gnork was toen ik een kind was trouwens mijn go-to-woord als ik een naam voor iets moest verzinnen. Had ik dat al eens verteld, Gnork?
Niet dat ik weet! Maar misschien ben ik het gewoon vergeten en heeft mijn onderbewuste daarom voor deze nick gekozen. Hoewel mijn bewuste zegt dat het gewoon is omdat het op Blork rijmt.
Oud 17-08-2011, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Wij jubileren wat af
Ik stel voor dat we oneindig veel bier drinken om het te vieren
Oud 17-08-2011, 12:01
Verwijderd
Goed idee, goed idee.
Oud 17-08-2011, 12:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik lag in heerlijke diepe slaap, stormt mijn moeder binnen of ik nog wat moet hebben van de supermarkt
Het was een hele spannende droom met pistolen en een bunker en what not en ze dwingt me gewoon DIRECT na te denken

Mja, helaas
Oud 17-08-2011, 12:11
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn Madurodam-ontmaagding gehad. Er staat zelfs een ding uit mijn dorp in! Niet dat ik dat ding ooit gezien had of ervan gehoord, verder, maar toch. Leuk.
Oud 17-08-2011, 12:24
Rationeel
Rationeel is offline
madurodam-ontmaagding? je hebt seks gehad met jordy van loon?
Oud 17-08-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:

Ik heb mijn nieuwe laptopje en ben er blij mee
Oud 17-08-2011, 12:26
Martiño
Martiño is offline
Ik ga met een gratis vliegticket op vakantie en ik saai mee...

Citaat:
Martinair zegt dag met gratis reizen Martins

Luchtvaartmaatschappij Martinair, die eind oktober stopt met passagiersvluchten, neemt op gepaste wijze afscheid met de campagne 'Van Martin voor Martin'. Iedereen in Nederland met de naam Martin kan zich vanaf 22 augustus aanmelden op de website om kans te maken op gratis tickets.
'Voor alle niet-Martins zijn er speciale afscheidstarieven. De allerlaatste aanbiedingen van Martinair om zo nog eenmaal met Nederlands rode trots naar een vakantiebestemming te vliegen', aldus Martinair.

Vanaf eind oktober gaat KLM-dochter Martinair verder als vrachtvervoerder.

De Martin-campagne refereert aan oprichter en naamgever Martin Schröder. Hij begon in 1958 met Martin's Air Charter, het latere Martinair. De maatschappij vliegt nog tot eind oktober met een Boeing 767 naar Aruba, Curaçao, de Dominicaanse Republiek, Mexico en Cuba.
(ANP/redactie)
Topactie
Oud 17-08-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, en met de Domtoren op schaal.
Oud 17-08-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:

Topactie
Veroorzaker naamzoek.
Oud 17-08-2011, 12:29
Martiño
Martiño is offline
Ha! De Veroorzaker en ik mogen lekker gratis vliegen <333
Oud 17-08-2011, 12:30
Verwijderd
Citaat:

Topactie
Wat grappig wel zwakjes dat Martins alleen kans maken op gratis tickets. Is het alsnog een beetje een suffe actie
Advertentie
Oud 17-08-2011, 12:30
Martiño
Martiño is offline
Jammer dat ze niet naar Barcelona vliegen, maar ach, Aruba lijkt me ook wel leuk.
Oud 17-08-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:

Topactie
Woaaaah. Martin je bent niet vergeten dat we gaan trouwen he?
Oud 17-08-2011, 12:32
Schrödinger
Schrödinger is offline
Alleen Martins? Discriminatie!!1111~
Oud 17-08-2011, 12:35
Verwijderd
De vader van een vriendin is uitbehandeld.

GODVERDOMMEKUTNEE.
Oud 17-08-2011, 13:02
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

GODVERDOMMEKUTNEE.
Shit hee, dat is echt kut. Kuthoerenziekte.
Oud 17-08-2011, 13:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Woaaaah. Martin je bent niet vergeten dat we gaan trouwen he?
Hahahaha, jaaaa, nu denk je daar weer aan he!

Maar ze vliegen blijkbaar alleen naar Aruba, Curaçao, Mexico, Cuba en de Dominicaanse Republiek. En ik wil eigenlijk naar Barcelona!
Oud 17-08-2011, 13:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Maar ze vliegen blijkbaar alleen naar Aruba, Curaçao, Mexico, Cuba en de Dominicaanse Republiek. En ik wil eigenlijk naar Barcelona!
Gewoon via Aruba vliegen dan?
Oud 17-08-2011, 13:05
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
het blijkt dat iemand op me naam tickets heeft besteld om me te "foppen" Geweldig, weer een gek in de wereld
Oud 17-08-2011, 13:10
Verwijderd
Citaat:

GODVERDOMMEKUTNEE.
Bah wat naar Azeche

Citaat:

Maakt niet uit, ik wil wel naar Aruba, Curacao, Mexico, Cuba of de Dominicaanse Republiek!
Oud 17-08-2011, 13:11
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Gewoon via Aruba vliegen dan?
Haha. Aruba lijkt me ook niet zo slecht. Nu nog een hete en lieve jongeman vinden die mee wil.
Oud 17-08-2011, 13:20
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb geen zin meee-heer...
Oud 17-08-2011, 13:21
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maakt niet uit, ik wil wel naar Aruba, Curacao, Mexico, Cuba of de Dominicaanse Republiek!
Als ik geen vriendje heb tegen die tijd ben je de eerste aan wie ik denk!
Oud 17-08-2011, 13:23
Uice
Uice is offline
Dit is ook mooi:

Het account waaronder hij gepost is, is 'talentenspeurder', en de tekst erbij:

Als deze artiest er niet komt, dan snappen wij het ook niet weer. Zingend laat hij de liefde voor zijn vrouw blijken. De verliefdheid straat ervan af en daarom is het een topper.
Oud 17-08-2011, 13:30
Verwijderd
Ik heb net tien gratis mms'jes gekregen van T-Mobile. Mms'jes. Die heb ik nog nooit verstuurd geloof ik.
Oud 17-08-2011, 13:35
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Dit is ook mooi:

[filmpje]

Het account waaronder hij gepost is, is 'talentenspeurder', en de tekst erbij:

Als deze artiest er niet komt, dan snappen wij het ook niet weer. Zingend laat hij de liefde voor zijn vrouw blijken. De verliefdheid straat ervan af en daarom is het een topper.
0:32

Ik wou eerst posten: Dat mens heeft een gespannen spieren ziekte of iets in die geest.

Toen ging ik het filmpje nog maar eens bekijken om te zien of er geen foto in was geshopped.

Ze gaat echt op in die muziek van hem zeg!
Oud 17-08-2011, 13:46
Verwijderd
Ffff ik maak een stripje en ik word er gewoon zelf een klein beetje naar van Hij is een beetje luguber. Bovendien ga ik mijn hoofdpersoon steeds sympathieker vinden, maar ik weet wat voor naargeestig figuur dat is/wordt dus dat is ook niet helemaal de bedoeling. Ik verheug me niet op m'n laatste panel in elk geval, waarin gaat blijken van wat voor laken hij een pak is.

Maar goed, zo weet je op zich wel dat je iets goeds geschreven hebt misschien, als je bij het maken zulk soort dingen ervaart.

Of misschien ben ik er gewoon te lang mee bezig geweest en moet ik gaan slapen in plaats van krampachtig doorwerken.
Oud 17-08-2011, 13:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoe ver ben je eigenlijk met je studie, Para?
Oud 17-08-2011, 13:50
Carn
Carn is offline
http://www.nu.nl/achterklap/2591730/...vliegtuig.html

Wat een Fransoos.
Oud 17-08-2011, 13:50
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Ffff ik maak een stripje en ik word er gewoon zelf een klein beetje naar van Hij is een beetje luguber. Bovendien ga ik mijn hoofdpersoon steeds sympathieker vinden, maar ik weet wat voor naargeestig figuur dat is/wordt dus dat is ook niet helemaal de bedoeling. Ik verheug me niet op m'n laatste panel in elk geval, waarin gaat blijken van wat voor laken hij een pak is.

Maar goed, zo weet je op zich wel dat je iets goeds geschreven hebt misschien, als je bij het maken zulk soort dingen ervaart.

Of misschien ben ik er gewoon te lang mee bezig geweest en moet ik gaan slapen in plaats van krampachtig doorwerken.

Final day toch?
Oud 17-08-2011, 13:54
Lorelei
Lorelei is offline
Boink boink boink boink.

Ik moest wel lachen om al die katerige corpsballen vanmorgen trouwens. Ze zagen eruit alsof ze liever ter plekke afgeschoten zouden worden. Wat op zich een goed idee zou zijn geweest
Oud 17-08-2011, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Hoe ver ben je eigenlijk met je studie, Para?
Ik ben eigenlijk al anderhalf jaar op vijf punten na klaar, maar niet geheel onverwacht kan ik niet zoveel met mijn bachelor, en wel geheel onverwacht is een tweede studie praktisch onbetaalbaar geworden en zijn alle UvA-masters die ik kan gaan doen even nutteloos als mijn bachelor. De enige master die enig praktisch nut had en die ik wel wilde doen is geschrapt. Dus momenteel volg ik af en toen een vak en zit ik thuis zelf praktische dingen te leren. Met name bepaalde softwarepakketten die je nodig hebt als je de kant op wil die ik op wil, zeg maar. Als de langstudeerboete er is ga ik wel m'n biezen pakken, denk ik, maar tot die tijd wil ik zoveel mogelijk leren van wat ik wil leren. Goedschiks of kwaadschiks.
Oud 17-08-2011, 14:01
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik ben eigenlijk al anderhalf jaar op vijf punten na klaar, maar niet geheel onverwacht kan ik niet zoveel met mijn bachelor, en wel geheel onverwacht is een tweede studie praktisch onbetaalbaar geworden en zijn alle UvA-masters die ik kan gaan doen even nutteloos als mijn bachelor. De enige master die enig praktisch nut had en die ik wel wilde doen is geschrapt. Dus momenteel volg ik af en toen een vak en zit ik thuis zelf praktische dingen te leren. Met name bepaalde softwarepakketten die je nodig hebt als je de kant op wil die ik op wil, zeg maar. Als de langstudeerboete er is ga ik wel m'n biezen pakken, denk ik, maar tot die tijd wil ik zoveel mogelijk leren van wat ik wil leren. Goedschiks of kwaadschiks. [afbeelding]
Ah. Balen.
Oud 17-08-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Final day toch?
Ja, morgen. Ik moet nog anderhalve panel van de eennalaatste pagina, de slotscene en een titelpagina. Komt goed
Oud 17-08-2011, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Ah. Balen.
Ja, was ik nu maar technische natuurkunde gaan studeren.
Oud 17-08-2011, 14:04
Verwijderd
ik ben ook nog lekker aan het stripteken friemelen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten